آدرس هسته گزینش دانشگاه فرهنگیان 98 – 99

تعداد پذیرش دانشگاه فرهنگیان در سال 1400

جهت مشاوره در زمینه آدرس هسته گزینش دانشگاه فرهنگیان 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

داوطلبان عزیز دانشگاه فرهنگیان لازم است به آدرس هسته گزینش دانشگاه فرهنگیان در سال 98 – 99 مراجعه نمایند. لازم به ذکر است که هماهنگی با هسته گزینش دانشگاه فرهنگیان و اطلاع رسانی به موقع به داوطلبان واجد شرایط پذیرش، از وظایف کارگروه اجرایی مصاحبه در استان های کشور است. داوطلبان عزیز در صورت نیاز به کسب راهنمایی و رفع هرگونه سوال و ابهام می توانند از طریق شماره تلفن های مندرج در همین صفحه با کارشناسان سامانه صدای مشاور تماس بگیرند.

آدرس هسته گزینش دانشگاه فرهنگیان در سال 98 – 99

داوطلبانی که مورد پذیرش فرهنگیان قرار گرفته اند، برای تحویل مدارک لازم برای ثبت نام، به آدرس هسته گزینش دانشگاه فرهنگیان مراجعه نمایند. در این مقاله از لیست مدارک لازم و اطلاعات مورد نیاز جهت مراجعه حضوری مطلع می شوید. پیش از مراجعه برای اطلاع از آدرس دقیق محل گزینش با شماره تلفن های مندرج در همین صفحه تماس بگیرید.

داوطلبان پذیرفته شده در تمام کدرشته های تحصیلی متمرکز دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی تهران و معرفی شدگان به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان، ملزم به کسب نمره قبولی برای ورود به این دانشگاه می باشند. 

مدارک لازم برای مراجعه به هسته گزینش دانشگاه فرهنگیان شامل اصل و کپی شناسنامه، اصل و کپی کارت ملی، یک قطعه عکس رنگی تمام رخ، فرم تکمیل شده اطلاعات فردی گزینش داوطلب است. هر چه سریعتر جهت تحویل مدارک به هسته گزینش استان مراجعه نمایید.

با توجه به مفاد شیوه نامه جدید، تمهیدات مصاحبه، همکاری با ریاست پردیس های مجری، کسب تایید اولیه مصاحبه گران و سایر عوامل اجرایی انتخاب دو نفر پزشک معتمد ، هماهنگی با هسته گزینش و سایر اطلاع رسانی ها بر عهده کارگروه اجرایی مصاحبه است. درصورت نیاز به کسب مشاوره و راهنمایی بیشتر تماس بگیرید.

توجه داشته باشید که موفقیت در مصاحبه تخصصی و بررسی صلاحیت‌ های عمومی به معنی قبولی داوطلبان نخواهد بود و علاوه بر مصاحبه آنچه که بسیار دارای اهمیت است، بررسی صلاحیت های عمومی و اختصاصی داوطلبان در نتیجه بررسی در مراحل متعدد می باشد.

جهت مشاوره در زمینه آدرس هسته گزینش دانشگاه فرهنگیان 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید