اسامی دعوت شدگان به مصاحبه کنکور سراسری 99

مصاحبه

جهت مشاوره در زمینه اسامی دعوت شدگان به مصاحبه کنکور سراسری 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سازمان سنجش آموزش کل کشور اعلام نمود، اسامی دعوت شدگان به مصاحبه کنکور سراسری 99 اعلام خواهد شد و داوطلبان ملزم به حضور در جلسه مصاحبه خواهند بود. عدم حضور داوطلب به معنی انصراف‌ قطعی از گزينش‌ در رشته‌ يا رشته ‌های ذي ربط است. بر مبنای ضوابط مربوط به‌ گزينش‌ رشته های تحصيلی معرفی شدگان هر يک از كد رشته ها با توجه‌ به‌ نمره‌ كل‌ از میان داوطلبانی كه‌ كد رشته‌ يا رشته‌ های مربوط را انتخاب ‌نموده‌اند، انتخاب و اسامی این گروه در هر رشته‌ اعلام می شود یعنی داوطلبان رشته‌ های تحصيلی دارای شرايط خاص دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی كه در زمان انتخاب رشته و يا چند رشته از كد رشته های تحصيلی دانشگاه های مذکور در دفترچه انتخاب رشته آزمون سراسری و در فرم انتخاب رشته اينترنتی انتخاب نموده اند، در فهرست اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفيت هر یک از رشته های تحصيلی از میان داوطلبان کنکور كه كد رشته محل های موسسات را انتخاب کرده و حد نصاب چند برابر ظرفيت مورد نیاز را كسب نموده اند، به آدرس www.Sanjesh.org مراجعه نمایند. درصورتی که یک يا چند كد رشته محل انتخاب نموده اید، اما در اين مرحله معرفي نشده‌ اید، دليل عدم معرفی در زمان اعلام نتايج نهايی مشخص می شود. لیست اسامي پذيرفته شدگان نهایی رشته های متعدد تحصيلی بعد از انجام مصاحبه، معاينه و … بعد از گزينش نهایی از طریق سازمان اطلاع رسانی می شود.

زمان معرفی اسامی دعوت شدگان به مصاحبه کنکور سراسری 99

خلاصه متن اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص زمان معرفی اسامی رشته های دارای شرایط خاص کنکور سراسری 99 را در ادامه مشاهده می نمایید. نتایج اولیه دانشگاه فرهنگیان کنکور 99 می بایستدر روز یک شنبه 13 مهر ماه از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می شد ولی با توجه به اینکه تا کنون نتایج منتشر نشده است هنوز تاریه دقیقی نمی توان اعلام کرد. بلافاصله پس از اعلام اسامی دعوت شدگان به مصاحبه کنکور سراسری، این اسامی از طریق همین مقاله و همچنین صفحه اینستاگرام صدای مشاوران به آدرس moshaver_24 اطلاع رسانی خواهد شد.

مدارک مورد نیاز مصاحبه کنکور سراسری

كليه‌ معرفي ‌‌‌شدگان‌ لازم‌ است‌ براي‌ انجام‌ مصاحبه، معاينه و يا ساير مراحل مختلف‌ گزينش‌ همراه با مدارک مورد نیاز برای مصاحبه کنکور سراسری در جلسه حاضر شوند. این مدارک عبارت اند از:

  • اصل شناسنامه و کپی
  • اصل کارت ملی و کپی
  • اصل وکپی مدرک دیپلم و گواهی پیش‌دانشگاهی
  • و…

(توجه شود مدارک مورد نیاز برای هر دانشگاه در اطلاعیه‌ای که همراه اسامی درج خواهد شد مشخص شده است) در تاريخ هاي‌ مقرر به‌ آدرس‌ تعيين‌ شده‌ از طرف موسسات (که در اطلاعیه اعلام اسامی معرفي ‌شدگان چند برابر ظرفيت که به همراه اعلام نتایج درج خواهد شد) مراجعه‌ نمايند. بديهي ‌‌است‌ عدم‌ مراجعه‌ داوطلبان‌ براي‌ انجام‌ مراحل‌ فوق به‌ منزله انصراف ‌تلقي‌ خواهد شد.

اسامی دعوت شدگان به مصاحبه کنکور سراسری 97

نحوه مشاهده اسامی دعوت شدگان به مصاحبه کنکور سراسری

داوطلبانی که به دنبال اطلاع از لیست اسامی دعوت شدگان به مصاحبه کنکور سراسری می باشند، برای مشاهده این اسامی باید در ابتدا به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور به نشانی sanjesh.org مراجعه نموده و سپش از منوی سمت راست وارد بخش سراسری شوند. در زمان اعلام نتایج اسامی دعوت شدگان به مصاحبه کنکور سراسری گزینه ای تحت عنوان مشاهده لیست اسامی دعوت شدگان به مصاحبه کنکور سراسری در سایت فعال می شود.

ممکن است نتیجه به صورت لیست اسامی دعوت شدگان به مصاحبه کنکور سراسری ( به صورت فایل ) یا به صورت لینک مشاهده نتایج، اعلام شود که در هر صورت به محض اینکه نتایج اولیه اعلام شود، راهنمای تصویری نحوه مشاهده و لینک مستقیم برای ورود به سایت اعلام نتایج را در این بخش از مقاله قرار خواهیم داد.

لیست اسامی دعوت شدگان به مصاحبه کنکور سراسری 99

لیست اسامی دعوت شدگان به مصاحبه کنکور سراسری سال 99 در مهر ماه اعلام خواهد شد. داوطلبانی که در زمان مقرر نسبت به گزینش و مصاحبه اقدام ننمایند، برابر مقررات، عدم انجام مصاحبه به منزله انصراف از تحصیل در دانشگاه مربوط خواهد بود. افراد واجد شرایط مطابق دفترچه راهنمای کنکور 99 و اطلاعیه های سازمان سنجش، برای مصاحبه کنکور سراسری در کد رشته محل های انتخابی، باید دارای سلامت جسمانی و روانی و… باشند در غیر این صورت امکان حضور در مصاحبه را نخواهند داشت. مدارک مورد نیاز برای حضور در مصاحبه شامل اصل شناسنامه و کپی آن، اصل کارت ملی و یک برگ کپی، اصل و کپی مدرک دیپلم و گواهی پیش‌ دانشگاهی و… می باشد.

دعوت شدگان به مصاحبه کنکور سراسری 99 ، می توانند جهت اطلاع از شرایط و نحوه حضور در مصاحبه کنکور ، از طریق تلفن ثابت ، با شماره ده رقمی 9099071613 تماس حاصل فرمایند.

جمع بندی

در این مقاله در ارتباط با زمان دقیق اعلام اسامی دعوت شدگان به مصاحبه کنکور سراسری از طریق سازمان سنجش و آموزش کشور و مدارک مورد نیاز برای مصاحبه صحبت نمودیم. داوطلبانی دعوت شده به مصاحبه کنکور سراسری در صورت تمایل به انصراف از تحصیل در کد رشته محل انتخابی دانشگاه مورد نظر، می توانند جهت اقدام برای انصراف، مطابق قوانین سال 99، با شماره تلفن های موجود در این صفحه تماس حاصل فرمایند، کارشناسان مجموعه صدای مشاوران راهنمای داوطلبان عزیز خواهند بود.

جهت مشاوره در زمینه اسامی دعوت شدگان به مصاحبه کنکور سراسری 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید