شرایط تحصیل در پردیس خودگردان 97

شرایط تحصیل در پردیس خودگردان 97

جهت مشاوره در زمینه شرایط تحصیل در پردیس خودگردان 97

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

از شرایط تحصیل در پردیس خودگردان که پذیرش دانشگاه پردیس خودگردان از طریق کنکور و پذیرش بدون کنکور پردیس خودگردان است، دریافت شهریه بالا می باشد؛ تحصیل در دانشگاه پردیس خودگردان در برخی از رشته ها و دانشگاه ها بدون کنکور و در بعضی دیگر صرفا از طریق کنکور سراسری می باشد. دانشگاه های پردیس خودگردان که نام دیگر آن پردیس بین الملل می باشد شعبه هایی از دانشگاه های سراسری می باشند. دانشگاه های پردیس خودگردان یا بین الملل تحت نظارت وزارت علوم می باشد

شرایط تحصیل در پردیس خودگردان یا پردیس بین الملل

شرایط تحصیل در پردیس خودگردان یا پردیس بین الملل به منظور دانشجو در سطح بین المللی انجام شد که البته موفقیت آمیز نبود و اغلب دانشجویان جذب شده ایرانی مقیم ایران می باشند و به همین دلیل نام دانشگاه از پردیس بین الملل به پردیس خودگردان تغییر یافت. نکته مورد توجه این می باشد که غالبا تقاضای داوطلبان برای تحصیل در رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی می باشد یعنی داوطلبان رشته علوم تجربی خواستار ثبت نام در پردیس خودگردان می باشند. در رابطه با داوطلبان رشته ریاضی باید بگوییم که تقاضای این گروه نسبت به گروه تجربی کمتر می باشد، لازم به ذکر است که هیچ پردیس خودگردانی در کنکور انسانی دانشجو نمی پذیرد. یکی از شرایط موجود در دانشگاه پردیس خودگردان این است که اگر دانشجویی تمایل به انصراف از تحصیل در این دانشگاه را داشته باشد، باید مبلغی را (میزان مبلغ از سوی دانشگاه مربوطه تعیین می شود) به عنوان هزینه انصراف از تحصیل و یا جریمه انصراف، به دانشگاه پردیس خودگردان پرداخت نماید. همانطور که در بالا ذکر شد، از یکی از شرایط پذیرش دانشجو در این دانشگاه، پرداخت شهریه می باشد، قطعا میزان شهریه در هر ترم تغییراتی خواهد داشت که متقاضیان ورود به این دانشگاه می توانند برای کسب اطلاعات راجع به شرایط تحصیل در دانشگاه پردیس خودگردان و میزان دقیق شهریه با کارشناسان صدای مشاوران تماس حاصل فرمایند. در حال حاضر میزان حدودی شهریه در مقطع کارشناسی ارشد 15-20 میلیون تومان می باشد و در مقطع دکتری 55-30 میلیوون تومان است. البته تحصیل در دانشگاه پردیس خودگردان، برای افرادی که توانایی پرداخت شهریه را دارند، بسیار عالی می باشد، زیرا ارزش مدرک دانشگاه پردیس بین الملل برابر با دانشگاه های دولتی می باشد. تدریس اساتید در پردیس خودگردان در سطح کیفیت بالای آموزشی قرار دارد و به جای مدت ها انتظار کشیدن و پشت کنکور ماندن و صرف هزینه هایی برای قبولی در دانشگاه های دولتی از طریق کنکور، تحصیل در دانشگاه های پردیس خودگردان، گزینه بسیار مناسب می باشد.

نحوه و زمان پذیرش دانشجو در پردیس خودگردان

نحوه پذیرش در دانشگاه های پردیس خودگردان به این صورت می باشد که از با کنکور و بدون کنکور انجام میشود و بر اساس قوانین و ضوابط دانشگاه پردیس خودگردان و تحت نظارت سازمان سنجش کشور است. نکته ای که وجود دارد بحث مربوط به مصاحبه است، دانشگاه امیرکبیر و صنعتی شریف دارای شرایط پذیرش مشروط به قبولی در مصاحبه می باشند. زمان پذیرش دانشجو در پردیس خودگردان طی دو نوبت می باشد که در بهمن ماه و مهر ماه خواهد بود.

جهت مشاوره در زمینه شرایط تحصیل در پردیس خودگردان 97

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید