آخرین رتبه قبولی گرافیک دانشگاه آزاد 98 – 99

تراز قبولی رشته گرافیک دانشگاه آزاد

جهت مشاوره در زمینه آخرین رتبه قبولی گرافیک دانشگاه آزاد 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

 

آخرین رتبه قبولی گرافیک دانشگاه آزاد 98 – 99 با توجه به کارنامه سال های قبل پذیرفته شدگان این رشته در دانشگاه آزاد قابل مشاهده می باشد . رشته گرافیک در مقطع کارشناسی دانشگاه آزاد از طریق کنکور سراسری گروه هنر سال 97 در دانشگاه آزاد تهران مرکز و رودهن به صورت تمام وقت ارائه شده است . این رشته از طریق سوابق تحصیلی با عنوان ارتباط تصویری در دانشگاه آزاد اسلامشهر، دانشگاه آزاد یادگار امام خمینی مطابق با دفترچه سوابق تحصیلی داشگاه آزاد سال 97 پذیرش دارد . البته برای ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد سال 98 بایستی به سایت azmoon.org مراجعه نمایید . از تاریخ 20 اسفند 97 الی 6 شهریور 98 می توانید برای ثبت نام اقدام نمایید . قبل از ثبت نام اینترنتی لازم است دفترچه راهنمای ثبت نام بدون آزمون از طریق سایت دانشگاه آزاد دانلود شود . و اطلاعات مندرج در این دفترچه به دقت مطالعه شود . 

نحوه پذیرش رشته گرافیک بر اساس سوابق تحصیلی

در پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی معدل کتبی دیپلم ملاک است . اگر نوع رشته دیپلم با گروه آزمایشی انتخابی داوطلب متفاوت باشد ، درصد اعمال معدل کتبی کمتر می شود . تعداد واحد های درسی مقطع کارشناسی پیوسته این رشته در دانشگاه آزاد حدود 142 واحد به همراه 8 واحد دروس پیشنیاز مقدماتی و 6 واحد دروس اختیاری است . 

معرفی رشته گرافیک 

رشته ای است که می توا ارتباط و پیام های را از طریق تصویر به مخاطب انتقال داد . با گسترش و تنوع در انواع کالاها نیاز به تبلیغ پیدا شد و برای استفاده از زبان مشترک بین مردم در امر تبلیغ از ترسیم و تصویر برای معرفی کالاها استفاده شد . 

آینده شغلی رشته گرافیک 

فارغ التحصیلان گرافیک می توانند به عنوان گرافیست در شرکت های تبلیغاتی قسمت واحد فروش و بازاریابی ، دفتر مجلات و روزنامه ها و نشریات برای طراحی پوستر ، طراحی جلد ، تصویر سازی کتاب های کودک ، ویا کتاب های علمی آموزشی استخدام شوند و یا به صورت پروژه ای کار را از مشتری تحویل گیرند و در زمان توافق شده تحویل نمایند.

مهارت های مورد نیاز برای شغل گرافیست

از جمله مهارت های گرافیست بایستی به داشتن قدرت تخیل ، ذوق هنری و  مهارت کار با کامپیوتر و استفاده از نرم افزار های کامپیوتری مثل فتوشاپ اشاره کرد.

نحوه پذیرش در دانشگاه 

پذیرش این رشته در دانشگاه آزاد با آزمون به صورت متمرکز با شرایط خاص ( آزمون عملی ) صورت می پذیرد . برای قبولی این رشته دروس درک عمومی هنر و خلاقیت تصویری و تجسمی دارای بیشترین اهمیت در بین دروس تخصصی هستند . برای اطلاع از آخرین رتبه قبولی گرافیک دانشگاه آزاد 98 – 99 می توانید از برنامه های تخمین رتبه راهنمایی دریافت نمایید . 

 

جهت مشاوره در زمینه آخرین رتبه قبولی گرافیک دانشگاه آزاد 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید