حقوق سربازان ۹۹

حقوق سربازان 99

جهت مشاوره در زمینه حقوق سربازان ۹۹

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

از جمله سوالات متداول سربازان درباره ی حقوق و درآمد یک سرباز در دوران سربازی می باشد. امسال حقوق سربازان ۹۹ نسبت به سال قبل 18درصد افزایش پیدا کرده است و طبق اعلام رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح:برابر هماهنگی‌های انجام شده با سازمان برنامه و بودجه دولت، افزایش ۳ برابری حقوق سربازان در سال ۱۴۰۰ قطعی به نظر می رسد. اگر سرباز هستید و یا می خواهید تازه به سربازی برید یک سری سوالات درباره حقوق سربازان با مدارک تحصیلی مختلف ، حقوق محل های مختلف خدمت و وضعیت تاهل و تاثیر این موضوع روی حقوق سربازی حتما توی ذهنتون ایجاد شده.

” اگر میخواید بدونید که حقوق سربازان ۹۹ متاهل چقدره

یا بدونید حقوق سربازان برحسب مدرک تحصیلی چه تغییری میکنه و…

حتما این مطلب رو مطالعه کنید. “

حقوق سربازان ۹۹ چقدر است

حقوق سربازان چقدر است؟ تعیین حقوق سربازان تحت عوامل مختلفی قرار دارد. همانطور که در مقدمه اشاره شد حقوق سربازان به وضعیت تاهل ، مدرک تحصیلی و ارگانی که در آن مشغول به خدمت هستند بستگی دارد. امسال حقوق سربازان  ۱۸ درصد افزایش پیدا کرده است و در سال 1400 مبالغ حقوق سربازان افزایش 3 برابری را تجربه خواهد کرد این قانون از فروردین ماه 1400 اجرا خواهد شد و به حساب افراد واریز می‌شود.

 رئیس اداره سرمایه انسانی سردار موسی کمالی درباره اینکه آیا معوقات فروردین ماه سربازان پرداخت شده یا خیر نیز بیان کرد: برابر پیگیری‌هایی که ما انجام دادیم؛ معوقات حقوق فروردین ماه سربازان همراه با حقوق جدید اردیبهشت ماه به حسابشان واریزخواهد شد.

کمالی با بیان اینکه حقوق سربازان وظیفه برابر قانون باید حداقل ۶۰ و حداکثر ۹۰ درصد حداقل حقوق کارکنان نیروهای مسلح باشد، گفت: امسال حداقل حقوق کارکنان پایور یک میلیون و ۸۷۵ هزار و ۶۰۰ تومان است که ۶۰ درصد آن برابر یک میلیون و ۱۲۵ هزار و ۳۶۰ تومان و ۹۰ درصد آن حدوداً معادل یک میلیون و ۶۸۸ هزار تومان است که این مبلغ با توجه به درجه سربازان با آنان تعلق می‌گیرد و بر این اساس فردی با درجه سرباز یا ناوی معادل ۶۰ درصد و فردی با درجه ستوان یکم پزشک یا ناوبان یکم پزشک معادل ۹۰ درصد این مبلغ را دریافت خواهد کرد.

حقوق سرباز در سال 99 – 1400 رئیس اداره سرمایه انسانی ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه در حال حاضر سربازان متأهل تحت پوشش کمیته امداد به طور ۱۰۰ درصدی شامل این مقررات می‌شوند، گفت: بر این اساس سرباز متاهلی که خودش یا والدین‌شان تحت پوشش کمیته امداد باشند اگر با درجه سرباز یا ناوی به خدمت اعزام شود یک میلیون و ۱۲۵ هزار و ۳۶۰ تومان حقوق خواهد داشت و به همین ترتیب این مبلغ برای سربازان با درجه ستوان یکم پزشک یا ناوبان یکم پزشک به یک میلیون و ۶۸۸ هزار تومان می‌رسد.

افزایش ۳ برابری حقوق سربازان در سال ۱۴۰۰

🔻رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح: برابر هماهنگی‌های انجام شده با سازمان برنامه و بودجه دولت، حقوق سربازان وظیفه از ابتدای سال ۱۴۰۰ میزان قابل توجهی افزایش خواهد یافت.

🔻در حال حاضر میانگین حقوق سربازان وظیفه نیروهای مسلح ۴۸۰ هزار تومان است که از ابتدای سال ۱۴۰۰ این مبلغ به یک میلیون و ۳۵۰ هزار تومان خواهد رسید که با این افزایش سه برابری حدود ۶۰ درصد قانون در خصوص حقوق سربازان محقق خواهد شد.

 در جدول زیر لیستی از حقوق سربازان در سال 99 آمده است .

حقوق سربازان 99

حقوق سربازان متاهل

حقوق سربازان متاهل با حقوق سربازان مجرد تفاوت دارد. تفاوت های خدمت سربازان متاهل نسبت به مجرد در محل خدمت و دریافت کسری و سایر مواردی که در ادامه به آنها اشاره می نماییم، می شود.

  • سردار موسی کمالی رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح بیان کرد که شرایط ویژه‌ای که برای سربازان متاهل در نظر گرفته شده است، درواقع سربازان متأهل چه افرادی که قبل از سربازی متاهل شده‌اند و چه افرادی که حین خدمت ازدواج می‌کنند باید در شهر محل سکونت همسرشان به خدت سربازی بروند.
  • سربازان متأهل به ازای هر فرزند تا سه ماه کسری برخوردار می‌شوند.
  • سربازان متاهل هم از حق عائله و حق فرزند برخوردار هستند. حقوق هر سرباز به ازای هر فرزند45.500 تومان افزایش پیدا می کند.
  • سربازان متاهل در اولویت گرفتن امریه هستند.
  • پایه حقوق حقوق سربازان ۹۹ متاهل با سرباز مجرد برابر است، ولی دریافتی شان فرق دارد.

حقوق سربازان ۹۹ بر حسب مدرک تحصیلی

حقوق سربازان ۹۹ بر اساس درجه و میزان تحصیلات آن ها متفاوتاست و ما بین ۴۰۰ تا ۹۰۰ هزار تومان می باشد.

حقوق سربزان با مدرک تحصیلی بالتر بیشتر از سایرین است. با مطالعه جدویل که از حقوق سربازان 99 در این مقاله قرار داده شده است می توانید از حقوق سربازان با مدارک تحصیلی مختلف آگاه شوید. حقوق سربازان لیسانس کم تر از حقوق سربازان دارای مدرک کارشناسی ارشد است. به همین ترتیب حقوق سربازان پزشک یا سربازان با مدرک دکتری بیشتر از سایرین است.

حقوق سربازی امریه

خدمت سربازی در ارگان های متفاوتی امکان پذیر است. یکی از انواع خدمت ها خدمت تحت عنوان سرباز امریهاست. سرباز امریه سربازی است که در دستگاه های دولتی دوران سربازی و خدمت خود را می گذراند. حقوق سرباز امریه اب حقو سرباز غیر امریه تفاوتی ندارد و میزانن حقوق و دریافتی سربازان به عواملی که در بالا اشاره شد مثل مدرک تحصیلی و وضعیت تاهل … بستگی دارد.برای داشتن اطلاعات بیشتر درباره سرباز امریه به لینک زیر مراجعه فرمایید.

امریه سربازی چیست | زمان و نحوه دریافت امریه سربازی

حقوق سرباز معلم

حقوق سربازی معلم تفاوتی با حقوق سایر سربازان ندراد. درواقع سرباز معلم همان سرباز امریه است و حقوق سربازی امریه تفاوتی با حقوق سربازان دیگر ندارد و صرفا محل خدمت ارگان ها و ادارات دولتی می باشد.

تفاوت حقوق سربازی سپاه و ارتش

خدمت در سپاه نسبت به خدمت در ارتش راحت تر است اما تفاوتی در حقوق سربازان ارتش و حقوق سربازان سپاه وجود ندارد و تفاوت فقط در محل و ارگان خدمت است. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره تفاوت خدمت در ارتش و سپاه می توانید با مشاوران گروه صدای مشاوران تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول حقوق سربازان ۹۹

1 ) سربازان امریه به چه سربازانی گفته می شود؟

سربازان امریه در واقع سربازانی هستند که در ارگان های دولتی خدمت سربازای خود را می گذرانند. حقوق سربازی برای این افراد تفاوتی با سایرین ندارد.

2 ) چه عواملی بر حقوق سربازی تاثیر گذار است؟

عواملی که بر حقوق سربازی تاثیر گذار است شامل وضعیت تاهل، مدرک تحصیلی و سایر موارد اشاره شده در ان مقاله می باشد.

“در صورتی که هنوز سوال پاسخ داده نشده ای

درباره حقوق سربازی توی ذهنتون وجود داره

می تونید با گروه صدای مشاوران تماس بگیرید

تا به بهترین نحو شمارو راهنمایی کنند. “

جمع بندی

در این مقاله سعی شده است تا جدولی در رابطه با حقوق سربازی 99 و عوامل تاثیر گذار در حقوق سربازان ۹۹ ارائه شود.

امیدوارم سربازی خود را در دوران کرونا با سلامتی کامل بگذرانید.

حقوق سربازان 99

مطالب مرتبط

انواع معافیت سربازی

 

جهت مشاوره در زمینه حقوق سربازان ۹۹

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید