دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین 98 – 99

شرایط استخدام سپاه

جهت مشاوره در زمینه دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این صفحه از نحوه ثبت نام و زمان ثبت نام دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین 98 مطلع می شوید. دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین یکی از دانشگاه های دولتی ایران است و تحت نظر سپاه پاسداران ایران به فعالیت می پردازد. این دانشگاه به دلیل دارا بودن امکانات آموزشی ویژه، مزایا، تسهیلات و حقوق دانشگاه افسری سپاه مورد توجه داوطلبان قرار دارد.

برای اطلاع از ظرفیت پذیرش دانشگاه امام حسین ، دوره تربیت پاسداری ، رتبه لازم برای قبولی ، شرایط و زمان ثبت نام دانشگاه افسری سپاه و تربیت پاسداری امام حسین، رشته های دانشگاه افسری امام حسین، چگونه وارد دانشگاه افسری شویم و… این صفحه را به دقت مطالعه کرده و از طریق شماره تلفن های موجود در همین صفحه با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید.

برای اطلاع از لیست رشته های دانشگاه افسری سپاه امام حسین روی لینک زیر کلیک نمایید:

رشته های دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین 

زمان ثبت نام دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین 98

اخبار مربوط به زمان ثبت نام دانشگاه افسری و تربیت پاسداری در این صفحه به اطلاع داوطلبان می رسد. ثبت نام دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین از طریق بورسیه و بدون بورسیه انجام می شود، برای ورود به این دانشگاه لازم است از طریق ثبت نام در کنکور سراسری و یا ثبت نام در آزمون داخلی دانشگاه افسری اقدام نمایید.  زمان آزمون داخلی دانشگاه هنوز آغاز نشده است به محض تعیین زمان ثبت نام دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین ، در همین صفحه اطلاع رسانی می شود.

نحوه ثبت نام دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین

تحصیل از طریق بورسیه به صورت رایگان می باشد و تحصیل بدون بورسیه شامل پرداخت شهریه است، میزان شهریه در هر سال تغییر می کند ؛ داوطلبان عزیز شما می توانید برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام، شهریه دانشگاه افسری و تربیت پاسداری ، شرایط تحصیل رایگان در این دانشگاه و انجام مراحل ثبت نام دانشگاه افسری و تربیت پاسداری ، با مرکز مشاوره تحصیلی تماس بگیرید. (شماره تلفن های همین صفحه)

برا اطلاع از اینکه چگونه وارد دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین شویم و ارزش مدرک این دانشگاه روی دکمه ثبت نام کلیک کنید:

ثبت نام دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین

ثبت نام در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین در مقطع کارشناسی انجام می شود، برای ادامه تحصیل در مقاطه کارشناسی ارشد و دکتری لازم است وارد دانشگاه جامع امام حسین شوید. این دانشگاه و دانشگاه جامع امام حسین و دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله تحت نظر سپاه پاسداران به فعالیت می پردازند، برای ثبت نام دانشگاه امام حسین و علوم پزشکی بقیه الله روی لینک های زیر کلیک نمایید:

 ثبت نام دانشگاه امام حسین 

 ثبت نام دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله

فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین در معرفی این دانشگاه توضیحاتی مفید ارائه نموده است که به نقل از صدای مشاور به اطلاع داوطلبان تحصیل در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین در سال 98 می رسد:

دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین بخشی از سپاه پاسداران است و وظیفه هدایت از نظر علمی دانشکده های علوم و فنون نیروهای تحت امر سپاه را برعهده دارد، این دانشگاه ها از نظر سازمانی تحت نظر نیروی خود می باشند. تحصیل در این دانشگاه برای داوطلبان آقا سابقه خدمت سربازی محسوب می شود. 

 

برای اطلاع از ثبت نام دانشگاه های افسری سپاه ارتش و نیروی انتظامی کلیک نمایید:

داوطلبان گرامی می توانند برای انجام ثبت نام دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین در سال 98 با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیریند.

جهت مشاوره در زمینه دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید