هزینه آزمون عملی هنر ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

هزینه آزمون عملی هنر

جهت مشاوره در زمینه هزینه آزمون عملی هنر ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

داوطلبان شرکت کننده در رشته هنر یک آزمون عملی و نیمه متمرکز دارند و لازم است وجهی را به عنوان هزینه شرکت در آزمون عملی کنکور هنر ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ پرداخت نمایند. این هزینه با توجه به شرکت در رشته های مختلف ( که داوطلبان مجاز به انتخاب حداکثر 2 رشته می باشند ) متفاوت است. در این مقاله از هزینه شرکت در آزمون عملی هنر مطلع خواهید شد. سایت پرداخت هزینه نیز در این مقاله قرار داده شده تا شما داوطلبان بتوانید به راحتی با لینک مستقیم به سایت sanjesh.org وارد شده و هزینه را پرداخت نمایید.

هزینه شرکت در آزمون عملی کنکور هنر

هزینه شرکت در آزمون عملی کنکور هنر برای داوطلبان کنکور سراسری هنر در صورت انتخاب یک مجموعه از رشته های عملی، می بایست مبلغ 150,000هزار تومان و در صورت انتخاب دو رشته مبلغ 300,000هزار تومان بابت هزینه آزمون عملی هنر پرداخت نمایند. این هزینه به صورت اینترنتی و از درگاه بابک های عضو شتاب باید پرداخت شود. عدم پرداخت هزینه آزمون در زمان تعیین شده از سوی سازمان سنجش به منزله عدم پذیرش داوطلب در رشته مورد نظر بوده و پذیرش وی انجام نمی شود.

داوطلبان می توانند به روش های زیر اقدام به علاقه مندی در آزمون عملی هنر نمایند و در صورت ثبت نام اقدام به پرداخت هزینه آزمون نمایند. این روش ها را در تصویر زیر مشاهده خواهید کرد.

هزینه آزمون عملی رشته هنر

روش دیگر اعلام علاقه مندی و ثبت نام در آزمون عملی رشته های هنر تماس با مشاورین مجموعه صدای مشاوران می باشد و داوطلبان می توانند با تماس با مشاوران ما ثبت نام خود را توسط کارشناسان صدای مشاوران انجام دهند.

زمان پرداخت هزینه آزمون عملی کنکور هنر

زمان پرداخت هزینه آزمون عملی هنر همزمان با پرینت کارت مطابق زمان اعلام شده در اطلاعیه سازمان سنجش می باشد و داوطلبان می توانند از طریق پرداخت سایت سازمان سنجش در تاریخ فوق اقدام به پرداخت هزینه آزمون عملی هنر نمایند. زمان بر گزاری آزمون عملی رشته های هنر در شهریور ماه خواهد بود و داوطلبان برای آگاهی از زمان آزمون عملی رشته هنر با توجه به اطلاعیه سازمان سنجش  که در تاریخ 1401/6/12 منتشر می شود و به محض انتشار در این مقاله قرار خواهد گرفت، نسبت به دریافت کار ورود به جلسه آزمون اقدام نمایند. داوطلبان می توانند در این کارت از محل برگزاری آزمون عملی هنر مطلع شوند.

سایت پرداخت هزینه آزمون عملی هنر

سایت پرداخت هزینه آزمون عملی هنر به نشانی sanjesh.org می باشد و داوطلبان می توانند برای پرداخت هزینه آزمون به نشانی سایت سازمان سنجش مراجعه نموده و نسبت به پرداخت هزینه آزمون در زمان مقرر اقدام نمایند. هزینه آزمون عملی هنر در سال جدید تغییری نداشته و داوطلبان می توانند در سایت sanjesh.org این هزینه را مشاهده و پرداخت نمایند. لینک مستقیم پرداخت هزینه در حال حاضر غیر فعال می باشد ولی به محض فعال شدن در این مقاله قرار خواهد گرفت.

داوطلبان می توانید در صورتی که در سایت سازمان سنجش و پرداخت هزینه اشکالی به وجود آمد با مشاورین ما در تماس باشید و هزینه آزمون عملی هنر را در زمان مقرر پرداخت نمایید تا در شرکت در آزمون عملی برای شما خللی وارد نشود.

شرایط شرکت در آزمون عملی هنر

 شرایط شرکت در آزمون عملی هنر به این صورت می باشد که ؛ داوطلبانی مجاز به شرکت در آزمون عملی خواهند بود که نسبت به پرداخت هزینه آزمون عملی در بازه زمانی اعلام شده اقدام نموده و در جلسه آزمون گروه آزمایشی هنر برگزار می‌گردد، حاضر باشند. در صورت عدم پرداخت هزینه آزمون عملی رشته هنر و یا عدم حضور در جلسه آزمون، شرکت در آزمون عملی کن لم یکن خواهد بود و پذیرش داوطلب انجام نخواهد شد.

رشته های آزمون عملی کنکور هنر

داوطلبان به منظور شرکت و پرداخت هزینه آزمون عملی هنر می بایست نسبت به انتخاب حداکثر دو مجموعه از رشته‌های تحصیلی که در زیر مشاهده می کنید اقدام نمایند.

علوم ورزشی – آموزش تربیت بدنی
نقاشی (ارتباط تصویری)، آموزش ارتباط تصویری ـ هنرهای تجسمی ـ طراحی پارچه و لباس
طراحی صنعتی
ادبیات نمایشی
مجسمه‌سازی
موسیقی ایرانی
موسیقی جهانی
موسیقی نظامی
کتابت و نگارگری
آهنگسازی
بازیگری
طراحی صحنه
نمایش عروسکی
عکاسی

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون عملی هنر ۱۴۰۱

آن دسته از افرادی که با توجه به پرداخت هزینه برگزاری آزمون عملی، متقاضی دو مجموعه از رشته­ های تحصیلی مربوط شده ­اند می‌بایست به منظور شرکت در هر یک از مجموعه ­های ذیربط نسبت به پرینت کارت برای هر مجموعه اقدام نمایند. کارت شرکت در آزمون داوطلبان در روزهای چهارشنبه مورخ 1401/07/02 و پنج شنبه مورخ  1401/07/03 از طریق سایت سازمان سنجش قابل پرینت می‌باشد. داوطلبان لازم‌ است‌، در آزمون‌ عملی رشته‌های (نقاشی، ارتباط تصویری و آموزش ارتباط تصویری، کاردانی هنرهای تجسمی، طراحی پارچه و طراحی لباس) که صبح‌ روز جمعه مورخ 1401/07/04 و متقاضیان رشته طراحی صنعتی و کتابت و نگارگری که بعدازظهر روز جمعه مورخ 1401/07/04 برگزار می‌گردد، شرکت نمایند.

لینک مستقیم دریافت کارت ورود به جلسه آزمون عملی هنر در رشته های مختلف به شرح زیر می باشد

کارت شرکت درآزمون عملی رشته طراحی صحنه در آزمون سراسری سال 1399

کارت شرکت درآزمون عملی رشته بازیگری- کارگردانی در آزمون سراسری سال 1399

کارت شرکت درآزمون عملی رشته نمایش عروسکی در آزمون سراسری سال 1399

کارت شرکت درآزمون عملی رشته ادبیات نمایشی در آزمون سراسری سال 1399

کارت شرکت درآزمون عملی رشته مجسمه_سازی در آزمون سراسری سال 1399

کارت شرکت درآزمون عملی رشته نوازندگی موسیقی ایرانی در آزمون سراسری سال 1399

کارت شرکت درآزمون عملی رشته‌ عکاسی در آزمون سراسری سال 1399

کارت شرکت درآزمون عملی رشته آهنگ سازی در آزمون سراسری سال 1399

کارت شرکت درآزمون عملی رشته نوازندگی موسیقی جهانی در آزمون سراسری سال 1399

کارت شرکت در آزمون طراحی مجموعه رشته های نقاشی،ارتباط تصویری، هنرهای تجسمی، طراحی پارچه و طراحی لباس در آزمون سراسری سال 1399

کارت شرکت در آزمون رشته طراحی صنعتی در آزمون سراسری سال 1399

کارت شرکت در آزمون رشته کتابت و نگارگری در آزمون سراسری سال 1399

وسایل مورد نیاز آزمون عملی هنر

وسایل مورد نیاز آزمون عملی هنر برای رشته نقاشی و طراحی صنعتی تخته شاسی به ابعاد A3 مدادهای‌‌ (رنگی-سیاه‌-طراحی و اتود) پررنگ‌‌ و نرم-پاک­ کن‌ و تراش-خط‌ کش‌، گونیای‌ کوچک‌، پرگار و گیره‌های­ کاغذی .

  • اطلاعیه سازمان سنجش درباره آزمون عملی هنر

افرادی که متقاضی رشته‌های فوق بوده و نسبت به پرداخت هزینه آزمون عملی در موعد مقرر اقدام نموده و به هر دلیل موفق به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون عملی و یا طراحی از درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان نمی­باشند، و همچنین متقاضیانی که در زمان مقرر (99/05/28 لغایت 99/06/03) موفق به اعلام علاقه­ مندی نشده ­اند، در صورت دارا بودن شرایط آزمون عملی، می‌بایست با همراه داشتن رسید پرداخت هزینه، دو قطعه عکس و کارت شناسایی معتبر، در روزهای دریافت کارت شرکت­ در­ آزمون به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص در شهرستان محل برگزاری آزمون براساس برنامه زمانی­ اعلام شده،مراجعه نمایند.

 

مطالب مرتبط

منابع آزمون عملی کنکور هنر ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

جهت مشاوره در زمینه هزینه آزمون عملی هنر ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید