اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی ۹۸-۹۹

اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی

جهت مشاوره در زمینه اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی ۹۸-۹۹

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله به شرح نحوه ثبت اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی ۹۸-۹۹ می پردازیم. شرکت کنندگان آزمون نهم و ششم نمونه دولتی می توانند در زمان تعیین شده برای ثبت اعتراض به سامانه اعتراض نمونه دولتی مراجعه نمایند و در زمان اعلام نتایج اعتراض آزمون نمونه دولتی اقدام نمایند.

نحوه اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی ۹۸-۹۹

نحوه اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی سال تحصیلی 98 – 99 از طریق سامانه اینترنتی می باشد. شرکت کنندگان آزمون ششم به هفتم نمونه دولتی و آزمون نهم به دهم برای ثبت اعتراض به سامانه نتایج آزمون نمونه دولتی نهم و سامانه نتایج آزمون نمونه دولتی ششم مراجعه نمایند. با توجه به ادغام آزمون نمونه دولتی و مدارس سمپاد تیزهوشان، سایت اعلام نتایج و ثبت اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی و تیزهوشان یکسان است.

نشانی سامانه اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی 98 – 99 :

سامانه اعلام نتایج نهم به دهم Azmoon.medu.ir

سامانه اعلام نتایج ششم به هفتم hoosh.medu.ir

برای ورود به سامانه های مذکور و ثبت اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی و تیزهوشان نیاز به رمز عبور همگام مدارس خواهید داشت. اگر رمز عبور همگام مدارس را در اختیار ندارید، جهت کسب راهنمایی و دریافت رمز ورود با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس حاصل فرمایید.

والدین عزیز شما می توانید، برای ثبت اعتراض به نتایج نمونه دولتی نهم و ششم با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس حاصل فرمایید.

اعلام نتایج اعتراض به نتایج نمونه دولتی 98 – 99

برای مشاهده اعلام نتایج اعتراض به نتایج نمونه دولتی می توانید از طریق مراجعه به نشانی Azmoon.medu.ir و hoosh.medu.ir مراجعه نمایید. امکان ثبت اعتراض و اطلاع از نتیجه اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی ششم و نهم، از طریق تماس تلفنی امکانپذیر است. کافیست از طریق شماره تلفن های مندرج در همین صفحه با کارشناسان سامانه صدای مشاور تماس بگیرید.

  برای اطلاع از زمان اعلام نتایج نهم به دهم روی لینک های زیر کلیک نمایید:

زمان اعلام نتایج اعتراض به آزمون نمونه دولتی و تیزهوشان

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 98-99

نتایج آزمون نمونه دولتی برای استان‌های مختلف به تفکیک اعلام می‌شود که معمولا طی دو هفته تا یک ماه بعد آزمون نمونه دولتی  است. سعی می‌شود که نتایج همه استان‌ها در یک زمان اعلام شود ولیکن این امکان وجود دارد که کاملا هم‌زمان نباشد و نتایج استان‌های مختلف با اختلاف اعلام شود اما همه نتایج در همین بازه زمانی یک ماه پس از آزمون اعلام خواهد شد. پذیرفته‌شدگان در آزمون نمونه دولتی در هر دو مقطع ششم به هفتم و نهم به دهم باید تا ده روز بعد اعلام نتایج به صورت حضوری برای ثبت نام به مدرسه محل قبولی خود مراجعه کنند و در غیر این صورت، عدم حضور آنان به منزله انصراف تلقی می‌شود.

 موارد اعتراض آزمون نمونه دولتی 98-99

پس از اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی دانش‌آموزانی که از نتیجه آزمون خود راضی نیستند، می‌توانند به نتیجه آزمون خود اعتراض کنند. بهتر است دانش‌آموزان پیش از ثبت اعتراض خود، از موارد اعتراضی که می‌توانند ثبت کنند اطلاع یابند تا اعتراض آنان مثمر ثمر واقع شود. مواردی که دانش‌آموزان می‌توانند به آن اعتراض کنند عبارتند از؛ الف) اشتباه در محاسبه درصد دروس: اشتباه در محاسبه درصد به این صورت است که دانش‌آموزان فکر می‌کنند گزینه‌هایی که در زمان آزمون انتخاب کرده بودند، این گزینه‌هایی نیست که سیستم خوانده است و به همین خاطر درصدی که در کارنامه برای آنان نوشته شده است و نیز نمره آنان آن چیزی نیست که انتظارش را داشتند. ب) اشتباه در اطلاعات سهمیه دانش‌آموزان: همانطور که می‌دانید دانش‌آموزان برای ورود به مدارس نمونه دولتی از سهمیه‌هایی نظیر سهمیه شاهد و نیز سهمیه روستایی برخوردارند و ممکن است این موارد در نتیجه نهایی برای آنان به اشتباه محاسبه شده باشد که دانش‌آموزان می‌توانند در زمان اختصاص داده شده برای اعتراض به آن معترض شوند و اصلاح اطلاعات و تغییر نتیجه آزمون نمونه دولتی خود را بخواهند.  پ) دیگر اعتراضات: اگر دانش‌آموزان به مواردی غیر از آنچه ما ذکر کردیم نیز اعتراض داشته باشند می‌توانند در زمان اعتراض، در سامانه اعتراض خود را ثبت کنند و یا به صورت حضوری اعتراض خود را پیگیری کنند.

 ذخیره مدارس نمونه دولتی 98-99

یک هفته بعد از ثبت نام قبول‌شدگان مدارس نمونه دولتی، آموزش و پرورش لیستی از افراد ذخیره را اعلام می‌کند که در صورت نیاز مدارس و عدم تکمیل ظرفیت یا اعلام ظرفیت اضافی آنان، دانش‌آموزان ذخیره می‌توانند در مدارس نمونه دولتی مورد تقاضای خود ثبت نام کنند.

جهت مشاوره در زمینه اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی ۹۸-۹۹

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید