شرایط ثبت نام دانشگاه امام صادق

اعلام نتایج دانشگاه امام صادق

جهت مشاوره در زمینه شرایط ثبت نام دانشگاه امام صادق

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دراین مقاله به شرح شرایط ثبت نام دانشگاه امام صادق (ع) می پردازیم. واجدین شرایط ثبت نام دانشگاه امام صادق می توانند جهت انجام ثبت نام اقدام نمایند. دانشگاه امام صادق از طریق کنکور سراسری اقدام به جذب دانشجو می نماید، بنابراین علاوه بر دارا بودن شرایط ثبت نام کنکور سراسری 1401، ملزم به دارا بودن شرایط اعلام شده از سوی این دانشگاه نیز می باشید. لازم به ذکر است که در صورت ایجاد هرگونه تغییرات در این زمینه، تغییرات از طریق همین مقاله اعلام خواهد شد.

برای مشاهده زمان ثبت نام دانشگاه امام صادق 1401 – 1402 کلیک کنید.

علاقمندان به تحصیل در دانشگاه امام صادق می توانند جهت مشاوره قبولی در کنکور و دانشگاه امام صادق ، از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 با کارشناسان صدای مشاور تماس حاصل فرمایند.

شرایط ثبت‌ نام دانشگاه امام صادق 1401 – 1402

  • دارا بودن سلامت کامل و توانایی جسمی و روانی
  • داشتن گواهی دیپلم و پیش‌ دانشگاهی و شرکت در یکی از گروه‌های آزمایشی ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی کنکور سراسری 1401
  • داوطلبان باید متدین به دین اسلام و مذهب شیعه اثنی عشری باشند
  • التزام به نظام جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه
  • متولدین سال 87 و بعد از آن، گذراندن خدمت سربازی یا تحصیل در حوزه علمیه و مانند آن تاثیری در شرط سنی ندارد.

شرایط و ضوابط پذیرش دانشجو در دانشگاه امام صادق (علیه السلام) در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد.

دانشگاه امام صادق علیه السلام بر اساس اهداف متعالی خود و با امتیاز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای سال تحصیلی 1401 – 1402 در دوره‌های کارشناسی ارشد پیوسته ویژه برادران و کارشناسی ویژه خواهران به شرح ذیل دانشجو می‌پذیرد:

  • آشنایی با رشته‌های دانشگاه:

الف) رشته‌های تحصیلی در دوره كارشناسی ارشد پیوسته ـ ویژه برادران

ب ) رشته‌های تحصیلی در مقطع كارشناسی ـ ویژه خواهران

لیست رشته های دانشگاه امام صادق 1401 – 1402

دانشگاه امام صادق (ع) بر مبنای امتیاز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای سال تحصیلی 1401 – 1402 در دوره‌ های کارشناسی ارشد پیوسته ویژه آقایان و کارشناسی ویژه خانم ها به شرح ذیل اقدام به پذیرش دانشجو می کند.

می توانید جهت مشاهده لیست رشته های دانشگاه امام صادق 1401 روی همین لینک سبز کلیک نمایید.

داوطلبان گرامی کنکور سراسری 1401 و دانشگاه امام صادق (ع) می توانند جهت دریافت مشاوره تحصیلی کنکور و شرایط ثبت نام دانشگاه امام صادق، در هر ساعت از شبانه روز و در هر نقطه از کشور، با کارشناسان صدای مشاور تماس حاصل فرمایید.

2– مراحل و شرایط ثبت نام دانشگاه امام صادق

الف) شرایط داوطلبان: كلیه داوطلبان می‌بایست علاوه بر شرایط عمومی آزمون سراسری دارای شرایط زیر نیز باشند:

  • تدین به دین مبین اسلام و مذهب شیعه اثنی عشری
  • التزام به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ولایت مطلقه فقیه
  • متولد سال 1378 و بعد از آن؛ انجام خدمت سربازی یا تحصیل در حوزه علمیه و مانند آن تاثیری در شرط سنی ندارد.
  • برخورداری از سلامت و توانایی جسمی و روانی
  • گذراندن پایه های تحصیلی یازدهم و دوازدهم یا داشتن گواهی دیپلم و پیش‌دانشگاهی و شركت در یكی از گروه‌های آزمایشی ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی آزمون سراسری

ب) نحوه ثبت‌نام: ثبت نام در دانشگاه امام صادق علیه السلام دو مرحله دارد كه انجام هر دو مرحله ضروری است:

  • ثبت نام در آزمون سراسری و انتخاب گزینه علاقمندی به دانشگاه امام صادق علیه السلام مندرج در آن (به تذكرات 2 و 3 ذیل بند 3 توجه شود.)
  • مراجعه به سامانه ثبت‌نام اینترنتی دانشگاه امام صادق علیه السلام و تكمیل اطلاعات مورد نیاز در آن و یا تماس از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 (کارشناسان تمام مراحل ثبت نام را برای شما انجام می دهند)
  • مراحل تكمیل اطلاعات در سامانه ثبت نام دانشگاه امام صادق علیه السلام:

داوطلبان پس از ثبت نام در آزمون سراسری و دریافت شماره پرونده آزمون سراسری لازم است با مراجعه به پایگاه اینترنتی دانشگاه قسمت گزینش دانشجو حداكثر تا تاریخ  اعلامی از سمت دانشگاه به شرح ذیل اقدام به ثبت نام نمایند. ضمنا توصیه می‌شود: اولا ثبت نام به روزهای آخر اسفندماه موكول نشود و ثانیاً اطلاعات لازم قبل از ورود به سامانه ثبت‌نام آماده گردد.

  • وارد نمودن كد ملی داوطلب در قسمت مربوط
  • تعیین نظام آموزشی داوطلب (جدید: دبستان -دبیرستان، یا قدیم: دبستان- راهنمایی- دبیرستان) در قسمت مربوط
  • وارد نمودن مشخصات فردی، معدل‌های تحصیلی، آدرس دقیق منزل داوطلب، نام و كد مركز پیش‌دانشگاهی/پایه دوازدهم و دبیرستان/پایه یازدهم، مندرج در بالای كارنامه تحصیلی داوطلب و …
  • پرداخت اینترنتی هزینه ثبت‌نام به مبلغ 180،000 ریال در سامانه ثبت‌نام (غیر قابل استرداد)
  • دریافت رمز عبور و كد رهگیری در پایان ثبت‌نام و یادداشت آن

تذكر1: چنانچه داوطلبان پس از تكمیل ثبت نام و واریز هزینه آن، موفق به دریافت رمز عبور و كد رهگیری نشوند، ثبت‌نام آنها تكمیل نشده است و باید دوباره جهت ثبت‌نام به سامانه مراجعه نمایند.

تذكر2: داوطلبانی كه قبل از آغاز ثبت‌نام آزمون سراسری اقدام به ثبت‌نام در دانشگاه امام صادق می‌نمایند لازم است از تاریخ اول اسفند لغایت تا تاریخ  اعلامی با وارد كردن كد ملی و رمز عبور مجددا وارد سامانه ثبت‌نام دانشگاه شده و شماره پرونده آزمون سراسری خود را ثبت نمایند.

تذكر3: داوطلبان نظام جدید آموزشی (دبستان، دبیرستان، 6-3-3) لازم است بعد از مشخص شدن معدل كتبی سال دوازدهم حداكثر تا پایان خرداد 1401 با وارد كردن كد ملی و رمز عبور مجددا وارد سامانه ثبت‌نام دانشگاه شده و معدل كتبی خود را ثبت نمایند.

  • مرحله آزمون شفاهی:

پس از ثبت‌نام داوطلبان در آزمون سراسری و سپس در سامانه ثبت‌نام گزینش دانشگاه امام صادق علیه السلام، گزینش دانشگاه از میان داوطلبان معرفی شده چند برابر ظرفیت توسط سازمان سنجش آموزش كشور برای شرکت در آزمون شفاهی دعوت به عمل می‌آورد. در این مرحله صلاحیت‌های عمومی و علمی داوطلبان مورد بررسی قرار می‌گیرد. اصلی‌ترین معیارهای علمی پذیرش که به صورت جدی در مرحله آزمون شفاهی مورد بررسی قرار می‌گیرند، عبارتند از معدل‌های داوطلب خصوصا معدل كتبی دیپلم و نمره و رتبه کل آزمون سراسری. لذا بالاتر بودن این دو عامل به معنای کسب امتیاز بیشتر در صلاحیت‌های علمی داوطلب می‌باشد که قدرت رقابت وی با دیگر داوطلبان را افزایش می‌دهد.

تذكر: داوطلبان معرفی شده سازمان سنجش به دانشگاه با ضرایب خاص مربوط به این دانشگاه تعیین می‌شوند. این ضرایب در دروس زبان و ادبیات فارسی(4)، معارف اسلامی(4)، زبان عربی(4)، زبان خارجی(2) و در سایر دروس همان ضرایب آزمون سراسری می‌باشد.

  • انتخاب رشته و اعلام نتایج:

    • ثبت‌نام و قبولی در این دانشگاه محدودیتی برای داوطلب در انتخاب رشته‌های آزمون سراسری ایجاد نمی‌كند و در صورت پذیرش در این دانشگاه، رشته قبولی داوطلب در آزمون سراسری نیز پا برجا بوده و داوطلب می‌تواند از میان آن دو رشته پذیرفته‌شده، رشته و دانشگاه مورد علاقه خود را انتخاب نماید
    • انتخاب رشته این دانشگاه در مرحله آزمون شفاهی صورت می‌پذیرد. لذا نیازی به انتخاب رشته‌های این دانشگاه، هنگام انتخاب رشته‌ در آزمون سراسری نیست.
    • نتایج نهایی پذیرفته‌شدگان اواخر شهریور ماه از طریق پایگاه اینترنتی isu.ac.ir (برادران) و www.isuw.ac.ir (خواهران) اعلام خواهد شد. برای دریافت نتایج می توانید با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور (شماره تلفن های همین صفحه) تماس بگیرید.
  • اطلاعات و تذكرات مهم:

    • طول دوره آموزشی كارشناسی‌ارشد پیوسته ویژه برادران حدود 7 سال و دوره آموزشی كارشناسی خواهران حدود 4/5 سال و به صورت تمام وقت روزانه می‌باشد و در طول تحصیل لازم است دانشجویان ضوابط و مقررات دانشگاه را رعایت نمایند.
    • واحدهای كارشناسی‌ارشد (فوق‌لیسانس) در دوره کارشناسی ارشد پیوسته برادران به دانشجویانی ارائه خواهد شد كه حداقل معدل لازم را در دروس كارشناسی كسب نموده باشند یا از عهده امتحان جامع داخلی كه از بعضی دروس كارشناسی صورت می‌گیرد، برآیند.
    • با توجه به اینكه رشته‌های تحصیلی دانشگاه ماهیتاً تلفیقی است، لذا ضرورتاً تعداد زیادی از دروس حوزوی و علوم اسلامی همراه با دروس دانشگاهی و زبان‌های عربی و انگلیسی (یا فرانسه) در سطح مكالمه کامل و فهم متون به دانشجویان ارائه می‌شود.
    • تشكیل گرایش‌های اعلام شده در رشته‌های تحصیلی، در صورتی ممكن خواهد بود كه تعداد دانشجویان واجد شرایط هر گرایش، با توجه به ضوابط دانشگاه به حد نصاب لازم برسد.
    • هزینه تحصیل از دانشجویانی كه مطابق ضوابط دانشگاه فارغ‌التحصیل ‌شوند دریافت نمی‌شود و صرفاً دانشجو بطور رسمی متعهد می‌شود كه پس از پایان دوره آموزشی به میزان نیمی از مدت تحصیل خود را با نظر دانشگاه در داخل یا خارج دانشگاه (در پاره‌ای از موسسات دولتی یا غیردولتی) خدمت نماید و فقط در مواردی از قبیل انصراف،‌ اخراج یا انتقال، هزینه‌های طول تحصیل خود را به دانشگاه پرداخت نماید.
    • به برادران و خواهران دانشجوی واجد شرایط، اقامتگاه (خوابگاه)‌ و سایر امكانات رفاهی مندرج در نشریه پیام صادق تعلق می‌گیرد.

نحوه ثبت نام در دانشگاه امام صادق 1401 – 1402

ثبت نام دو مرحله دارد که انجام هر دو مرحله ضروری می باشد

  1. ثبت نام در کنکور سراسری 1401 و انتخاب گزینه علاقمندی به دانشگاه امام صادق (ع)
  2. مراجعه به سامانه ثبت‌ نام اینترنتی دانشگاه امام صادق (ع) و تکمیل اطلاعات مورد نیاز

مراحل ثبت نام دانشگاه امام صادق (ع)

مراحل ذیل با مراجعه به سایت دانشگاه تکمیل گردد:

  1. وارد نمودن کد ملی داوطلب در قسمت مربوط
  2. وارد نمودن مشخصات فردی، معدل‌های کتبی و کل دیپلم، آدرس دقیق منزل داوطلب، نام و کد مرکز پیش‌دانشگاهی و دبیرستان، مندرج در بالای کارنامه تحصیلی داوطلب و …
  3. پرداخت اینترنتی هزینه ثبت نام
  4. دریافت رمز عبور و کد رهگیری در پایان ثبت‌نام و یادداشت آن

** نکته: چنانچه داوطلبان پس از تکمیل ثبت نام و واریز هزینه آن، موفق به دریافت رمز عبور و کد رهگیری نشوند، ثبت‌نام آنها تکمیل نگردیده است لازم است مجددا جهت ثبت‌نام به سامانه مراجعه کنند.

  •  مرحله آزمون شفاهی دانشگاه امام صادق

پس از ثبت‌نام داوطلبان در آزمون سراسری و سپس در سامانه ثبت‌ نام گزینش دانشگاه امام صادق (ع) گزینش دانشگاه از میان داوطلبان معرفی شده چند برابر ظرفیت توسط سازمان سنجش آموزش کشور برای شرکت در آزمون شفاهی دعوت به عمل می‌آورد.

انتخاب رشته و اعلام نتایج دانشگاه امام صادق

  • انتخاب رشته این دانشگاه در مرحله کنکور شفاهی صورت می‌پذیرد. لذا نیازی به انتخاب رشته‌های این دانشگاه، هنگام انتخاب رشته‌ در آکنکور سراسری نمی باشد.
  • نتایج نهایی پذیرفته‌ شدگان اواخر شهریور ماه هر سال اعلام خواهد شد.
  • ثبت‌نام و قبولی در این دانشگاه محدودیتی برای داوطلب در انتخاب رشته‌های کنکور سراسری ایجاد نمی‌کند و در صورت پذیرش در این دانشگاه، رشته قبولی داوطلب در کنکور سراسری نیز پا برجا بوده و داوطلب می‌تواند از میان آن دو رشته پذیرفته‌شده، رشته و دانشگاه مورد علاقه خود را انتخاب نماید.

نکات مهم درمورد دانشگاه امام صادق

لازم است داوطلبان گرامی‌ به نکات زیر توجه نمایند:

  • دریافت شهریه: این دانشگاه از جمله دانشگاه‌های غیردولتی روزانه محسوب می‌شود.
  • وضعیت دینی و مذهبی: دانشگاه امام صادق (ع) محیطی است که آموزه‌های دینی را سرلوحه فعالیت‌های خود قرارمی دهد.
  • پذیرش همزمان در دو رشته/محل: بنابر توافق صورت‌گرفته با سازمان سنجش، داوطلبان این دانشگاه، برخلاف دیگر مراکز آموزشی، نباید برای پذیرش در این مرکز، نام رشته‌های آن را در فرم انتخاب رشته درج نمایند. از این روی این امکان برایشما داوطلبان عزیز فراهم است که همزمان علاوه بر پذیرش اولیه در دانشگاه امام صادق (ع) در دیگر مراکز آموزشی نیز پذیرفته شوید و در نهایت با بصیرت و مشورت با کارشناسان صدای مشاور می توانید مرکز آموزشی مورد نظر خود را برگزینید.
  • تلفیق علوم انسانی و معارف اسلامی که رسالت دانشگاه امام صادق می باشد: دانشگاه برای دروسی که زیر بنای فکری اسلامی ‌دانشجویان را پایه ریزی می نماید، اهمیت بسیاری قائل است لذا از جمله مهم‌ترین و پرحجم‌ترین دروس این دانشگاه، دروس معارف اسلامی ‌است که شرح آن در پایگاه گزینش و نشریه پیام صادق نیز موجود می‌باشد. لازم به ذکر است وجود واحد‌های معارف اسلامی باعث کاهش تعداد واحدهای دروس تخصصی رشته‌های دانشگاه نسبت به سایر دانشگاه‌ها نشده است.
  • اعتبار مدرک دانشگاه:

    مدرک این دانشگاه مورد تأیید وزارت علوم است و کاملاً رسمی ‌و معتبر است و در مجامع مختلف علمی ‌اعم از داخل و خارج از کشور نیز مورد تأیید و شناخته شده است و به عنوان دانشگاهی موفق و معتبر قلمداد می‌شود.

  • عدم وابستگی به نهادها یا جریان‌ها: این دانشگاه به صورت یک موسسه مستقل به فعالیت می‌پردازد و خود را تنها به آموزه‌های دینی و آرمان‌های امام و رهبر معظم انقلاب پایبند می‌داند.
  • بنای اقامتگاه با فضای مناسب معنوی و معماری امن
  • عدم اختلاط دانشجویان دختر و پسر
  • در مقطع دکتری ، قبولی در آزمون زبان ، شرط پذیرش در دکتری دانشگاه امام صادق است و براساس مصوبه دانشگاه امام صادق، ارائه گواهی قبولی در آزمون عمومی زبان خارجی به عنوان یکی از شرایط پذیرش دانشجو در تمامی دوره‌های دکتری عنوان گردید.

جهت مشاوره در زمینه شرایط ثبت نام دانشگاه امام صادق

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
4 دیدگاه برای “شرایط ثبت نام دانشگاه امام صادق”
  1. سلام من داخل سایتی مطالعه کردم که فقط از دانشجویان کارشناسی ارشد شهریه گرفته میشه درسته؟!! یا از کارشناسی ها هم شهریه گرفته میشه؟؟؟

    • سلام
      می تونید برای اطلاع از میزان دقیق شهریه در هر مقطع و رشته با شماره تلفن هایی که در همین صفحه در اختیار شما قرار گرفته تماس بگیرید و از آخرین اخبار و تغییرات شهریه مطلع بشین

  2. سلام میخواستم بدونم من با رتبه ی2800انسانی در منطقه ی 2 وتراز 8700 و معدل کل دیپلم 19 میتونم دانشگاه امام صادق (ع) قبول بشم ؟ برای مصاحبه رفتم 24 مرداد ولی هنوزتحقیقات محلی نیومدن من یکم نگرانم میخواستم بدونم شانس قبولی در رشته ی حقوق یا فقه حقوق در این دانشگاه رو دارم ؟,و اینکه تحقیقات محلیشون هنوز شروع نشده ؟شما خبر ندارید ؟یا اینکه کی شروع میشه چرا پس برای من نیومدند ؟ من تو ازمون شفاهیم خوب بودم و خودم و خانوادم مدهبی هستند و از این لحاظ هم مشکلی ندارم فقط نمیدونم چرا تحقیقات محلی هنوز نیومدند؟

    • سلام دوست محترم شانس خوبی دارید. نگران باشید به اطلاعیه جدیددرسایت هم مراجعه کنید

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید