ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد با تغییر روند ثبت نام داشگاه آزاد از ۵ سال پیش شروع شد. مدتی بعد از شروع ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد دانشگاه هایی مانند دانشگاه علمی کاربردی،دانشگاه پیام نور، دانشگاه غیر انتفاعی و دانشگاه های پردیس خودگردان شروع به ثبت نام بدون کنکور کردند. در آغاز ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد معیار پذیرش دانشجویان سوابق تحصیلی شان بود ولی از سال 93 به بعد معیار پذیرش دانشجوی بدون کنکور کارشناسی داشگاه آزاد تغییر یافت. ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد برای هر دو دسته کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته انجام می پذیرید. در ادامه این مقاله قصد داریم تا به طور کامل در مورد زمان، شرایط و نحوه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد را برای کارشناسی پیوسته و ناپیوسته به طور کامل شرح دهیم. و نحوه ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد را  در مقاله ای دیگر به طور کامل شرح داده ایم.

 

برای ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه آزاد 98 در مقطع کارشناسی می توانید با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۳ تماس بگیرید

 

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد

نکته ای که قبل از هر چیزی باید به آن توجه داشته باشید این است که کارشناسی پیوسته در حقیقت همان مقطع لیسانس پیوسته است اما واژه “پیوسته” بیانگر افرادی است که دارای مدرک پیش دانشگاهی نظری هستند. تمام کسانی که در رشته های ریاضی فیزیک، تجربی، انسانی و هنر مدرک پیش دانشگاهی گرفتند می توانند در ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد شرکت کنند. البته توجه داشته باشید کسانی که دیپلم فنی حرفه ای یا کار و دانش گرفته اند می توانند با دریافت مدرک پیش دانشگاهی هر یک از رشته های نظری یا با دریافت مدرک فوق دیپلم ( کاردانی ) در ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد شرکت کنند.  برای اطلاع از تفاوت اعتبار مدرک ثبت نام بدون کنکور و با کنکور دانشگاه آزاد و اینکه آیا لفظ بدون کنکور بر روی مدرک شما درج می شود یا نه مقاله تفاوت ثبت نام بدون کنکور و با کنکور دانشگاه آزاد ما را مطالعه نمایید.

 

شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد

تنها شرط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد این است که داوطلبان باید مدرک پیش دانشگاهی در هر رشته ای یا دیپلم نظام قدیم 4 ساله یا مدرک فوق دیپلم (کاردانی ) در هر یک از رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد داشته باشند. به عبارت دیگر اگر مدرک دیپلم یا پیش دانشگاهی شما در رشته ریاضی می باشد و خواهان ثبت نام در رشته غیر مرتبط با رشته های دانشگاهی ریاضی مانند روانشناسی می باشد هیچ مشکلی برای شما پیش نمی یاید و برای سایر رشته ها نیز همینطور است. برخلاف ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه های دولتی و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی که معیار پذیرش سوابق تحصیلی و معدل  شماست. در ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد هیچگونه محدودیتی از لحاظ معدل کتبی و یا معدل کل دیپلم وجود ندارد و با هر معدلی می توان در دانشگاه آزاد بدون کنکور ثبت نام کرد. شما می توانید در هر نقطه ای از ایران که هستید ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته خود را به دست مشاوران مرکز صدای مشاور بسپارید.

 

نحوه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد

اگر قصد ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد را دارد برای ثبت نام کافیست در زمان مقرر شده اطلاعات ثبت نامی خود را در سایت دانشگاه آزاد وارد کنید و بعد از اتمام مراحل ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد رسید ثبت نامی خود را دریافت نموده و در زمانی که توسط دانشگاه برای ثبت نام اعلام می گردد همراه با مدارک لازم برای ثبت نام و رسید ثبت نامی خود به دانشگاه مراجعه کرده و ثبت نام خود را نهایی کنید مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاوران آماده اند تا ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد را برای شما و فرزندانتان انجام دهند. برای مشاهد دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد کلیک کنید.

 

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد برای افرادی است که مدرک کاردانی (فوق دیپلم) را دارند و داوطلبان می توانند با داشتن مدرک کاردانی (فوق دیپلم ) در ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد شرکت کنید. لازم به ذکر است که رشته فارغ التحصیلی شما در کاردانی محدودیتی برای انتخاب رشته کارنشاسی ناپیوسته بدون کنکور شما ایجاد نمی کند.

 

شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد

از جمله شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد این است که داوطلبان باید حتما مدرک فوق دیپلم (کاردانی ) داشته باشند. با توجه به اینکه محدودیتی برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد وجود ندارد داوطلبان می توانند بدون محدودیت انتخاب رشته خود را انجام دهند. مشاوران مرکز صدای مشاور آماده اند تا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد شما را انجام دهند و در مراحل مختلف ثبت نام همراه شما باشند.

 

 

نحوه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد

برای ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد دقیقا مشابه با ثبت نام بدون کنکور در کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد که در بالا توضیح داده شد کافی است وارد سایت دانشگاه آزاد بشوید و کارت اعتباری ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته را خریداری نموده، اطلاعات خود را وارد سایت نمایید و انتخاب رشته خود را انجام دهید و درنهایت رسید ثبت نامی خود را دریافت نمایید. برای نهایی کردن ثبت نام خود در زمانی که دانشگاه اعلام کرد با مدارک و رسید ثبت نامی خود به دانشگاه مراجعه نموده و ثبت نام خود را نهایی کنید. شما می توانید در هر جایی از ایران که هستید ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خود یا فرزندانتان را به دست مشاوران مرکز صدای مشاوران بسپارید.

 

زمان ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد از تاریخ 98/02/16 آغاز شد. ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد نیز در دو نوبت مهر و بهمن ماه انجام می شود. برای اطلاع دقیق از زمان ثبت نام می توانید عضو کانال اطلاع رسانی صدای مشاوران شوید. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد یک راه آسان برای تحصیل در مقطع کارشناسی می باشد. توجه داشته باشید که دانشگاه آزاد تنها دانشگاهی نیست که ثبت نام بدون کنکور کارشناسی را ارائه می دهد و می توانید برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی می توانید دانشگاه های دیگر از جمله ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی و … نیز را بررسی نمایید. مشاوران مرکز صدای مشاوران می توانند ثبت نام بدون کنکور شما را با هم فکری خودتان به بهترین شکل انجام دهند. برای این کار می توانید از خدمات مشاوره حضوری و یا تلفنی مرکز صدا مشاوران بهرهمند گردید.

 

برای ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه آزاد 98 در مقطع کارشناسی می توانید با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۳ تماس بگیرید

 

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید