ثبت نام ضمن خدمت فرهنگیان – منابع و نمونه سوالات

ضمن خدمت فرهنگیان

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام ضمن خدمت فرهنگیان – منابع و نمونه سوالات

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت نام ضمن خدمت فرهنگیان 99 با همکاری معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش برگزار میگردد و ویژه مدیران، مربیان پرورشی، معاونان پرورشی، دبیران، آموزگاران و هنرآموزان وزارت آموزش و پرورش است. در این مقاله اطلاعات کاملی در رابطه با شرایط و نحوه ثبت نام ضمن خدمت فرهنگیان، نمونه سوالات دوره ضمن خدمت راهبری هوشمند سازی مدارس ، دانلود رایگان منبع آزمون دوره ضمن خدمت راهبری هوشمند سازی مدارس، آزمون الکترونیکی ضمن خدمت فرهنگیان و اطلاعات لازم برای شرکت در این دوره ها در اختیار متقاضیان گرامی قرار داده شده است. در ادامه می توانید با کلیک بر روی  لیست دوره های ضمن خدمت فرهنگیان ، از این دوره ها کسب اطلاع نمایید.

برای مشاهده آزمون آنلاین ضمن خدمت کلیک کنید.

داوطلبان آزمون ضمن خدمت فرهنگیان می توانند برای انجام ثبت نام ضمن خدمت فرهنگیان و رفع هر گونه سوال ابهام در رابطه با نحوه ثبت نام ضمن خدمت، شرایط ثبت نام ضمن خدمت فرهنگیان، زمان برگزاری آزمون ضمن خدمت فرهنگیان و زمان دقیق اعلام نتایج آزمون ضمن خدمت فرهنگیان با کارشناسان از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071613 تماس حاصل فرمایند.

ltmsدوره ضمن خدمت فرهنگیان

ltmsدوره ضمن خدمت فرهنگیان یکی از موارد با جستجوی بالا در در موتور های جستجوگر است است که متاسفانه دری هیچ یک از صفحات اینترنتی به آن پاسخ در خور و مناسبی داده نشده است. این موضوع نشان دهنده دغدغه فرهنگیان برای کسب اطلاع از دوره های ضمن خدمت می باشد.

مجموعه صدای مشاوران تلاش نموده است تا در سلسله مقالاتی که در خصوص دوره های ضمن خدمت معلمان آماده شده است، به تمامی سوالات فرهنگیان محترم در این خصوص پاسخ مناسبی را ارائه نماید.

ltmsدوره ضمن خدمت فرهنگیان

سامانه جامع مدیریت یادگیری و آموزش فرهنگیان متولی برگزاری دوره های ضمن خدمت برای فرهنگیان محترم  بوده و با نشانی اینترنتی ltms.medu.ir  در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

دانشگاه فرهنگیان وظیفه توانمندسازی معلمان را پیش از استخدام در آموزش و پرورش بر عهده دارد. البته آموزش های لازم برای بالا بردن سطح کیفی آموزش در کشور تنها مختص به دوره‌های آموزشی قبل از استخدام نیست.

 معلمان پس از استخدام رسمی در آموزش و پرورش نیز می بایست در دوره های موسوم به ضمن خدمت معلمان شرکت نموده آموزش‌های لازم را در این دوره ها فرا بگیرند. همانگونه که ذکر شد سامانه ثبت نام برای این دوره ها ltms.medu.ir می باشد.

 امیدواریم تمام معلمانی که در موتورهای جستجو عبارت ltmsدوره ضمن خدمت فرهنگیان را جستجو نموده بودند، در این مقاله و مقالات مرتبط در سایت صدای مشاوران پاسخ سوالات خود را دریافت نمایند.

شرایط و نحوه ثبت نام ضمن خدمت فرهنگیان

شرایط و نحوه ثبت نام ضمن خدمت فرهنگیان ، در قالب راهنمای ثبت نام ضمن خدمت معلمان به شرح ذیل به حضورتان اعلام می گردد، متقاضیان می توانند برای انجام ثبت نام ضمن خدمت معلمان با کارشناسان صدای مشاوران تماس حاصل فرمایند.

ثبت نام ضمن خدمت فرهنگیان

  • پس از ورود به آدرس ltms.medu.ir می توانید از کد پرسنلی خود استفاده نمایید.
  • فرهنگیانی می توانند در مورد محتوای آموزشی دوره ضمن خدمت از سامانه ضمن خدمت معلمان 99 استفاده نمایند.
  • مجوز مدرس منطقه ای  جهت تدریس، فقط در منطقه مورد تقاضا معتبر می باشد.
  • ضوابط و شرایط مدرسان مراکز آموزشی دوره های کوتاه مدت برای پرسنل آموزش و پرورش برای کسب عنوان مدرس دوره های کوتاه مدت لازم است شرایط زیر را دارا باشند:
  1. رشته تحصیلی باید با موضوع درسی مورد تدریس مرتبط باشد
  2. وضعیت استخدام باید پیمانی، رسمی آزمایشی و یا قطعی باشد
  3. داشتن کارشناسی ارشد مرتبط با رشته تخصصی
  4. 5 سال حداقل سابقه خدمت

شرایط ثبت نام ضمن خدمت 99

در صورت داشتن شرایط فوق پیش از شروع ثبت نام ضمن خدمت معلمان به نکات زیر به دقت توجه فرمایید:

  1. بعد از پر نمودن فرم ثبت نام ضمن خدمت فرهنگیان، سیستم به ضورت خودکار امتیاز شما را محاسبه می نماید و ثبت نام موقت ضمن خدمت انجام می گردد.
  2. مدارکی که مورد نیاز سامانه است را در قالب یک فایل PDF تهیه کنید و در سامانه ثبت نمایید.
  3. ثبت مدارک ضمن خدمت فرهنگیان و یا تغییر در آن را تا ده روز می توانید صورت دهید.
  4. پس از ثبت مدارک  بایستی با دردست داشتن اصل مدارک  به مسئول آموزشهای کوتاه مدت منطقه مورد نظر که در فرم ثبت نام مشخص کرده اید، مراجعه نمایید.

شرایط ثبت نام ضمن خدمت 99

  1. در خواست شما توسط مسئول آموزشهای کوتاه مدت و حراست منطقه مورد بررسی قرار خواهد گرفت و با تایید نهایی اطلاعات شما به عنوان مدرس منطقه ای به بانک مدرسان اضافه می شود. مدرس منطقه ای در صورت تایید اداره برنامه ریزی استان و تایید حراست استان و کسب میانگین لازم نمرات ارزشیابی دوره های تدریس شده درجه وی به مدرس استانی ارتقا میابد. مدرسان استانی دارای مجوز تدریس در سطح استان خواهند بود.
  2. مدرس استانی در صورت تایید مرکز برنامه ریزی کشور و تایید حراست وزارت متبوع و کسب میانگین لازم نمرات ارزشیابی دوره های تدریس شده در سطح استان درجه وی به مدرس کشوری ارتقا خواهد یافت. مدرسان کشوری مجوز تدریس در سطح کشور را خواهند داشت. توجه داشته باشید که ارزیابی درجه مدرسی بعد از  اتمام دوره تدریس بوده و بعد از بدست آوردن میانگین نمره مورد نیاز در دو دوره درجه مدرس درجه یک خواهد گرفت.

آزمون ضمن خدمت معلمان

آزمون الکترونیکی ضمن خدمت فرهنگیان

آزمون الکترونیکی ضمن خدمت فرهنگیان معمولا در اوایل دی ماه برگزار می گردد. این آزمون که اخیرا به صورت آنلاین صورت می‌گیرد، براساس توافق صورت گرفته میان وزارت آموزش و پرورش و وزارت ارشاد به طور همزمان در کشور برگزار می‌شود. افراد برای شرکت در آزمون باید به سایت www.quranedu.ir مراجعه کرده و با وارد کردن کد ملی و شماره همراه ثبت شده هنگام ثبت نام، وارد سایت شوند.

شرکت کنندگان در آزمون الکترونیکی ضمن خدمت فرهنگیان باید پاسخگوی 20 سوال در 20 دقیقه باشند. منبع این آزمون کتاب «به سوی فهم قرآن» نوشته دکتر مصطفی عباسی مقدم و حجت‌السلام محمدعلی خسروی، انتشارات معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد است که افراد می‌توانند به محض پایان آزمون، نمره خود را نیز مشاهده کنند.

توجه داشته باشید که فایل PDF کتاب به همراه فایل صوتی، 90 نکته کلیدی کتاب و فیلم تفسیر سوره صف را می توانید دانلود نمایید. افرادی که در این آزمون موفق به کسب نمره قبولی می شوند، گواهینامه آموزش ضمن خدمت معادل 28 ساعت دریافت خواهند کرد. از آنجاکه این آزمون به صورت آنلاین انجام می‌شود، کلیه تمهیدات لازم برای شرکت کلیه ثبت نام کنندگان در آزمون در نظر گرفته شده و در روزهای برگزاری آزمون در بخش «راهنمای آزمون» راهکارهای لازم برای رفع مشکلات منتشر خواهد شد.‌ متقاضیان در صورت وجود هرگونه مشکل و ابهام می توانند با کارشناسان صدای مشاوران تماس حاصل فرمایند.

دانلود رایگان نمونه سوالات ضمن خدمت معلمان

در ادامه تعدادی از نمونه سوالات دوره ضمن خدمت معلمان برای آشنایی بیشتر فرهنگیان گرامی با این آزمون ها ارائه شده است.

  • دانلود رایگان نمونه سوالات دوره ضمن خدمت راهبردی هوشمند سازی مدارس

برای دانلود نمونه سوالات دوره ضمن خدمت راهبردی هوشمند سازی مدارس کلیک نمایید.
دانلود نمونه سوالات آزمون ضمن خدمت راهبردی (مفاهیم و کلیات دولت الکترونیک)

 

  • دانلود رایگان منبع آزمون دوره ضمن خدمت راهبردی هوشمند سازی مدارس

برای دانلود رایگان منبع آزمون دوره ضمن خدمت راهبردی هوشمند سازی مدارس روی لبنک زیر کلیک نمایید:

  دانلود مفاهیم و کلیات دولت الکترونیک

اطلاعات دوره ضمن خدمت معلمان

 ضمن خدمت معلمان

برای دانلود جدول اطلاعات دوره ضمن خدمت معلمان روی لینک زیر کلیک نمایید:

دانلود فایل اطلاعات دوره ضمن خدمت

  •  زمان برگزاری آزمون ضمن خدمت

در حال حاضر زمان دقیق برگزاری آزمون فرهنگیان مشخص نیست برای کسب اطلاعات به روز به می توانید با کارشناسان صدای مشاوران تماس حاصل فرمایید.

  • زمان اعلام نتایج آزمون ضمن خدمت

در حال حاضر زمان دقیق اعلام نتایج آزمون فرهنگیان مشخص نیست برای کسب اطلاعات به روز به می توانید با کارشناسان صدای مشاور تماس حاصل فرمایید.

شما می توانید پاسخ سوالات خود را به صورت کاملا رایگان در انتهای همین مقاله از مشاورین مجموعه صدای مشاوران دریافت نمایید. برای این کار کافیست سوال خود را در بخش دیدگاه ها در انتهای همین مقاله مطرح نمایید.
در کوتاه ترین زمان ممکن در همین صفحه به سوالات شما پاسخ داده خواهد شد.

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام ضمن خدمت فرهنگیان – منابع و نمونه سوالات

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
2 دیدگاه برای “ثبت نام ضمن خدمت فرهنگیان – منابع و نمونه سوالات”
  1. بنده اشتباها در سامانه قسمت متقاضیان مدرسی ثبت نام کردم و کد رهگیری دریافت کردم اما نمیتونم با کد ملی و کد رهگیری از هیچکدوم از بخش ها وارد سامانه شوم . از طرفی بنده مدررس غیر انتفاعی هستم و گزینه مدارس غیرانتفاعی اصلا نداره برای ثبت نام . حالا که اشتباه ثبت نام کردم راهی برای حذف اطلاعات از سیستم وجود دارد و اینکه به عنوان کارکنان غیرانتفاعی مجددا از کدام بخش باید ثبت نام را انجام دهم؟

    • سلام دوست محترم ازقسمت ضمن خدمت اداره تان پیگیری نمایید

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید