کارت ورود به جلسه آزمون ملی دانش‌آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور

کارت ورود به جلسه آزمون ملی دانش‌آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور

جهت مشاوره در زمینه کارت ورود به جلسه آزمون ملی دانش‌آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

کارت ورود به جلسه آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور منتشر شده است. در این مقاله می توانید از زمان و مکان برگزاری آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور  آگاه شوید. همچنین منابع آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور  نیز در این مقاله برای شما ذکر شد ه است. با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.

کارت ورود به جلسه آزمون دانش‌آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور

خبر های جدید حاکی از آن است که کارت ورود به جلسه آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور از طریق سایت مرکز سنجش و آموزش پزشکی منتشر شده است. متقاضیان باید جهت دریاف کارت ورود به جلسه خود به سایت مرکز سنجش و پزشکی مراجعه نمایند و با اطلاعات ثبت نامی خود وارد سامانه شوند و کارت ورود به جلسه خود را پرینت بگیرند.

در صورتی كه كد رهگيری خود را فراموش نموده ايدبا وارد کردن کد ملی خود و تایید شماره تلفن همراه خود، کد رهگیری را از طریق پیام کوتاه دریافت نمایید. برای ردیافت رمز به سایت سنجش مراجعه نمایید.

نکته مهم :داوطلبان باید پرینت کارت ورود به جلسه آزمون دانش آموختگان دندان پزشکی خارج از کشور و اصل کارت ملی خود را در روز آزمون همراه داشته باشند در غیر این صورت از ورود آنان به سالن برگزاری آزمون جلوگیری خواهد شد.

کارت ورود به جلسه آزمون ملی دانش‌آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور

اگر در دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور از طریق سایت مرکز سنجش با مشکلی مواجه شدید میتوانید با مشاوران سامانه صدای مشاوران تماس حاصل فرمایید تا شما را به بهترین نحو راهنمایی نمایند.

منابع آزموندانش‌آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور

داوطلبان پیش از ثبت نام اینترنتی، باید در “مرکز خدمات آموزشی”وزارت متبوع تشکیل پرونده داده یا آن را تکمیل کنند. فقط افرادی که توسط مرکز خدمات آموزشی به دبیرخانه ی شوراي آموزش دندانپزشکی و تخصصی معرفی شده باشند، مجاز به شرکت در آزمون ملی هستند.بسیاری از داوطلبان و متقاضیان شرکت در آزمون دانش آموختگان دندان پزشکی خارج کشور می خواهند بدانند منابع شرکت دراین آزمون شامل چه مواردی می باشد. درادامه می توانید منابع مربوط به آزمون دانش آموزختگان دندان پزشکی خارج کشور در سال 99 را مطالعه نمایید :

۱. فهرست منابع بخش اختصاصی آزمون ملی دانش‌آموختگان رشته دندانپزشکی خارج از کشور سال ۹۹ در سایت سنجش پیوند «منابع آزمون‌ها»، پیوند «منابع آزمون ملی دانش‌آموختگان خارج از کشور رشته دندانپزشکی سال ۱۳۹۹ قابل دسترس برا داوطلبان شرکت در این آزمون می باشد.

۲. فهرست منابع بخش علوم پایه آزمون ملی دانش‌آموختگان رشته ی دندانپزشکی خارج از کشور سال ۹۹ در سایت سنجش، پیوند «منابع آزمون‌ها»، پیوند «منابع آزمون جامع علوم پایه پزشکی و دندانپزشکی» قابل دسترس برا داوطلبان می باشد.

زمان آزموندانش‌آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور

آزمون دروس اختصاصی راس ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح روز پنجشنبه ۱۱ دی ماه ۹۹ برگزار می‌شود و همچنین آزمون دروس علوم پایه راس ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه روز پنجشنبه ۱۱ دی ماه ۹۹ برگزار خواهد شد.

تذکر:داوطلبانی که پیش از این در آزمون جامع علوم پایه شرکت کرده و قبول شده اند، میتوانند از نمره ی قبولی قبلی خود استفاده کرده و در بخش علوم پایه ی آزمون شرکت نکنند.

مکان برگزاری آزمون:آزمون در یکی از دانشگاههای علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مستقر در تهران و به روش الکترونیک برگزار خواهد شدکه نشانی دقیق آن روی کارت ورود به جلسه درج میشود.

نتایج آزمون دانش آموختگان دندان پزشکی خارج از کشور

پس از آزمون مرحله ی نظری: اسامی قبول شدگان در سایت اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام خواهد شد.قبول شدگان در مرحله ی نظری آزمون، جهت شرکت در مرحله ی عملی آزمون به پردیس بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران معرفی خواهند شد.

کارت ورود به جلسه آزمون ملی دانش‌آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور

جمع بندی مقاله

 آزمون دانش آموختگان دندان پزشکی خارج کشور در تاریخ 11 دی ماه سال 99 برگزار خواهد شد. هم اکنون کارت ورود به جلسه آزمون دندان پزشکی در سایت سنجش و پزشکی کشور منتشر شده است. داوطلبان باید جهت شرکت در آزمون آزمون دانش آموختگان دندان پزشکی خارج کشور  حتما کارت ورود به جلسه خود را همراه کارت ملی همراه داشته باشند.

در صورتی که در ذهنتان سوال پاسخ داده نشده ای باقی مانده است

می توانید با شماره های گروه صدای مشاوران تماس حاصل فرمایید

تا مشاوران ما شما را به بهترین شکل یاری نمایند.

“موفق باشید”

جهت مشاوره در زمینه کارت ورود به جلسه آزمون ملی دانش‌آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید