آخرین رتبه قبولی پزشکی دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ – ظرفیت مازاد

آخرین رتبه قبولی پزشکی دانشگاه آزاد 99 - ظرفیت مازاد

جهت مشاوره در زمینه آخرین رتبه قبولی پزشکی دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ – ظرفیت مازاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

رشته محبوب پزشکی همواره متقاضیان بسیاری داشته و دارد. هر سال داوطلبان بسیاری به دنبال دستیابی به راهکارهایی برای قبولی در رشته پزشکی هستند. همچنین داوطلبان برای ارزیابی و مقایسه خود با افراد پذیرفته شده در رشته پزشکی در سال های گذشته، به دنبال آخرین رتبه قبولی پزشکی در سال های قبل هستند در این مطلب به آخرین رتبه قبولی پزشکی دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ – ظرفیت مازاد می پردازیم و آن را بررسی می کنیم.

رتبه قبولی پزشکی ظرفیت مازاد دانشگاه آزاد

داوطلبان کنکور سراسری می توانند در صورت کسب حد نصاب رتبه در زیر گروه بین 3000 تا 4000 هزار در پزشکی دانشگاه آزاد ظرفیت مازاد برای رشته پزشکی پذیرش شوند. این رتبه برای دانشگاه آزاد در پذیرش مازاد ظرفیت می باشد در صورتی که رتبه پذیرش در دانشگاه آزاد در شرایط عادی بین 1000 تا 2000 می باشد. داوطلبان باید به این نکته توجه نمایند که در صورت ثبت نام و انتخاب رشته مازاد ظرفیت درصورتی که ظرفیت در آن سال برای داوطلبان وجود داشته باشد می توانند ثبت نام نمایند.

آخرین رتبه های قبولی پزشکی آزاد – ظرفیت مازاد

رشته پزشکی به دلیل موقعیت اجتماعی و درآمد بالایی که دارد بسیار محبوب است و از همین رو متقاضی زیادی دارد. همین موضوع قبولی پزشکی را دشوارتر می کند. این موضوعی است که طی سال های گذشته تغییر آنچنانی نکرده و همچنان رقابت بر سر قبولی پزشکی چه در دانشگاه آزاد و چه در دانشگاه های دیگر رقابتی دشوار و تنگاتنگ است. از طرفی دانشگاه های علوم پزشکی که دارای پردیس خودگردان نیستند، می توانند پذیرش دانشجوی ظرفیت مازاد داشته باشند. که البته این پذیرش ظرفیت مازاد هزینه ها و شرایط خاص خود را دارد.

در ادامه میانگین تعدادی از آخرین رتبه های قبولی پزشکی دانشگاه آزاد ظرفیت مازاد را مشاهده می کنید.

آخرین رتبه - پزشکی آزاد ظرفیت مازاد

کارنامه قبول شدگان پزشکی دانشگاه آزاد

ضرایب دروس در کنکور سراسری

ضرایب دروس کنکور تجربی

شهریه پزشکی ظرفیت مازاد

هزینه تحصیل و یا شهریه دانشجویان پزشکی دانشگاه آزاد – ظرفیت مازاد با شهریه عادی رشته های پزشکی دانشگاه آزاد متفاوت است.

به عنوان مثال شهریه ظرفیت مازاد برای رشته پرستاری، حدود مبلغ 6،500،000 تومان برای هر ترم است. و لازم است که داوطلبانی که رشته پزشکی دانشگاه آزاد ظرفیت مازاد را انتخاب می کنند، از هزینه های آن آگاه باشند.

تکمیل ظرفیت دانشگاه ها

معمولا بعد از اعلام نتایج نهایی کنکور به منظور تکمیل ظرفیت های خالی دانشگاه ها، برای تعدادی از رشته محل هایی که هنوز ظرفیت خالی دارند مجددا گزینش صورت می گیرد. تکمیل ظرفیت بدون آزمون بوده و تمام داوطلبانی که کارت ورود به جلسه آزمون دریافت کرده اند و در کنکور سراسری شرکت کرده اند می توانند در تکمیل ظرفیت نیز شرکت کنند.

تفاوتی نمی کند که پیش از این در اعلام نتایج در رشته ای قبول شده باشند و یا خیر. هر دو دسته داوطلبان می توانند در زمان اعلام شده برای ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه ها ثبت نام کرده و در صورت قبولی در دانشگاه مورد نظر شروع به تحصیل نمایند.

لیست ظرفیت مازاد دانشگاه های آزاد رشته پزشکی کنکور ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد پزشکی تهران
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد پزشکی نجف آباد
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد پزشکی ساری
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد پزشکی کرمان
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد پزشکی قم
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد پزشکی مشهد
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد پزشکی تبریز
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد پزشکی اردبیل
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد پزشکی شاهرود
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد پزشکی یزد
برنامه ریزی برای قبولی در رشته پزشکی

ضرورت داشتن یک برنامه اصولی و عالی را احتمالا کسانی درک می کنند که تلاش زیادی کرده اند اما با این حال به نتیجه مطلوب نرسیده اند.

کلید اصلی موفقیت تنها این نیست که زیاد تلاش کنید. بلکه این است که این تلاش و کوشش زیاد در مسیر درستی باشد تا بتواند شما را به هدفتان که قبولی در رشته پزشکی می باشد برساند. هر قدر این هدف بزرگ تر و پر اهمیت تر باشد، ضرورت یک برنامه ریزی قدرتمند و اصولی هم بیشتر می شود.

برای قبولی در رشته پزشکی چه رتبه ای لازم است؟

برای قبولی در رشته پزشکی چه کار کنیم؟

پیشنهاد ما به شما این است که با مشورت گرفتن از کسی که تجربه و دانش کافی برای این کار دارد، برنامه ای ترتیب داده و همین حالا شروع کنید.

بازار کار رشته پزشکی

برای فارغ التحصیلان این رشته بازار کار مناسبی وجود دارد و داوطلبان نگرانی زیادی برای اشتغال در رشته پزشکی را نباید داشته باشند در بهترین حالت با گرفتن تخصص می توانند مطب شخصی داشته و به کار مشغول شوند. در غیر اینصورت می توانند در درمانگاه ها، مراکز بهداشتی و… مشغول به کار شوند. در کشور ما بازار کار برای رشته پزشکی چه در دانشگاه آزاد و چه دولتی درس خوانده باشید، بازار کار مناسبی است.

مشاوران سامانه صدای مشاور آماده ارائه خدمات مشاوره تلفنی و حضوری به شما هستند. برای دریافت یک برنامه خوب و مطمئن برای قبولی در رشته پزشکی می توانید با شماره تلفن های موجود در سایت تماس بگیرید.

جهت مشاوره در زمینه آخرین رتبه قبولی پزشکی دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ – ظرفیت مازاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید