دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 99

کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 97

جهت مشاوره در زمینه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 99 در اواخر اردیبهشت است. کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد حاوی اطلاعات فرد شرکت کننده در آزمون میباشد. همانطور که می دانید ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 99، مطابق جدول زمانبندی سازمان سنجش انجام شد و دقیقا مطابق با اطلاعات هر داوطلب یک کارت ورود به جلسه آزمون، صادر خواهد شدو زمان توزیع کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 99، قبل از برگزاری کنکور کارشناسی ارشد 99 خواهد بود و از این طریق داوطلبان از زمان و مکان دقیق برگزاری آزمون مطلع خواهند شد. دریافت کارت صرفا به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش انجام میشود داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد می توانند درصورت بروز هرگونه مشکل یا سوال در رابطه با دریافت کارت ورود به جلسه کنکور، با کارشناسان صدای مشاوران تماس حاصل فرمایند.

طبق اعلام قبلی سازمان سنجش اطلاعیه مربوط به زمان صدور کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 99 در اردیبهشت مام ، در سایت سازمان سنجش و نشریه پیک سنجش منتشر میشود. در موقع دریافت کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد 99 باید دقت داشته باشید که آزمون کارشناسی ارشد دوره های سراسری و دانشگاه آزاد در یک آزمون ادغام شده اند و برای تمامی این آزمون ها یک کارت ورود به جلسه صادر میشود. برای اطلاع از زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد 99 روی لینک زیر کلیک نمایید:

تاخیر برگزاری کنکور کارشناسی ارشد به دلیل سیل

زمان آزمون کارشناسی ارشد99

 نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 99

برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 99داوطلبان می بایست بعد از مشاهده اطلاعیه منتشر شده ،به سایت سازمان سنجش  به نشانی sanjesh.orgمراجعه نموده  و بعد از آن وارد قسمت  مربوطمه (کارت آزمون ورودی دوره‌های‌ كارشناسی‌ ارشد ناپیوسته‌ سال‌ 1399 )شده و با رفتن روی گزینه قبلا ثبت نام کرده ام(دریافت کارت) وارد بخشی می شوند که دو راه برای مشاهده کارت ورود به جلسه پیش روی شما گذاشته است راه اول با استفاده از اطلاعات ثبت نامی شامل شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام و راه دوم به وسیله اطلاعات فردی داوطلب می باشد که در صورتی که داوطلبان به هر دلیلی به اطلاعات ثبت نامی خود دسترسی نداشتند می توانند  از طریق سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش درخواست ارسال اطلاعات خود را نمایند یا با با مشاوران ما تماس بگیرید.

مشخصات کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد 99

کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد شامل اطلاعات فردی یعنی نام و نام خانوادگی، شماره داوطلب، شماره پرونده، کد و نام رشته آزمون، معدل کاردانی و کارشناسی، تاریخ و محل فارغ التحصیلی کارشناسی، سهمیه، حوزه امتحانی (بر اساس کد و نام شهرستانی که داوطلب در زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 99 در فرم ثبت نامی خود وارد کرده تعیین شده است) و زمان دقیق برگزاری آزمون کارشناسی ارشد، می باشد. متقاضیان توجه نمایید که حتما اطلاعات درج شده بر روی کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد 99 را بررسی نمایید و در صورت مغایرت می بایست نسبت به اصلاح آن اقدام نمایند.

ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد 99

اگر پس از دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد متوجه شدید که هریک از اطلاعات موجود در کارت اشتباه است، می توانید آنها را ویرایش کنید. همزمان با توزیع کارت ورود به جلسه در سایت سازمان سنجش، لینک ویرایش اطلاعات هم فعال می شود. پس با رفتن به لینک مورد نظر می توانید اطلاعاتی از قبیل معدل کارشناسی، نام دانشگاه محل تحصیل دوره کارشناسی و محل سکونت را ویرایش کنید. داوطلبانی که دانشجوی سال اخر دوره کارشناسی هستند و در کنکور کارشناسی ارشد 99 ثبت نام کرده اند، باید در قسمت ویرایش اطلاعات، معدل درسهای گذرانده را تا تاریخ 30اسفند سال 96 وارد کنند.

رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 99

ممکن است در کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 99 شما اطلاعات اشتباهی وجود داشته باشد که در قسمت ویرایش اطلاعات امکان تصحیح انها نباشد. از جمله این اطلاعات می توان عکس داوطلب یا گروه آزمایشی را نام برد. اگر این اشکالات را در کارت خود مشاهده کردید نگران نباشید. امکان اصلاح این گونه اشتباهات هم برای شما وجود دارد، به اینصورت که در سایت سازمان سنجش لیست باجه های رفع اشکال کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد 99 قرار داده می شود و شما می توانید کارت ورود به جلسه را به این باجه ها تحویل داده و برای رفع نقص کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد 99 اقدام نمایید. برای دانلود آدرس باجه های رفع نقص کلیک کنید. درصورتی که موفق به اصلاح کارت خود نشدید می توانید از راهنمایی تلفنی کارشناسان صدای مشاوران بهرمند گردید. برای اطلاع از ویرایش کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد 99 کلیک نمایید.

رفع مغایرت کارت ورود به جلسه آزمون ارشد 99

برخی اوقات در کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد 99 مغایرت هایی وجود دارد مانند مغایرت در سهمیه داوطلب و لازم است به حوزه های رفع نقص مراجعه کنید. آدرس حوزه های رفع نقص، هم زمان با انتشار کارت ورود به جلسه ارشد در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه ایثارگران نیز جهت اعلام مغایرت لازم است به قسمت ویرایش اطلاعات سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و نسبت به اصلاح سهمیه خود اقدام نمایند.

جهت مشاوره در زمینه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید