دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مشاوران رسمی مالياتی

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مشاوره مالیاتی

جهت مشاوره در زمینه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مشاوران رسمی مالياتی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مشاوران مالیاتی 99 – 1400 از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور امکان پذیر است. داوطلبان می توانند در تاریخ 99/6/4 به سایت sanjesh.org مراجعه نموده و کارت ورود به جلسه آزمون مشاوران مالیاتی را دریافت نمایند. به منظور فرهنگ پرداخت مالیات و ارائه خدمات مالیاتی نهادی به عنوان جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران تاسیس شده است که اقدام به برگزاری آزمون برای واجدین شرایط می نماید. در ادامه شرایط  شرکت در آزمون و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مشاوران مالیاتی را به اطلاع داوطلبان می رسانیم.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مشاوران رسمی مالیاتی

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مشاوران مالیاتی روز سه شنبه مورخ 99/6/4 اعلام شده است و داوطلبان می توانند به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور به نشانی sanjesh.org مراجعه نموده و نسبت به دریافت کارت امتحانی تا زمان برگزاری آزمون اقدام نمایند. در ادامه از نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مشاوران مالیاتی در سایت سازمان سنجش مطلع خواهید شد.

نحوه دانلود کارت ورود به جلسه آزمون مشاوران رسمی مالیاتی

داوطلبان مانند تصویر زیر می توانند اقدام به دانلود کارت ورود به جلسه آزمون مشاوران مالیاتی  نمایند.

کارت ورود به جلسه آزمو ن مشاوران مالیاتی

داوطلبان با وارد کردن شماره شناسنامه، نام، نام خانوادگی و … می توانند کارت ورود به جلسه آزمون مشاوران رسمی مالیاتی را دریافت نمایند.

لینک دانلود کارت ورود به جلسه آزمون مشاوران رسمی مالیاتی در زیر قرار گرفته شده است.

لینک دانلود کارت ورود به جلسه آزمون مشاوران رسمی مالیاتی

رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون مشاوران مالیاتی

داوطلبان بعد  از دریافت کارت ورود به جلسه در صورت وجود نقض و مشکل در کارت ورود به جلسه آزمخون مشاوران مالیاتی می توانند با توجه به اطلاعیه سازمان سنجش که یک هفته قبل از برگزاری آزمون منتشر می شود رجوع کرده و محل رفع کارت ورود به جلسه را بررسی و به نزدیک ترین محل برای رفع نقص کارت خود مراجعه نمایند.

  • آن دسته از دواطلبین محترمی که دریافت کارت ورود به جلسه آنان دچار مشکل می باشد می توانند با دردست داشتن کارت ملی خود در روز پنج شنبه مورخ 99/6/6 بین ساعات 8 الی 13 و 16 الی 18 به آدرس ذیل مراجعه نمایند:
  • میدان فردوسی – بین سپهبد قرنی و استاد نجات اللهی – بن بست شاهرود – دانشکده فرهنگ و ارتباطات- دانشگاه سوره

مواردی که نیازمند اصلاح و رفع نقص می باشد شامل:

  • جنسیت
  • اطلاعات شناسنامه ای
  • معلولیت
  • شماره داوطلبی ناخوانا
  • عکس پرسنلی

داوطلبان در صورتی که در مواردی مانند نام، نام خانوادگی شماره شناسنامه و… در کارت ورود به جلسه آزمون مشاوران مالیاتی خود، پی به وجود اشکال برده و یا عکس پرسنلی آنان دچار اشکال است، می توانند به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و در قسمت ویراش، اطلاعات مربوطه را ویرایش نمایند.

زمان برگزاری آزمون مشاوران مالیاتی

زمان برگزاری آزمون در تاریخ 7 شهریور 99 اعلام شده است و داوطلبان می توانند در روز جمعه مورخ 99/6/7   با توجه به آدرس درج شده در کارت ورود به جلسه آزمون مشاوران مالیاتی به محل برگزاری آزمون بروند. این آزمون در راس ساعت 8:30 برگزار خواهد شد و داوطلبان می بایست نیم ساعت قبل از برگزاری آزمون در محل حضور داشته باشند زیرا درب های ورودی از نیم ساعت قبل برگزاری آزمون بسته خواهد شد.

نحوه پاسخ دادن به سوالات آزمون مشاوران مالیاتی

داوطلبان بعد از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مشاوران مالیاتی باید به طرض برگزاری آزمون و پاسخ دادن به سوالات توجه نمایند. در ادامه مواردی گفته شده که در نحوه آزمون دادن به شما کمک خواهد کرد.

  1. داوطلب باید محل مخصوص جوابی را که در پاسخنامه برای هر سوال در نظر می گیرد بوسیله مداد سیاه نرم پررنگ نه خودکار، نه مدادکپی و… پرکند.
  2. برای اطلاع از طرز پرکردن محل مخصوص هر جواب به نمونه پاسخنامه ذیل که در آن به سوالهای شمارههای 1 ، 2 ، 3 و 4 به ترتیب پاسخهای فرضی 4 ، 1 ، 3 و 2 داده شده است توجه شود.
  3. چون پاسخنامه بوسیله ماشین علامتخوان تصحیح میشود از کثیف کردن، تاکردن و یا گذاشتن هرگونه علامت و اثری بر روی آن خودداری شود.
  4. جوابها باید فقط در پاسخنامه با پرکردن محل مخصوص آنها به وسیله مداد سیاه نرم پر رنگ مشخص شود. پاسخهایی که به هر نحو دیگر در پاسخنامه مثالا به جای پر کردن محل مخصوص علامت ضربدر × گذاشته و یا بطور یكنواخت پر رنگ نشود  و یا در دفترچه آزمون علامت گذاری یا نوشته شود قابل تصحیح با ماشین نمی باشد.
  5. در تستهای چهارجوابی برای هر پاسخ صحیح سه نمره مثبت و برای هر پاسخ غلط به منظور خنثی کردن پاسخهای حدسی و یا تصادفی یک نمره منفی منظور خواهد شد. بنابراین به داوطلبان توصیه میشود اگر پاسخ صحیح سوالی را اصالا نمی دانند به آن سوال جواب ندهند زیرا به سوال های بدون جواب نمره منفی و یا مثبت تعلق نمی گیرد و اگر به سوالی بیش از یک پاسخ داده شود پاسخ آن سوال، غلط محسوب خواهد شد و به آن سوال یک نمره منفی تعلق خواهد گرفت.

محل برگزاری آزمون مشاوران رسمی مالیاتی

محل برگزاری آزمون در کارت ورود به جلسه آزمون مشاوران مالیاتی ذکر شده است و داوطلبان با دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مشاوران مالیاتی می توانند از محل برگزاری آزمون مطلع شوند. داوطلبان باید به این نکته توجه نمایند که حتما در روز قبل برگزاری آزمون به محل آزمون بروند تا از مواردی مانند نبود جای پارک و یا … مطلع شوند و در زمان مقرر در جلسه آزمون مشاوران رسمی مالیاتی حضور به عمل آورند. داوطلبان باید زمان مناسب منزل تا حوزه امتحانی را برآورد و به موقع در محل آزمون حضور یابند. حوزه برگزاری آزمون از ساعت 7:30 صبح روز برگزاری آزمون آماده حضور شما خواهد بود.

تعداد سوالات آزمون مشاوران مالیاتی و زمان پاسخ گویی به آن ها

به هريک از داوطلبان آزمون، يک بسته آزمونی بصورت شخصی سازی تحويل داده خواهد شد که برای داوطلبان الزمی است به 100 سوال مندرج در دفترچه آزمون در مدت 130 دقيقه پاسخ دهند. تعداد سوالات مربوط به هريک از عناوين شغلی به شرح جدول ذيل می باشد.

کارت ورود به جلسه آزمون ورودی مشاوران رسمی مالیاتی

داوطلبانی که رمز عبور و کرد رهگیری خود را فراموش کرده اند می توانند با مجموعه صدای مشاوران تماس گرفته تا مشاوران ما رمز عبور را بازیابی نموده و کارت ورود به جلسه را برای شما دریافت نمایند. 

دستور العمل بهداشتی برگزاری آزمون مشاوران مالیاتی

دستور العمل های بهداشتی برای برگزاری آزمون مشاوران مالیاتی در شرایط کرونا وجود دارد و رعایت تمامی موارد بهداشتی برای حفظ داوطلبان از ویروس کرونا الزامی می باشد.

  1. برای پیشگیری از تجمع، حضور خود را به دقایق پایانی موکول ننمایید.
  2. از تردد بی مورد در محل آزمون خودداری نمایید.
  3.  هنگام ورود و خروج به حوزه با دیگر متقاضیان فاصله مناسب (حداقل یک متر) را رعایت نمایید.
  4. همراه داشتن ماسک 3 لایه معمولی (بدون فیلتر) و استفاده صحیح از آن (از بالای بینی تا زیر چانه)، از ابتدای ورود به حوزه برگزاری آزمون تا پایان برگزاری آزمون و خروج از حوزه امتحانی الزامی می باشد.
  5. حوزه های آزمون از تحویل گرفتن هرگونه وسایل اضافی از جمله تلفن همراه، ماشین حساب، کیف دستی، ساک دستی، کتاب، جزوه و … معذور می باشند، بنابراین اکیدا توصیه می شود به غیر از موارد اعلام شده در اطلاعیه پرینت کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون و اوراق تشخیص هویتی از همراه داشتن سایر وسایل جدا خودداری شود.
  6. به همراه داشتن تلفن همراه حتی بصورت خاموش در جلسه آزمون موجب محرومیت از گزینش در آزمون خواهد شد.
  7.  در زمان استقرار در محل صندلی از صحبت کردن با سایر متقاضیان مجاور جدا خودداری نمایید.
  8.  برای بازرسی بدنی و تطبیق عکس با فرد متولی همکاری کنید.
  9.  از تماس دست ها با چشم، دهان و بینی در حین آزمون جدا خودداری کنید.
  10.  هنگام عطسه یا سرفه کردن از دستمال کاغذی استفاده نمایید. در صورتی که دستمال وجود نداشت از قسمت داخلی آرنج استفاده کنید.
  11.  در صورت داشتن سوال ضروری از عوامل اجرایی در طول برگزاری آزمون حتما با رعایت فاصله مناسب و داشتن ماسک اقدام به صحبت کنید.
  12.  در پایان آزمون تا زمان اعلام خروج از سالن توسط عوامل اجرایی، همچنان بر صندلی خود مستقر باشید.
  13. به پیامهایی که حاوی نکات اجرایی و بهداشتی است و در جلسه آزمون از بلندگو پخش می شود با دقت گوش کرده و به آن عمل کنید.
  14.  لوازم التحریر مورد نیاز از قبیل مداد، تراش و پاک کن به همراه داشته باشید. تاکید می شود رد و بدل کردن این لوازم در جلسه آزمون تخلف محسوب می شود.
  15. سعی کنید از تماس دست با سطوحی که اغلب لمس می شود نظیر صندلی ها، دستگیره درب ها و شیرآلات سرویس بهداشتی و… خودداری نموده و از دستمال کاغذی استفاده کنید.
  16.  داوطلبانی در حال حاضر با استناد به مدارک پزشکی مبتلای قطعی به ویروس کرونا هستند می‌بایست با مراجعه به باجه رفع نقص (طبق مندرجات بند ج همین اطلاعیه)  گواهی یا تاییدیه بیمارستان را به مسئول باجه ارائه نمایند تا تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون آنها به عمل آید.

جهت مشاوره در زمینه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مشاوران رسمی مالياتی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید