منابع آزمون تیزهوشان

منابع آزمون تیزهوشان 99 - 1400

جهت مشاوره در زمینه منابع آزمون تیزهوشان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

 منابع آزمون تیزهوشان، برمبنای آزمون هایی که در سال های گذشته برگزار گردیده است، می باشد. در این مقاله منابع تیزهوشان ششم به هفتم در سال تحصیلی 99 – 1400 را به حضورتان اعلام می نماییم. برای اطلاع از قانون ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم کلیک نمایید.

اطلاع از منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم در سال تحصیلی 99 – 1400، بسیار مهم می باشد و متقاضیان ورود به مدارس تیزهوشان بایستی برای موفقیت در این آزمون از منابع صحیح آزمون ورودی به مدارس تیزهوشان مطلع باشند. داوطلبان شرکت در این آزمون با در دست داشتن اطلاعات کامل در رابطه با منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم، می توانند اقدام به برنامه ریزی صحیح و اصولی برای قبولی در آزمون تیزهوشان نمایند.

کارشناسان صدای مشاوران در این زمینه راهنمای عزیزان داوطلب در این آزمون می باشند، بنابراین تنها با یک تماس تلفنی، با کارشناسان صدای مشاور، این امکان را خواهند داشت که مطابق برنامه علمی و اصولی جهت مطالعه و قبولی در آزمون تیزهوشان نهم به دهم اقدام نمایند.

 

منابع سوالات آزمون تیزهوشان ششم به هفتم (ششم ابتدایی)

منابع و سوالات آزمون تیزهوشان ششم به هفتم، در دو دسته مطرح می گردد. که به شرح آن می پردازیم.

دسته اول سوالات تیزهوشان ششم به هفتم: سوالاتی با هدف استعداد تحلیلی که شامل سوالاتی می باشد که منبع آن کتاب درسی نیست، و 20 درصد سوالات آزمون را به خود اختصاص می دهد.

دسته دوم سوالات تیزهوشان ششم به هفتم: سوالاتی با هدف استعداد تحصیلی، که منبع آن دقیقا کتاب های درسی می باشد و 80 درصد سوالات آزمون تیزهوشان را تشکیل می دهد.

منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم (نهم) 99 – 1400

همانطور که قبلا نیز شرح دادیم مهم ترین منابع آزمون تیزهوشان کتاب های درسی می باشد، در آزمون نهم به دهم نیز همینطور می باشد و بخش عمده سوالات از کتاب های درسی مطرح خواهد شد. اما برخی از سوالات خارج از کتاب است که در این مقاله به شرح این موضوع می پردازیم. در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 99 – 1400، حدود یک سوم سوالات هر ماده درسی از پایه هشتم و حدود دو سوم سوالات نیز از پایه نهم سال تحصیلی 99 – 1400 طرح خواهد شد. سوالات آزمون تیزهوشان نهم به دهم، از کتاب علوم تجربی، کتاب های ریاضی، کتاب مطالعات اجتماعی (تاریخ، جغرافیا، اجتماعی)، زبان و ادبیات فارسی و قرآن و معارف اسلامی (آموزش قرآن و پیام های آسمان) به صورت 4 گزینه ای طرح خواهد شد.

منابع و ضرایب درسی سوالات آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی 99 – 1400

تعداد سوالات استعداد تحصیلی و ضرایب آن در آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی 99 – 1400 به شرح ذیل می باشد:

استعداد تحصیلی
نام درس ضریب تعداد سوال زمان آزمون
قرآن و تعلیمات دینی و اخلاق 2 8 75 دقیقه
ریاضی 3 15
تفکر و پژوهش 1 5
مطالعات اجتماعی 1 7
علوم تجربی 2 10
فارسی (مهارت های خواندن و نوشتن) 2       10
استعداد تحلیلی
نام درس تعداد سوال زمان آزمون
استعداد تحلیلی      15 15 دقیقه

آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی 99 – 1400: تعداد سوالات آزمون، 70 سوال است و مهلت پاسخگویی آن 90 دقیقه است.

جهت اطلاع از شرایط ثبت نام تیزهوشان روی همین لینک کلیک نمایید.

سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان

داوطلبان می توانند برای ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم به سایت www.hoosh.medu.ir و برای ثبت نام آزمون نهم به دهم به سایت www.azmoon.medu.ir مراجعه نمایند.

دانش آموزان عزیز می توانند در صورت داشتن هر گونه ابهام و اطلاع کامل از منابع آزمون تیزهوشان با کارشناسان صدای مشاوران تماس گرفته و اطلاعات لازم در این زمینه را دریافت نمایند.

 

جهت مشاوره در زمینه منابع آزمون تیزهوشان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
6 دیدگاه برای “منابع آزمون تیزهوشان”
  1. با سلام
    من از کجا بدونم محل تولد تو قبولی نهم به دهم مهم هست یا نه…من طی ماجرایی مجبور شدم از تهران که محل تولد پسرم هست به غرب کشور اومدیم…حالا چیکار کنیم؟؟؟

  2. سلام خواهشها جواب بدید
    آیا قسمت های آیا میدانید ،جدول تناوبی آخر کتاب و،سوال ممنوع های مطالعات اجتماعی ازشون ممکنه برای آزمون تیزهوشان نهم به دهم سوال بیاد

  3. سلام آیا قسمت های آیا میدانید علوم و جدول تناوبی آخر کتاب و سوال ممنوع های مطالعات اجتماعی ازشون ممکنه برای آزمون تیزهوشان نهم به دهم سوال بیاد خواهشها جواب بدید

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید