سامانه ارسال درخواست الکترونیکی سازمان سنجش

جهت مشاوره در زمینه سامانه ارسال درخواست الکترونیکی سازمان سنجش

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه ارسال درخواست الکترونیکی سازمان سنجش سامانه ای برای ارسال درخواست های می باشد که نیازمند ارسال مدارکی مانند نامه، مدارک شناسایی و درخواست مکتوب است. در مقاله زیر می توانید از نحوه ارسال مدارک و یا عضویت در سامانه درخواست الکترونیکی سنجش مطلع شوید. عضویت در این سامانه مشروط به مواردی می باشد که در ادامه در مورد آن ها به تفصیل صحبت شده است.

سامانه پیشخوان خدمات الکترونیکی سنجش

سامانه پیشخوان خدمات الکترونیکی سنجش صرفا جهت ارسال درخواست هایی است که نیاز به مستندات از قبیل نامه، مدارک شناسایی و درخواست مکتوب دارند می باشد لذا ضرروی است متقاضیان گرامی بهمراه مستندات متن درخواست را که حاوی اطلاعات شناسنامه ایی، ثبت نامی، نشانی و نوع درخواست از طریق این سامانه ارسال نمایند.

برای ثبت نام در سامانه ارسال درخواست الکترونیکی سنجش می توانید با وارد کردن اطلاعات شخصی مانند نام و نام خانوادگی ،شماره ملی و… می توانید در این سامانه ثبت نام نمایید. در تصویر زیر می توانید نحوه ثبت نام در سامانه درخواست الکترونیکی سنجش را مشاهده نمایید.

سامانه ارسال درخواست الکترونیک سازمان سنجش

آدرس سایت درخواست الکترونیک سازمان سنجش

سیستم ارسال درخواست الکترونیکی سازمان سنجش به آدرس request.sanjesh.org می باشد سیستم پاسخگویی اینترنتی برای برقراری ارتباط هرچه بهتر و سریعتر و پاسخگویی مناسب به شما راه اندازی شده است. برای اینکه بتوانید درخواست، سوال، اعتراض و … را ارسال نمایید باید عضو این سامانه شوید و به محیط کاربری خود وارد شوید. این سامانه به منظور به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواست ها به صورت الکترونیکی برنامه ریزی شد است.

عضویت در سامانه ارسال درخواست الکترونیک سنجش

متقاضیان می توانند به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی به آدرس darkhast.sanjesh.org مراجعه و درخواست خود را به همراه مستندات لازم ثبت نمایند. پس از ثبت درخواست، برای داوطلب شماره نامه و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه ارسال می­شود. داوطلبان می توانند پس از دریافت شماره و کد رهگیری از طریق پیام کوتاه، به پورتال رهگیری الکترونیکی مکاتبات به آدرس rahgiri.sanjesh.org وارد و از آخرین وضعیت درخواست خود مطلع شوند.

  • برای عضویت در سامانه درخواست الکترونیک سنجش می بایست به نکات زیر توجه داشته باشید.
  • پس از عضویت امکان تغییر مشخصات فردی وجود ندارد؛ ملاک پیگیری و پاسخگویی، مشخصات و اطلاعات ثبت شده در این مرحله است؛ بنابراین در وارد کردن اطلاعات بطور صحیح و معتبر، دقت کنید. (پروفایل های تکراری و حاوی اطلاعات اشتباه یا مغایر با سایرسامانه ها غیرفعال می شود)
  • با توجه به اینکه رمز پروفایل به پست الکترونیکی وارد شده در این فرم، ارسال می شود باید پست الکترونیکی معتبر و فعال باشد؛ لازم به ذكر است هر کاربر باید ایمیل مخصوص به خود داشته باشد و استفاده از یک ایمیل برای چندین کاربر امکانپذیر نیست.
  • اطلاعات و مشخصات داوطلب در این سامانه از نظر سازمان شخصی و محرمانه است و انتظار می رود همانطور كه سازمان در این خصوص تلاش می كند، كاربران نیز از انتشار اطلاعات شخصی خود نزد دیگران خودداری كنند.
  • مسئولیت عدم دسترسی به سامانه درخواست الکترونیکی سنجش به دلیل وارد کردن اطلاعات اشتباه برعهده کاربر است و سازمان سنجش آموزش کشور در این زمینه مسئولیتی نخواهد داشت.
  • اطلاعات و سابقه فعالیت های کاربران در این سامانه، ثبت و نگهداری می شود.
  • افراد می توانند در لینک عضویت در سامانه درخواست الکترونیکی سنجش اقدام به عضویت نمایند. افراد بایستی نسبت به تکمیل فرم مربوطه مانند تصویر زیر اقدام نمایند.
امکان ویرایش مشخصات فردی وجود ندارد؛ لذا تغییر نام و نام خانوادگی میسر نمی باشد و کاربر می تواند از طریق منوی ویرایش مشخصات فردی تغییرات جزئی که ناشی از اشتباه تایپی در برخی از اقلام اطلاعاتی مانند نام پدر، تاریخ تولد، شماره شناسنامه و کد ملی است را اعمال کند. لازم به ذکر است که محدودیتی برای اصلاح اطلاعات تماس و نشانی وجود ندارد. 

عضویت در سامانه درخواست الکترونیکی سنجش

در صورت دریافت نکردن کد رهگیری می توانید با شماره های درج شده در این مقاله تماس حاصل نموده و شماره پیگیری خود را توسط کارشناسان ما بازیابی نمایید. 

جمع بندی 

در این مقاله می توانید از نحوه ارسال درخواست در سامانه الکترونیکی سازمان سنجش مطلع شوید. این سامانه صرفا جهت ارسال درخواست هایی است که نیاز به مستندات از قبیل نامه، مدارک شناسایی و درخواست مکتوب دارند می باشد.

جهت مشاوره در زمینه سامانه ارسال درخواست الکترونیکی سازمان سنجش

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید