سایت تیزهوشان ششم و نهم 98-99 ثبت نام

Azmoon.medu.ir سایت تیزهوشان

جهت مشاوره در زمینه سایت تیزهوشان ششم و نهم 98-99 ثبت نام

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سایت تیزهوشان ششم و نهم 98-99 برای ثبت نام تیزهوشان نهم به نشانی Azmoon.medu.ir می باشد. سایت ثبت نام تیزهوشان ششم نیز hoosh.medu.ir  برای ثبت نام و ورود به سایت تیزهوشان ششم و نهم نیاز به رمز عبور سامانه همگام مدارس تیزهوشان خواهید داشت. دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 98-99 ، مشاهده نتایج آزمون مدارس تیزهوشان نهم از طریق سایت تیزهوشان Azmoon.medu.ir انجام می شود. 

برای اطلاع از زمان و نحوه ثبت نام در سایت ثبت نام تیزهوشان 98-99 کلیک کنید.

ثبت نام مدارس تیزهوشان 98-99 به صورت دو مرحله ای انجام می شود. داوطلبان آزمون تیزهوشان باید اقدام برای ثبت نام آنلاین و اینترنتی اقدام نمایند. بعد از آن لازم است هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان 98 را پرداخت کنید. پرداخت هزینه ثبت نام از طریق درگاه پرداخت آنلاین سایت فوق الذکر می باشد.

داوطلب بعد از ورود به سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان، اطلاعات فردی خود را وارد کنید. داوطلبان با توجه به مقطع فعلی (ششم یا نهم) ، ثبت نام اولیه را انجام دهند، سپس سامانه ثبت نام تیزهوشان مجددا باز میشود و داوطلبانی که در مرحله اول ثبت نام اولیه، انجام داده اند، می توانند پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان اقدام می نمایند.

click برای اطلاع از هزینه ثبت نام تیزهوشان کلیک کنید.

click برای اطلاع از مدارک ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 98-99 کلیک کنید.

Azmoon.medu.ir – سایت تیزهوشان نهم 98-99

Azmoon.medu.ir – سایت تیزهوشان نهم است. همانطور که گفتیم برای ورود به این سایت نیاز به رمز عبور سامانه همگام مدارس تیزهوشان خواهید داشت. درصورتی که رمز عبور سامانه همگام را ندارید می توانید با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید.

سایت تیزهوشان تنها مرجع ثبت نام تیزهوشان ششم و نهم و اعلام نتایج است. درصورتی که به هر دلیل نتوانستید ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم را از طریق این سایت انجام دهید و یا در مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان، دریافت کارت ورود به جلسه آزمون و یا ثبت اعتراض دچار مشکل شده اید، می توانید از راهنمایی کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور بهره مند شوید. (با شماره تلفن های موجود در همین صفحه تماس بگیرید).

hoosh.medu.ir – سایت تیزهوشان ششم 98-99

سایت ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم نیز hoosh.medu.ir  می باشد. ثبت نام و اعلام نتایج دوره اول متوسطه از طریق این نشانی انجام می شود.

clickبرای ثبت نام مدارس تیزهوشان کلیک کنید.

click برای اطلاع از ظرفیت پذیرش تیزهوشان 98-99کلیک کنید.

Azmoon.medu.ir سایت تیزهوشان

داوطلبان ورود به مدارس تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم پیش از اقدام به ثبت نام دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان را به دقت مطالعه نمایند. برای دریافت دفترچه ثبت نام تیزهوشان 98 دهم کلیک کنید.

سایت تیزهوشان تنها مرجع ثبت نام تیزهوشان ششم و نهم ، دریافت کارت ورود به جلسه آزمون و اعلام نتایج تیزهوشان است. اگر به هر دلیل در ورود و استفاده از سایت  تیزهوشان ششم و نهم دچار مشکل شده اید، میتوانید با شماره تلفن های موجود در همین صفحه تماس بگیرید. کارشناسان صدای مشاور تمام مراحل ثبت نام تا دریافت نتایج تیزهوشان ششم و نهم را برای شما انجام خواهند داد.

 

جهت مشاوره در زمینه سایت تیزهوشان ششم و نهم 98-99 ثبت نام

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید