ثبت نام جاماندن کنکور سراسری 99

تمدید-مهلت-ثبت-نام-کنکور-سراسری-97

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام جاماندن کنکور سراسری 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

مهلت ثبت نام جاماندن کنکور سراسری/ مهلت ثبت نام مجدد کنکور سراسری 99 هر سال به مدت چند روز تمدید می شود. بازه زمانی خاصی برای جاماندگان از ثبت نام کنکور به عنوان مهلت ثبت نام مجدد کنکور 99 در اسفند 99 اعلام می شد.
پیرو اطلاعیه‌های سازمان سنجش به اطلاع می رساند که کنکور سراسری 99 برای‌ پذیرش در دوره‌های‌ روزانه، نوبت دوم یعنی شبانه‌، مجازی، دوره نیمه‌حضوری، دانشگاه پیام نور، پردیس خودگردان و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی، دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی‌ غیردولتی ـ غیرانتفاعی ، دانشگاه آزاد اسلامی برای کد رشته های تحصیلی که پذیرش در رشته های مذکور براساس آزمون صورت می‌پذیرد. داوطلبانی که در مهلت تعیین شده که به زودی اعلام خواهد شد، کد سوابق تحصیلی خود را دریافت ننموده اند و یا از ثبت نام کنکور سراسری جا مانده اند، مهلت مجددی برای ثبت نام در آزمون‌ سراسری به زودی اعلام خواهد شد، داوطلبان گرامی توجه داشته باشند که با توجه به اینکه مهلت باقی مانده بسیار محدود می باشد فرصت را از دست نداده و هرچه سریع تر نسبت به انجام ثبت نام اقدام نمایند و در صورت وجود هرگونه مشکل در انجام ثبت نام مجدد کنکور سراسری 99، از طریق تلفن ثابت 9099071613 با کارشناسان تماس بگیرند تا مشکل را برطرف نمایند و یا ثبت نام کنکور سراسری را برای داوطلبان انجام دهند.

داوطلبان ثبت نام در کنکور 99 ، می توانند در آخرین مهلت تمدید ثبت نام کنکور که از طریق همین صفحه اطلاع رسانی خواهد شد برای انجام سریع و صحیح ثبت نام از طریق تلفن 9099071613 ثابت با کارشناسان تماس بگیرند تا ثبت نام را برای داوطلبان انجام دهند و یا در صورت وجود هر گونه سوال و یا ابهام راهنمای داوطلبان گرامی خواهند بود.

نحوه ثبت نام جاماندگان کنکور سراسری 99

اگر از  ثبت نام  کنکور سراسری جا مانده اید، راه حل هایی وجود دارد که در این مقاله به اطلاعتان خواهد رسید. خبر خوشحال کننده این است که سازمان سنجش احتمالا تا اسفندماه فرصت ثبت نام را تمدید میکند. برای دریافت کد سوابق تحصیلی و ثبت نام کنکور می توانید با کارشناسان صدای مشاوران تماس حاصل فرمایید و در تاریخ تمدید مهلت ثبت نام مجدد کنکور سراسری 99 اقدام نمایید. توجه داشته باشید که داوطلبانی که دیپلم خود را در زمان ثبت نام هنوز دریافت نکرده اند اما تا پایان بهمن ماه یعنی تا 30 بهمن امسال، دیپلم خود را دریافت می کنند از جاماندگان ثبت نام کنکور خواهند بود و بعد از پایان بهمن ماه از آنجا که تکلیف این دسته از داوطلبان معلوم میگردد و از این فرصت می توانند استفاده کنند و ثبت نام خود را انجام دهند. اگر داوطلبان در زمان فرصت مجدد در اسفند ماه هم جا بمانند و ثبت نام در کنکور سراسری 99 را انجام نداده باشد، در آن صورت نیز راهی وجود دارد، این داوطلبان می تواند از طریق سایت سازمان سنجش درخواست خود را برای ثبت نام ارسال کند. معمولا سازمان سنجش ظرف مدت 48 ساعت به درخواست شما پاسخ می دهد. گاهی اوقات داوطلبان برای ارسال درخواست خود دچار مشکل می شوند و نمی دانند که باید این درخواست خود را چگونه پیگیری کنند کارشناسان صدای مشاور در هر مرحله از ثبت نام پاسخگوی شما هستند.برای اطلاع از مدارک لازم ثبت نام کنکور 99 کلیک کنید.

بعد از انجام ثبت نام، داوطلب باید کد رهگیری که سیستم ارائه می دهد تا پایان پذیرش و ثبت نام در یک دانشگاه نگهداری نمایند. توصیه ما به داوطلبان کنکور این است که حتما از دفترچه های سوالات کنکور 99 برای محک زدن توانایی خود استفاده نمایند.

داوطلبان می توانند در رابطه با کلیه مراحل و ضوابط شرکت در کنکور 99 (نحوه خرید کارت اعتباری کنکور 99 و اطلاع از جدیدترین تغییرات و اطلاعیه های کنکور 99 و رفع ابهامات جهت ثبت نام و…) با کارشناسان صدای مشاور تماس حاصل فرمایند. برای اطلاع از مدارک لازم ثبت نام کنکور 99 کلیک کنید

 

داوطلبان ثبت نام در کنکور 99 ، می توانند در آخرین مهلت تمدید ثبت نام کنکور که در همین صفحه منتشر خواهد شد، برای انجام سریع و صحیح ثبت نام توسط کارشناسان ، از طریق تلفن 9099071613 ثابت با کارشناسان تماس بگیرند.

 

ثبت نام بدون کنکور و پذیرش 85درصدی داوطلبان کنکور 99

اگر اکنون که این مقاله را می خوانید، از تمام فرصت ها و تمدید مهلت های ثبت نام کنکور، جا مانده اید، ناراحت نباشید، دنیا به آخر نرسیده، می توانید در کنکور سال بعد شرکت نمایید و یا بدون کنکور وارد دانشگاه شوید کارشناسان صدای مشاور در هر مسیری که گام بردارید راهنمای شما خواهند بود. با توجه به قانون سنجش و پذیرش و همچنین توجه به ظرفیت پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، هم اکنون بیش از ۸۵ درصد ظرفیت پذیرش دانشگاه ها، بدون آزمون خواهد بود. 

 

نام آزمون سال تاریخ مهلت ثبت نام زمان برگزاری
آزمون سراسری 1399 به زودی اعلام می شود تیر ماه 99
آزمون کارشناسی ارشد 1399 به زودی اعلام می شود اردیبهشت ماه 99

 

داوطلبان ثبت نام در کنکور 99 ، می توانند در آخرین مهلت تمدید ثبت نام کنکور که در همین صفحه منتشر خواهد شد، برای انجام سریع و صحیح ثبت نام توسط کارشناسان ، از طریق تلفن 9099071613 ثابت با کارشناسان تماس بگیرند.

 

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام جاماندن کنکور سراسری 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
3 دیدگاه برای “ثبت نام جاماندن کنکور سراسری 99”
  1. سلام من ثبت نام نکردم باید چیکار کنم ؟

    • من سایت سنجش درخواست دادم و پرسیدم گفتن هفته ی دوم اسفند بازم میشه ثبت نام کرد حواستون باشه اون موقع ثبت نام کنید

  2. سلام من بخاطر اینکه مدرک دیپلمم رو صادر نکردند موفق نشدم ثبت نام کنم .. میخوام بدونم واقعا اسفند ماه مهلت ثبت نام مجدد میدن؟

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید