چگونه تست ریاضی بزنیم؟

چگونه تست ریاضی بزنیم؟

جهت مشاوره در زمینه چگونه تست ریاضی بزنیم؟

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

هم اکنون که زمان زیادی تا کنکور سراسری سال 98 باقی نمانده است داوطلبان عزیز تمامی رشته این سوال را در ذهن خود را دارند که چگونه تست ریاضی بزنیم؟ و یا چند درصد ریاضی بزنیم خوبه؟

در تمامی رشته ها درس ریاضی اهمیت دارد اما داوطلبان کنکور تجربی از درس ریاضی بیشتر میترسند.و بجای درس خواندن و تست زدن اصولی درس ریاضی کلا از این درس دست میکشند.اما این کار بسیار خطاست.

در این مقاله قصد داریم شمارا با شیوه تست زنی درس ریاضی به صورت کلی و یا همان چگونه تست ریاضی بزنیم؟ آشنا کنیم.

چگونه تست ریاضی بزنیم؟

اولین نکته که باید در نظر بگیرید این است که بهترین و کاملترین منبع کنکور سراسری در درس ریاضی کتاب درسی میباشد. شاید این حرف برای شما مسخره باشد اما حقیقت است. اما نه آن شیوه ای که فقط با خواندن و حفظ کردن چندتا فرمول فک کنید کل کتاب را خوانده اید.

 تو هر درس یه کتاب تست رو بردارین و متناسب با زمانی که تو هفته به خوندن اون درس اختصاص میدین دو در میون یا سه در میون بدون زمان حل کنین تا خوب خوب درس رو یاد بگیرین و مطالب تو ذهنتون حک بشه. بیاین اون سوالایی رو که حل نکردین با زمان حل کنین و از خودتون امتحان بگیرین و درصدتونو حساب کنین. این کار اولا یه مدیریت زمان خوبه واسه عقب نیفتادن تو هیچکدوم از درس ها. دوما باعث میشه مهارت شما تو تست زنی بره بالا و با زمانی که تو امتحان واسه حل سوالا براتون گذاشته شده کنار بیاین

سعی کنید سوالات کنکور سالهای گذشته ریاضی را  حتما در زمانی که سازمان سنجش برای درس ریاضی در نظر گرفته پاسخ دهید تا برای هیچ گروهی از سوالات با کمبود وقت مواجه نشوید.

در کنکور ریاضی، ریاضیات که شامل ۵۵ سؤال است و شامل دروس دیفرانسیل و ریاضی پایه، هندسه تحلیلی، گسسته، جبروآمار و مدل سازی می باشد زمان این سؤالات در کنکور ۸۵ دقیقه است.

برای تست ریاضی به دنبال راه حل های طولانی نباشید. طراحان سوال ، سوالات را به گونه ای طراحی میکنند که با سریع ترین راه حل قابل پاسخگویی باشد. پس ابتدا قبل از هر کاری راه حل های سریع تر را یاد بگیرید.

همانطور که میدانید در زمان کمی که برای کنکور باقی مانده باید جمع بندی انجام دهید. برای این کار میتوانید در جمع بندی های اساتید برتر شرکت کنید و یا از کتاب های مخصوص دوران جمع بندی کمک بگیرید. اگر نمیدانید باید دقیقا چه کاری انجام دهید میتوانید از مشاوران مجرب صدای مشاوران کمک بگیرید و با توجه به تجربه ای که دارند میتوانند یه راه کلی و موفقیت آمیز جلوی پای شما عزیزان بگذارند. فقط بدانید که هیچ زمانی برای شروع دیر نیست و هر تست میتواند نتیجه شمارا برای ورود به دانشگاه تغییر دهد.

 

جهت مشاوره در زمینه چگونه تست ریاضی بزنیم؟

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید