آغاز ثبت نام کنکور سراسری 99 – 1400 از ساعت 16 امروز چهارشنبه 16 بهمن 98

آغاز ثبت نام کنکور سراسری 99 - 1400 از ساعت 16 امروز چهارشنبه 16 بهمن 98

جهت مشاوره در زمینه آغاز ثبت نام کنکور سراسری 99 – 1400 از ساعت 16 امروز چهارشنبه 16 بهمن 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

بر اساس اعلام سازمان سنجش ، آغاز ثبت نام کنکور سراسری سال 99 – 1400 ، ساعت 16 امروز چهارشنبه 16 بهمن ماه می باشد.  سامانه اینترنتی ثبت نام کنکور سراسری 99 از امروز فعال خواهد شد.

آغاز ثبت نام کنکور سراسری 99 – 1400

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در مصاحبه ای با تاکید بر این‌ که ثبت نام برای کنکور سال ۱۳۹۹ از فردا چهارشنبه ۱۶ بهمن‌ ماه آغاز می‌شود، گفت: این آزمون در روزهای ۱۲ و ۱۳ تیرماه سال ۱۳۹۹ در حوزه‌های امتحانی سراسر کشور برگزار می‌شود.

ثبت‌نام برای شرکت در آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ به منظور پذیرش دانشجو در رشته‌های با آزمون دوره‌های روزانه، شبانه، نیمه حضوری، مجازی و پردیس‌های خودگردان دانشگاه‌ پیام نور، موسسات آموزشی غیرانتفاعی و غیردولتی و همچنین رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد از فردا چهارشنبه ۱۶ بهمن جاری منحصرا از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز می‌شود.

ثبت نام برای آزمون سال ۱۳۹۹ تا روز پنج‌شنبه ۲۴ بهمن‌ماه ادامه دارد و داوطلبان در مهلت تعیین شده باید نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند. همچنین دفترچه راهنما و همچنین اطلاعیه تکمیلی در خصوص ثبت‌نام رشته‌های با آزمون دانشگاه‌ها برای سال ۱۳۹۹ همزمان با شروع ثبت‌نام از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور قابل دسترسی است.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور یادآور شد : کارت ورود به جلسه رشته های باآزمون کنکور از ۹ تیر ماه سال ۹۹ بر روی سایت این سازمان قرار می گیرد داوطلبان تا ۱۱ تیر ماه فرصت دارند نسبت به دریافت پرینت کارت خود اقدام کنند.

دکتر توکلی گفت : آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ در روزهای ۱۲ و ۱۳ تیرماه سال ۱۳۹۹ در حوزه‌های امتحانی برگزار می‌شود و کارنامه اولیه این آزمون دهه دوم مرداد ماه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود و داوطلبان به صورت اینترنتی می توانند نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

نتیجه نهایی کنکور ۹۹ در دهه دوم شهریور ماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد.

ثبت نام تلفنی کنکور سراسری 99

سایت صدای مشاوران می تواند مراحل ثبت نام شما را در کنکور سراسری به صورت تلفنی انجام داده و به کلیه سوالات شما در این زمینه پاسخ دهد.

 اگر به دنبال اطلاعات تخصصی و مشاوره در زمینه ثبت نام کنکور سراسری  هستید ؛ می توانید از طریق شماره های موجود در سایت با مشاورین مرکز صدای مشاوران تماس گرفته و از آخرین اخبار مطلع شوید.

جهت مشاوره در زمینه آغاز ثبت نام کنکور سراسری 99 – 1400 از ساعت 16 امروز چهارشنبه 16 بهمن 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید