اصلاحیه دفترچه ویرایش و ثبت نام مجدد کاردانی به کارشناسی 97

اصلاحیه دفترچه ویرایش و ثبت نام مجدد کاردانی به کارشناسی 97

جهت مشاوره در زمینه اصلاحیه دفترچه ویرایش و ثبت نام مجدد کاردانی به کارشناسی 97

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

زمان ویرایش و ثبت نام مجدد کاردانی به کارشناسی آغاز شد و اصلاحات دفترچه کاردانی به کارشناسی منتشر گردید. پیرو اطلاعيه‌ سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ كشور در رابطه با مشاهده و ويرايش اطلاعات ثبت نامی داوطلبان، اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام پیرو اصلاحیه دفترچه ثبت نام کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 97 منتشر گردید. داوطلبانی می توانند در زمان تعیین شده برای ثبت نام مجدد و ویرایش اطلاعات ثبت نامی کاردانی به کارشناسی 97 اقدام نمایند.

برای اطلاع از زمان ویرایش ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور 97 کلیک نمایید.

داوطلبان گرامی که در موعد مقرر موفق به انجام ثبت نام نشده اند و یا قصد ویرایش اطلاعات ثبت نامی و رشته های انتخابی خود را دارند ملزم به مطالعه دفترچه ثبت نام و اصلاحیه دفترچه ثبت نام کاردانی به کارشناسی می باشند. دفترچه اصلاحیه شامل اصلاحات مربوط به شرايط و ضوابط اختصاصي دانشگاه ها و مؤسسات ، اصلاحات جداول كدرشته محل ها، لیست حذفیات ، كدرشته محل های جديد علاوه بر كدرشته محل های مندرج در دفترچه راهنما و نکاتی در رابطه با دارندگان مدرک كاردانی بهداشت مدارس می باشد.

ثبت نام مجدد کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 97

با توجه به انتشار اصلاحیه دفترچه ثبت نام کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ، داوطلبان می توانند برای ثبت نام سریال ‌ثبت‌نام ۱۲ رقمی ثبت‌نام و انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 97 به مبلغ 27 هزار تومان را از قسمت خرید کارت تهیه نمایید و در صورت تمایل به شرکت در گزینش رشته های تحصیلی موسسات آموزش عالی غیر دولتی غیر انتفاعی باید شماره سریال 9 رقمی علاقه مندی به رشته های غیر انتفاعی را به مبلغ 5500 تومان را از قسمت خرید کارت تهیه نمایید.

یا برای خرید کارت و انجام ثبت نام مجدد و ویرایش اطلاعات بعد از مطالعه دقیق دفترچه ثبت نام به سایت sanjesh.org مراجعه نموده و یا از طریق شماره تلفن های موجود در همین صفحه با کارشناسان تماس حاصل فرمایند.

نکته مهم: ثبت نام فقط زمانی تکمیل شده است که در مراحل ثبت نام در یک صفحه مجزا از سیستم ثبت نام شماره پرونده  6 رقمی و کد پیگیری 16 رقمی دریافت نمایید.

پیرو اطلاعیه های سازمان مبنی بر اینکه داوطلبانی که در مورخ 97/02/23 الی 97/03/03 در آزمون ثبت نام نموده اند می توانند اطلاعات و انتخاب رشته خود را از روز دوشنبه 97/03/28 لغایت روز شنبه 97/04/02 اصلاح نمایند.

داوطلبانی که از ثبت نام جا مانده اند نیز امکان ثبت نام در موزخ 97/03/28 الی 97/04/02 را خواهند داشت. برای دریافت اطلاعیه اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 97 روی لینک زیر کلیک نمایید:

دانلود اصلاحیه دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 97

داوطلبان گرامی می توانند برای انجام ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 97 از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 از سراسر کشور با کارشناسان تماس حاصل فرمایند.

جهت مشاوره در زمینه اصلاحیه دفترچه ویرایش و ثبت نام مجدد کاردانی به کارشناسی 97

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید