آیا با معافیت موقت می توان از کشور خارج شد

گرفتن پاسپورت با معافیت موقت پزشکی 98 - 99

جهت مشاوره در زمینه آیا با معافیت موقت می توان از کشور خارج شد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

اگر به دنبال پاسخ این سوال می باشید که آیا با معافیت موقت می توان از کشور خارج شد این مقاله را مطالعه نمایید. همچنین پاسخ سوالات مرتبط با موضوع خروج از کشور سربازان در سال 98 و نکات مهم در مورد مجوز خروج از کشور به اطلاع متقاضیان عزیز می رسد:

خروج از کشور با معافیت موقت در سال 98

خروج از کشور با معافیت موقت برای واجدین شرایط امکان پذیر است. یکی از سوالاتی که برای مشمولان غایب وجود دارد این است که آیا مجوز خروج برای ایشان صادر می شود یا خیر؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم هیچ یک از مشمولان غایب به هیچ عنوان اجازه خروج از کشور را نخواهند داشت. برای اطلاع از شرایط خروج سربازان مشمول از کشور در سال 98 حتما از طریق شماره تلفن های مندرج در همین صفحه با کارشناسان سامانه صدای مشاور تماس بگیرید. (شماره تلفن های مندرج در همین صفحه).

برای خروج از کشور با درخواست سازمان مربوط پس از طی دوره آموزش نظامی و تعهد سازمان مربوط نیز به مبلغ 15 میلیون تومان خروج این افراد امکانپذیر است. درمورد ضمانت نامه بانکی برای خروج از کشور سربازان مشمول نظام وظیفه باید بگوییم، ضمانت نامه تمامی بانک ها با هماهنگی امور مالی سازمان وظیفه عمومی ناجا معتبر است. میزان ودیعه با توجه به نوع سفر متفاوت است. مجوز خروج سربازان با هدف سفر به کشورهای زیارتی و علمی مانند عراق ، سوریه و عربستان صادر می شود.

معافیت 6 ماهه پزشکی:

برخی از سربازان برای استفاده از معافیت موقت به دنبال راههایی نظیر معافیت پزشکی می باشند. معافیت موقت 6 ماهه پزشکی یکی از راه های معافیت پزشکی است.دریافت معافیت پزشکی شامل مراحل متعدد است و اگر با شیوه های گرفتن این نوع معافیت آشنایی نداشته باشید، کار ساده ای نخواهد بود. معافیت های پزشکی شامل معافیت موقت و دائم است. برای گرفتن معافیت پزشکی نظام وظیفه به نکات زیر توجه داشته باشید:

با توجه به قانون و شرایط معافیت پزشکی سازمان نظام وظیفه، مشمولانی که دچار بیماری و عوارض آن می باشند و توان انجام فعالیت های سنگین را ندارند و مشمولانی که تحت درمان بیماری خاص یا نقص عضو می باشند، می توانند بعد از معایعات پزشکی، کارت معافیت موقت یا دائم دریافت کنند. برای اطلاع از نحوه معاینات پزشکی و مراحل معاینه برای صدور معافیت پزشکی ، از طریق شماره تلفن های مندرج در همین صفحه با کارشناسان سامانه صدای مشاور تماس بگیرید.

جهت مشاوره در زمینه آیا با معافیت موقت می توان از کشور خارج شد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید