لغو کنکور ارشد و دکتری ۹۹

لغو کنکور ارشد و دکتری ۹۹

جهت مشاوره در زمینه لغو کنکور ارشد و دکتری ۹۹

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

کنکور کارشناسی ارشد و دکتری سال ۹۹ با تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا و ابلاغ رسمی توسط سازمان سنجش بالاخره لغو شد. در خصوص تاریخ جدید برگزاری کنکور ارشد و دکتری هنوز خبری در دست نیست و تصمیم گیرنده نهایی دراین زمینه ستاد ملی مقابله با کرونا می باشد.

در ادامه متن اطلاعیه جدید روابط عمومی سازمان سنجش که در سایت sanjesh.org منتشر شده است به استحضار خواهد رسید.

” به اطلاع می رساند با توجه به تصمیمات اتخاذ شده تاریخ و زمان برگزاری آزمون های دکترا و کارشناسی ارشد ناپیوسته تغییر یافته است. بدیهی است تاریخ و زمان برگزاری جدید آزمون های فوق الذکر پس از ابلاغ وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اطلاع رسانی خواهد شد.”

 صدای مشاوران با جدیدترین اطلاعات در زمینه آزمون های سراسری کشور در کنار شما است.

لغو کنکور کارشناسی ارشد ۹۹

کنکور ارشد و دکتری

پس از کش و قوس های فراوان بالاخره خبر لغو کنکور کارشناسی ارشد سال ۹۹ به صورت رسمی با اطلاعیه سازمان سنجش و آموزش کشور لغو و به زمان دیگری موکول شد. در خصوص تغییر زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد به دلیل کرونا و شرایط بحرانی که کشور با آن دست و پنجه نرم می کند، در میان تمامی صاحبنظران و حتی داوطلبان ‌کنکور اتفاق نظر وجود داشت.

وزارت علوم نیز گویا با دستور ستاد ملی مقابله با کرونا بالاخره تصمیم گرفت در نیمه شب ۲۳ تیر ماه خبر تغییر و تعویق کنکور ارشد ۹۹ را در سایت رسمی خود اعلام نماید. این آزمون پس از لغو چندین باره با بیش از  ۶۱۹ هزار شرکت کننده قرار بود در روزهای ۲ و ۳ مرداد ماه در سراسر کشور برگزار شود.

هنوز تاریخ جایگزین برای برگزاری کنکور فوق لیسانس ارائه نشده است. پیش بینی می شود حداقل تا زمان عبور کشور از پیک کرونا، کنکور کارشناسی ارشد برگزار نخواهد شد.

لغو کنکور ارشد و دکتری سال ۹۹ همگان را در بهت و حیرت فرورده و داوطلبان را سردرگم نموده است. هنوز دقیقا مشخص نیست که قرار است داوطلبان آزمون دکتری تا چه زمانی به مطالعه منابع لازم برای این رقابت علمی بپردازند.

اخبار جدید در همین صفحه اطلاع رسانی خواهد شد.

لغو کنکور دکتری ۹۹

تعویق و یا لغو کنکور دکتری ۹۹ کمی دور از ذهن تر از سایر آزمون های سراسری به نظر می رسید. کنکور دکترا به دلیل اینکه شرکت کنندگان آن بسیار کمتر از از دیگر آزمون ها هستند، به ظاهر ایمن تری برای برگزاری برخوردار بود. و شاید احتمال لغو آن کمتر میرفت.

 در نهایت تصمیم سازمان سنجش که جزئیات آن نیز هنوز مشخص نشده است مبتنی بر لغو و تغییر زمان برگزاری کنکور دکترا ۹۹ بود. آزمون فوق قرار بود در روز پنجشنبه ۲۶ تیر ماه با حضور ۱۷۹ هزار متقاضی تحصیل مقطع دکتری در ۶۰ شهر کشور انجام شود.

لغو کنکور کارشناسی ارشد و دکترا یکی از مهمترین تصمیمات سازمان سنجش در سالیان اخیر بوده و بدون شک تقویم آموزشی سال ۹۹ – ۱۴۰۰ نیز تغییر خواهد نمود.

بهترین و سریع ترین خبر ها را درخصوص زمان جدید برگزاری آزمون های سراسری از سایت صدای مشاوران دریافت نمایید.

جهت مشاوره در زمینه لغو کنکور ارشد و دکتری ۹۹

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید