استخدامی جدید وزارت بهداشت 99

استخدامی جدید وزارت بهداشت 99

جهت مشاوره در زمینه استخدامی جدید وزارت بهداشت 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

جزئیات استخدامی جدید وزارت بهداشت اعلام شد. وزار ::

ت بهداشت از طریق آزمون استخدامی وزارت بهداشت اقدام به جذب نیرو های متخصص می نماید. این آزمون در دو مرحله برگزار می شود و پذیرفته شدگان در مرحله اول که همان آزمون کتبی می باشد باید اقدام به شرکت در مراحل مصاحبه و گزینش آزمون استخدامی وزارت بهداشت نمایند. در صورت قبولی در مصاحبه با پذیرفته شدگان نهایی بصورت پیمانی استخدام به عمل می آید.

با ما تا پیان این مقاله برای کسب اطلاعات بیشتر درباره جزئیات استخدامی جدید وزارت بهداشت همراه باشید.

استخدامی جدید وزارت بهداشت

با وجود کمبودهای موجود و تامین نیروی انسانی فعال بیمارستان ها و مراکز بهداشتی و درمانی چند سالی است که وزارت بهداشت اقدام به برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت برای جذب نیروهای متخصص می نماید. همان طور که می دانید استخدامی جدید وزارت بهداشت در دو مرحله آزمون کتبی و گزینش به صورت مصاحبه می باشد.

هر ساله حدود 10 هزار نفر از فارغ التحصیلان رشته پزشکی، پرستاری و کلیه رشته های وزارت بهداشت از طریق شرکت در آزمون استخدامی وزارت ببهداشت، مشغول به کار می شوند.ثبت نام آزمون استخدامی وزات بهداشت در سامانه سازمان سنجش و آموزش کشور صورت می گیرد که نحوه ثبت نام آزمون وزارت بهداشت را در مقاله ” چگونه در آزمون وزارت بهداشت ثبت نام کنیم ؟ “ برای شما شرح داده ایم.

جزئیات جدید مربوط به آزمون استخدامی جدید وزارت بهداشت به شرح زیر می باشند :

  • تامین مالی مجوز جذب 30 هزار نیروی انسانی جدید
  • تعداد افرادی که در 2 سال اخیر جذب وزارت بهداشت می شوند به بیش از 50 هزار نفر خواهد رسید
  • رفع کمبودهای موجود و تامین نیروی انسانی فعال بیمارستان ها و مراکز بهداشتی و درمانی

استخدامی جدید وزارت بهداشت 99

 معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت:

با تامین مالی برای جذب و به کارگیری 30 هزار نیروی انسانی جدید از سوی سازمان برنامه و بودجه، بخش عمده ای از نیازهای حوزه سلامت کشور برطرف می شود. یکی از مهم ترین اولویت های مورد نظر در دو سال اخیر، رفع کمبودهای موجود و تامین نیروی انسانی فعال بیمارستان ها و مراکز بهداشتی و درمانی راه اندازی شده در کشور بوده است.

 با تامین مالی مجوز جذب 30 هزار نیروی انسانی جدید که بخش عمده ای از آنها در بیمارستان ها، مراکز بهداشتی درمانی و پایگاه های اورژانس شروع به کار خواهند کرد، می توان انتظار داشت که از «بار کاری» بسیار بالای کادر پرتلاش و خستگی ناپذیر دانشگاه های علوم پزشکی و مدافعان سلامت کشور کاسته شود. با بکارگیری این نیروها، تعداد افرادی که در 2 سال اخیر جذب وزارت بهداشت می شوند به بیش از 50 هزار نفر خواهد رسید که امیدواریم شاهد تحول عظیم و تاثیرگذار در حوزه منابع دانشگاه های علوم پزشکی کشور باشیم.

دفترچه آزمون استخدامی وزارت بهداشت

داوطلبانی که در زمان مقرر در سامانه سنجش و آموزش کشور اقدام به ثبت نام در آزمون استخدامی جدید وزارت بهداشت سال 99 نموده اند به دنبال کسب آگاهی درباره زمان انتشار دفترچه شرکت در آزمون استخدامی وزرات بهداشت می باشند. براساس اخباری که در منتشر شده است دفترچه آزمون استخدامی وزارت بهداشت در دی ما منتشر خواهد شد.

دفترچه آزمون استخدامی وزارت بهداشت بر روی سایت سازمان سنجش برای داوطلبان و شرکت کنندگان در آزمون استخدامی وزات بهداشت سال 99 منتش خواهد شد. به محض انتشار دفترچه آزمون استخدامی وزارت بهداشت لینک دانلود آن در این مقاله برای شما قرار خواهد گرفت.

** تاریخ انتشار دفترچه آزمون وزارت بهداشت سال 99 دی ماه است.

زمان دریافت کارت آزمون استخدامی وزارت بهداشت 99

 داوطلبان می توانند در تاریخ مقرر به سامانه دریافت کارت ورود به جلسه سایت سازمان سنجش پزشکی مراجعه نموده و کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت بهداشت خود را دریافت نمایند. هنوز زمان دقیق دریافت کارت آزمون استخدام جدید وزارت بهداشت اعلام نشده است. به محض انتشار خبری درباره زمان انتشار این کارت در این مقاله اطلاع رسانی برای شما صورت خواهد گرفت.

نحوه دریافت کارت آزمون استخدامی وزارت بهداشت سال 99 :

  • وارد سایت وزارت بهداشت به نشانی sanjeshp.ir شوید
  • و از پنل اخبار آزمون استخدامی، اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت بهداشت نمایند.

استخدامی جدید وزارت بهداشت 99

زمان برگزاری آزمون وزارت بهداشت

داوطلبانی که در آزمون استخدامی جدید وزارت بهداشت ثبت نام کرده اند باید بدانند که زمان برگزاری آزمون استخدام جدید وزارت بهداشت آخر بهمن ماه سال جاری می باشد. داوطلبان آزمون استخدام جدید وزارت بهداشت تا بهمن ماه وقت دارند تا خود را برای شرکت در این آزمون آماده نمایند. دفترچه آزمون برای بکارگیری تعداد7هزار نفر از محل مجوزهای قبلی در دی ماه سال جاری منتشر  خواهد شد.

** زمان برگزاری آزمون وزارت بهداشت سال 99 آخر بهمن ماه سال جاری می باشد.

در صورت انتشار هرگونه خبری درباره آزمون استخدامی جدید وزارت بهداشت این مقاله برای شما عزیزان بروزرسانی می شود.

 

جمع بندی مقاله

هرسال به منظور جبران کمبود نیروهای انسانی در بیمارستان ها و سایر مراکز درمانی ، وزارت بهداشت اقدام به برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت در دو مرحله می نماید. آزمون استخدامی وزارت بهداشت امسال در بهمن ماه برگزار می شود و دفترچه آزمون وزارت بهداشت نیز در دی ماه سال جاری منتشر خواهد شد.

اگر سوال پاسخ داده نشده ای در ذهنتان باقی مانده است

می توانید با مجموعه بزرگ صدای مشاوران تماس حاصل فرمایید

تا مشاوران ما شما را به بهترین شکل یاری نمایند.

“موفق باشید”

جهت مشاوره در زمینه استخدامی جدید وزارت بهداشت 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید