زمان تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98 – 99

زمان تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

جهت مشاوره در زمینه زمان تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

آغاز زمان تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی در آبان 98 اعلام شد. زمان تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد آزاد از 23 تا 26 آبان است. واجدین شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت می توانند به نشانی azmoon.org مراجعه نمایند و بعد از مطالعه دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت، برای ثبت نام و انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد اقدام نمایند. روابط عمومی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی

زمان تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98 – 99

پیرو مصوبه شورای سنجش و پذیرش دانشجو، زمان تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98 – 99 ، روز پنجشنبه 98/08/23 تا روز یکشنبه 98/08/26 است. داوطلبان می توانند در مهلت  اعلام شده برای ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد آزاد اقدام نمایند. پیشنهاد می دهیم ثبت نام تکمیل ظرفیت را در اولین فرصت انجام دهید. 

نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98 – 99

جهت ثبت نام به سامانه ثبت نام الکترونیکی مرکز سنجش و پذیرش به نشانی azmoon.org مراجعه کنید. با ورود به سامانه دانشگاه آزاد می توانید برای اولویت بندی 100کدرشته محل در ممرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ، اقدام نمایید. 

پیش از اقدام به انتخاب رشته تکمیل ظرفیت، حتما دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد را به دقت مطالعه نمایید. سپس فرم انتخاب رشته را با توجه به الولویت های انتخابی خود تکمیل نموده و وارد سامانه دانشگاه آزاد شوید. پیشنهاد می دهیم حتما برای استفاده از فرصت طلایی تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد، با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید. 

کارشناسان این سامانه علاوه بر مشاوره انتخاب بهترین رشته کارشناسی ارشد ، تمام مراحل انتخاب رشته و ثبت نام تکمیل ظرفیت را برای متقاضیان عزیز انجام خواهند داد. کافیست از طریق شماره تلفن های مندرج در همین صفحه با کارشناسان سامانه صدای مشاور تماس بگیرید. در پایان مراحل ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد آزاد، کد پیگیری ثبت نام را از کارشناس دریافت کنید و تا زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد ، نزد خود نگه دارید.

شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98 – 99

واجدین شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت می توانند برای انتخاب رشته تکمیل ظرفیت آزاد ارشد ، اقدام نمایند. اگر در کنکور کارشناسی ارشد شرکت کرده اید، و براساس کارنامه صادر شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، مجاز به انتخاب رشته شده اید، (در صورت قبولی و رد شدن در انتخاب رشته کنکور ارشد) می توانید در تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه ازاد شرکت نمایید. 

توجه داشته باشید که اگر در انتخاب رشته کنکور قبول شده اید، سپس در تکمیل ظرفیت نیز شرکت نموده و مورد پذیرش قرار بگیرید، در نهایت می توانید در هر یک از دو کد رشته محل مورد پذیرش ادامه تحصیل دهید. پیشنهاد می دهیم حتما برای مشاوره انتخاب رشته با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید.

جهت مشاوره در زمینه زمان تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید