استعلام مدرک دانشگاه علمی کاربردی

افزایش ظرفیت پذیرش دانشگاه علمی کاربردی سال 98 - 99

جهت مشاوره در زمینه استعلام مدرک دانشگاه علمی کاربردی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این صفحه شرایط و نحوه استعلام مدرک دانشگاه علمی کاربردی را به اطلاع متقاضیان گرامی می رسانیم. دانشجویان و فارغ التحصیلان محترم، مطابق بخشنامه 22284/91/ت ه، برای دریافت هرگونه تاییدیه تحصیلی و استعلام مدرک تحصیلی دانشگاه علمی کاربردی با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس گرفته و به اداره دانش آموختگی محل تحصیل خود مراجعه نمایند. متقاضیان می توانند ظرف مدت حداکثر 15 روز کاری، با هماهنگی مرکز نسبت به دریافت پاسخ در محل مورد نظر خود اقدام کنند.

استعلام مدرک دانشگاه علمی کاربردی برای اطلاع از  شرایط گرفتن دانشنامه علمی کاربردی کلیک کنید.

برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردیکلیک کنید.

برای مشاهده راهنمای سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردیکلیک کنید.

برای مشاهده لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردیکلیک کنید.

 

نحوه استعلام مدرک دانشگاه علمی کاربردی در سال 97-98

برای استعلام مدرک دانشگاه علمی کاربردی و کسب راهنمایی می توانید از طریق شماره شماره تلفن های موجود در این صفحه با کارشناسان تماس بگیرید و یا به اداره دانش آموختگی محل تحصیل خود مراجعه کنید، اگر دسته فارغ  التحصیلانی هستید که مراکز محل تحصیل ایشان منحل شده است، لازم است کلیه درخواست های ارگان/ سازمان/ شرکت یا دانشگاه، مربوط به استعلام (تاییدیه) مدرک تحصیلی را از طریق پست به این اداره ارسال کنید، توجه داشته باشید که درج کدپستی الزامیست. پذیرش هرگونه نامه و درخواست تاییدیه تحصیلی به صورت دستی برخلاف ضوابط و مقررات است و به مرکز معین مراجعه نماید برای هر یک مراکز منحل شده در استان تهران یکی از مراکز به عنوان مرکز معین معرفی شده است (برای دریافت نشانی با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید).

در صورتی که مرکز در سالهای گذشته فعالیت داشته و هم اکنون راکد است و مرکز معین هم ندارد برای دریافت تاییدیه تحصیلی با شماره تلفن های موجود در این صفحه تماس بگیرید.

برای مشاهده لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردیکلیک کیند.

برای دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردیکلیک کنید.

مدت زمان مورد نیاز برای طی شدن فرایند صدور تاییدیه تحصیلی و استعلام مدرک دانشگاه علمی کابردی، به صورت عادی 15 روز کاری از زمانی که شخص فارغ التحصیل، درخواست استعلام مدرک دانشگاه علمی کاربردی و صدور تاییدیه اخذ شده از مقام استعلام کننده را تحویل مرکز محل تحصیل خود دهد و سپس تاییدیه تحصیلی صادر شده را تحویل گرفته و به مقام استعلام کننده برساند.

اخذ دو تائیدیه همزمان : در صورتی که مقام استعلام کننده متفاوت باشد امکان دریافت دو تاییدیه هم زمان وجود دارد.

توجه داشته باشید که مراکز دانشگاه علمی کاربردی موظف نیستند که بعد از اتمام تحصیلات دانش آموختگان ، برای صدور تائیدیه تحصیلی برای مقطع بالاتر محل تحصیل شخص و یک بار برای محل اشتغال شخص اقدام کنند.

در صورتی که فرد فارغ التحصیل شده تمایل داشته باشد می تواند با هماهنگی مسئول فارغ التحصیلان مرکز محل تحصیل نسبت به ارسال پاسخ از طریق پست پیشتاز به مقام استعلام کننده اقدام نماید.

 

آیا مدرک دانشگاه علمی کاربردی معتبر است ؟

برای پاسخ به این سوال باید از دو جنبه بررسی کنیم : اعتبار ، کیفیت

دانشگاه های علمی کاربردی از لحاظ اعتبار هیچ فرقی با دانشگاه های دیگر ندارند . چرا که دانشگاه علمی کاربردی همانند دیگر دانشگاه موجود در ایران از قبیل دانشگاه های دولتی،آزاد،غیرانتفاعی،پیام نورمورد تایید وزارت علوم هست و مدارک دانشگاهی آن دارای مهر وزارت علوم است. برای مطالعه ادامه مطلب روی لینک زیر کلیک کنید:

استعلام مدرک دانشگاه علمی کاربردی اعتبار مدرک دانشگاه علمی کاربردی

برای اطلاع از شهریه دانشگاه علمی کاربردیکلیک کنید.

برای اطلاع از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 98کلیک کنید.

استخدام با مدرک علمی کاربردی

این نکته باید مورد توجه قرار گیرد که برای استخدام برخی نهاد های دولتی و مخصوصا نظامی از جمله نیروی انتظامی و سپاه، مدرک این دانشگاه ها مورد تایید نیست و اگر به جذب شدن در این نهادها فکر می کنید باید بدانید استخدام سپاه با مدرک علمی کاربردی و همچنین استخدام نیروی انتظامی با مدرک علمی کاربردی امکان پذیر نیست. تنها در صورتی که شاغل در نیروی انتظامی یا سپاه باشید میتوانید در بعضی از دانشگاه های علمی کاربردی که مورد تایید این نهاد ها است (می بایست از محل کارتان استعلام بگیرید) ادامه تحصیل دهید و مدرک بالاتر خود را برای میزان حقوق، پایه شغلی یا سایر موارد اعمال کنید. در مورد ارگانهای دیگری همچون بانک و یا شرکت های خصوصی پذیرش مدرک علمی کاربردی بستگی به قوانین داخلی ارگان مربوطه دارد. بسیاری از آنها مدرک علمی کاربردی را هم برای استخدام قبول می کنند. برای مطالعه ادامه مطلب روی لینک زیر کلیک کنید:

استعلام مدرک دانشگاه علمی کاربردی اعتبار مدرک علمی کاربردی برای استخدام

 

استخدام سپاه، ارتش، ناجا؛ با مدرک دانشگاه علمی کاربردی

در مورد استخدام سپاه و ارتش و ناجا با مدرک دانشگاه علمی کاربردی همیشه ابهاماتی وجود داشته است. دلیل آن شاید این باشد که نسخه واحدی برای همه دانشگاه ها و رشته ها در این زمینه وجود ندارد. استخدام در ارگانهای نظامی شرایط و ضوابط خاص خود را دارد. برای ورود به این نهادها به غیر از مدرک تحصیلی شرایط داخلی نیز وجود دارد که در هر ارگانی تعیین می شود و فراخور شرایط نظامی است. به طور مثال اگر شما وارد نهادهای نظامی شوید تا پایان دوره خدمت قادر به خروج از کشور نیستید و تنها در برخی موارد خاص مانند سفرهای زیارتی و آن هم با شرایط خاصی میتوانید از کشور خارج شوید.

برای اطلاع از شرایط کامل استخدام، مشاهده آگهی استخدام نیروی زمینی ارتش جدول زمانبندی آزمون استخدام ارتش و آدرس محل های مراجعه حضوری روی لینک زیر کلیک نمایید:

استعلام مدرک دانشگاه علمی کاربردی استخدام سپاه ارتش ، ناجا با مدرک علمی کاربردی

 

استخدام بانک ها با مدرک دانشگاه علمی کاربردی

استخدام شدن، چه در بانک ها و چه در سایر سازمانها و ارگانها شرایط یکسانی ندارد و اینگونه نیست که بتوان گفت بانک ها با مدرک علمی کاربردی استخدام می کنند یا استخدام نمی کنند. بسته به شرایط و قوانین داخلی هر بانک یا سازمانی، شرایط متفاوت است. البته اگر در بانک کار می کنید و برای ارتقاء شغلی میخواهید ادامه تحصیل دهید مشکلی از این بابت وجود ندارد و مدرک دانشگاه علمی کاربردی مورد تایید است. کمااینکه بسیاری از شاغلین در بانک ها برای ارقاء شغلی، در دانشگاه علمی کاربردی مشغول به تحصیل می شوند. اما برای ورود به کار و استخدام شدن شرایط به گونه ای دیگر است. برای مطالعه ادامه مطلب روی لینک زیر کلیک کنید:

استعلام مدرک دانشگاه علمی کاربردی استخدام بانک ها با مدرک علمی کاربردی

 

فارغ  التحصیلان گرامی دانشگاه علمی کاربردی شما می توانید برای مشاوره در زمینه استعلام مدرک دانشگاه علمی کاربردی با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید.

 

جهت مشاوره در زمینه استعلام مدرک دانشگاه علمی کاربردی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید