ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 98 – 99

اعلام نتایج آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان پایه هشتم

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم از 98/02/16 آغاز شد. والدین گرامی می توانند جهت انجام ثبت نام در مدارس تیزهوشان اقدام نمایند. با توجه به راهکارهای ارائه شده از سوی آموزش و پرورش با هدف کاهش فشار استرس آزمون تیزهوشان ، بر دانش آموزان ششم به هفتم ، آزمون تیزهوشان ششم به هفتم به نحوه دیگری برگزار می شود. هم اکنون متقاضیان برای ثبت نام و ورود به مدارس تیزهوشان ، ملزم به ثبت نام در آزمون سنجش هوش می باشند. قصد داریم از طریق این مقاله زمان ثبت نام آزمون سنجش هوش ، زمان برگزاری آزمون و اعلام نتایج و شرایط ، منایع و آدرس سایت ثبت نام را به اطلاع والدین عزیز برسانیم. برای مطالعه راهنمای سنجش استعداد و هوش آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 98 – 99  کلیک نمایید.

برای دانلود دفترچه ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم کلیک کنید.

ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم

ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 98 – 99

ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم به صورت اینترنتی از طریق سایت hoosh.medu.ir انجام می شود. دانش آموزان مستعد می توانند برای انجام ثبت نام و ورود به مدارس سمپاد –  تیزهوشان در آزمون سنجش هوش تیزهوشان از تاریخ 98/02/16 اقدام نمایند. زمان ، سایت و نحوه و شرایط ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان به شرح ذیل می باشد:

زمان ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 98 – 99

برای اطلاع از زمان ثبت نام آزمون سنجش هوش مدارس تیزهوشان ، کلیک کنید:

زمان ثبت نام تیزهوشان ششم سمپاد

با توجه به محدود بودن زمان ثبت نام توصیه ما به داوطلبان این است که هر چه زودتر جهت ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم اقدام نمایند. توجه داشته باشید که ثبت نام به هیچ عنوان به صورت حضوری انجام نخواهد شد و مسئولین در صورت حضوری به مدارس ، پاسخگوی والدین و دانش آموزان نخواهند بود و انجام ثبت نام صرفا به صورت اینترنتی انجام می شود. می توانید برای انجام ثبت نام تلفنی مدارس تیزهوشان ، توسط کارشناسان و رفع هرگونه پرسش و ابهام ، از طریق شماره تلفن های موجود در همین صفحه اقدام فرمایید.

زمان برگزاری و اعلام نتایج آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 98 – 99

زمان برگزاری آزمون ورودی مدارس تیزهوشان برای مقطع ششم به هفتم و اعلام نتایج به شرح ذیل می باشد:

والدین گرامی می توانند برای انجام ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان توسط کارشناسان ، از طریق شماره تلفن های موجود در همین صفحه با صدای مشاوران تماس حاصل فرمایند.

منابع و شرایط ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 98 – 99

ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم – دوره اول متوسطه صرفا بر اساس این آزمون انجام می شود و دانش آموزان نیازی به مطالعات سخت و فشرده منابع درسی و غیر درسی برای آزمون پیشرفت تحصیلی نخواهند داشت.

شرایط ثبت نام دانش آموزان داوطلب تحصیل در مدارس تیزهوشان هفتم دوره اول متوسطه ) در سال تحصیلی 98 – 99 بر اساس نمره یا معدل نمی باشد . انتخاب دانش آموزان پایه هفتم در مدارس تیزهوشان بدون آزمون های پیشرفت تحصیلی و صرفاً براساس سنجش استعداد و هوش داوطلبان انجام می شود .

سایت ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 98 – 99

ثبت نام در آزمون سنجش هوش مدارس سمپاد از طریق سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم به آدرس hoosh.medu.ir انجام می شود. متقاضیان جهت ثبت نام ملزم به تکمیل فرم ثبت نام می باشند. در صورت وجود هرگونه سوال در رابطه با تکمیل فرم ثبت نام آزمون سنجش هوش ، می توانید از با کارشناسان صدای مشاور تماس حاصل فرمایید.

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید