نمونه سوالات مصاحبه دانشگاه علوم قضایی

نمونه سوالات مصاحبه دانشگاه علوم قضایی

جهت مشاوره در زمینه نمونه سوالات مصاحبه دانشگاه علوم قضایی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

اطلاع از نمونه سوالات مصاحبه دانشگاه علوم قضایی برای قبولی در مصاحبه دانشگاه علوم قضایی 99، دارای اهمیت می باشد. حتما برای آمادگی پیش از مصاحبه از نمونه سوالات مصاحبه دانشگاه علوم قضایی استفاده کنید و با اطلاع از نمونه سوالات مصاحبه دانشگاه علوم قضایی، منابع مناسب برای مطالعه انتخاب کرده و برای مصاحبه علوم قضایی آماده شوید. برای اطلاع از شرایط مصاحبه و شرایط پذیرش این دانشگاه روی لینک های زیر کلیک نمایید:

 شرایط مصاحبه دانشگاه علوم قضایی

 شرایط پذیرش دانشگاه علوم قضایی

شرایط ثبت نام دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری 97

نمونه سوالات مصاحبه دانشگاه علوم قضایی 99

نمونه سوالات ای که مصاحبه دانشگاه علوم قضایی 99 پرسیده می شود دارای دسته بندی موضوعی می باشد. موضوعات کلی نمونه سوالات مصاحبه دانشگاه علوم قضایی شامل قابلیت قضایی، مسائل عقیدتی سیاسی، روانشناسی و اطلاعات عمومی می باشد. در این بخش دسته بندی موضوعات نمونه سوالات مصاحبه دانشگاه علوم قضایی 99 بررسی می گردد.

قابلیت قضایی

نمونه سوالات بخش قابلیت قضایی مصاحبه دانشگاه علوم قضایی شامل پرسش های عمومی می باشد و نیازی به حفظ منابع مشخص ندارید. سایر سوالاتی که پرسیده می شود درمورد سیستم قضایی و حقوقی و علم حقوق، پرسش در مورد مشخصات فردی اعضای خانواده ، میزان درآمد، شغل، تحصیلات و سابقه سوء پیشینه کیفری … می باشد. همچنین سوال درمورد دلیل انتخاب کار قضایی در این دانشگاه است.

عقیدتی و سیاسی

سوالات سیاسی نمونه سوالات مصاحبه دانشگاه علوم قضایی، شامل سوالاتی درمورد رهبری، ولایت فقیه، حکومت و وظایف دولتی شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام و… است و سوالات مذهبی و سیاسی شامل حفظ کردن بودن برخی آیات کوتاه از قرآن، آیه الکرسی است. سوالات درمورد اعتقادات مذهبی اسلامی و مذهب و مجالس دعا، نماز و احادیث قضاوت و… پرسش درمورد امامان و پیامبران می باشد.

روانشناسی و اطلاعات عمومی

سوالات این بخش مربوط به موضوعات روانشناسی و اطلاعات عمومی شامل هر موضوع عمومی است و منبع خاصی ندارد و موضوع بسیار گسترده است. توصیه می کنیم حتما برای اطلاع از سوالات دوره های قبل با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید و از نمونه سوالات پر تکرار مصاحبه دانشگاه علوم قضایی مطلع شوید.

جمع بندی

در این مقاله در ارتباط با نمونه سوالات مصاحبه دانشگاه علوم قضایی صحبت کردیم و دسته بندی موضوعات مصاحبه دانشگاه علوم قضایی را توضیح داده و تک به تک بررسی نمودیم. در صورتی که در رابطه با نمونه سوالات مصاحبه دانشگاه علوم قضایی هرگونه سوالی دارید، می توانید با کارشناسان مجموعه صدای مشاوران تماس حاصل نمایید.

 

جهت مشاوره در زمینه نمونه سوالات مصاحبه دانشگاه علوم قضایی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید