تکمیل ظرفیت استخدام آموزش و پرورش 98

آزمون استخدامی آموزش و پرورش

جهت مشاوره در زمینه تکمیل ظرفیت استخدام آموزش و پرورش 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پروش به زودی فعالیت خود را شروع خواهد کرد. تکمیل ظرفیت استخدام آموزش و پروش ، طی جلسه ای با حضور مسئولان سازمان امور اداری و استخدامی به میزبانی آموزش و پرورش داشته و برای تکمیل ظرفیت جمع بندی نهایی تشکیل شد و نتیجه این شد که حدود 4 هزار و 62 ظرفیت استخدامی خالی مانده و در جلسه بعدی نتیجه نهایی اعلام خواهد شد.

آموزش و پرورش نیاز به استخدام تعداد بالایی نیروی انسانی برای تکمیل منابع انسانی دارد، به همین علت طرح تکمیل ظرفیت را برای جذب و استخدام افراد بیشتر، برگزار کرده است. این طرح برای افرادی که حدنصاب لازم را داشته باشند، اجرایی خواهد بود.

آموزش و پرورش اعلام کرد، براساس این تصمیم افرادی که حدنصاب لازم در آزمون استخدامی را کسب کرده بودند، اما به دلیل محدویت ظرفیت امکان به خدمت گیری آن‌ها وجود نداشت، مشمول این تکمیل ظرفیت می شوند. برای شرکت در تکمیل ظرفیت به سایت سنجش مراجعه کنید و یا از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 ، با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید،

کارشناسان ، ثبت نام تکیمل ظرفیت آزمون استخدام آموزش و پروش را برای شما انجام می دهند. وزارت آموزش و پرورش ظرفیت استخدامی حدود 18000 نفر ، برای پذیرش در مدارس اعلام کرد تا پس از گذران دوره یک ساله مهارت آموزی از سال 98 وارد بازار کار شوند.

متقاضیان استخدام آموزش و پرورش که مشمول این طرح هستند، می توانند به سایت سنجش مراجعه کرده و یا از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 تماس بگیرند، کارشناسان ثبت نام تکمیل ظرفیت را برای داوطلبان انجام می دهند.

تکمیل ظرفیت آزمون استخدام آموزش و پرورش

زمان تکمیل ظرفیت استخدام آموزش و پرورش 98

سازمان آموزش و پرورش ، مهلت و زمان تکمیل ظرفیت استخدام آموزش و پروش را اعلام نکرده است.اخبار مربوط به زمان تکمیل ظرفیت در همین صفحه اطلاع رسانی خواهد شد.

در آبان 98 وزیر آموزش وپرورش اعلام کرده بود، افرادی که حدنصاب لازم در آزمون استخدامی را کسب کرده بودند اما به دلیل محدودیت ظرفیت امکان به خدمت‌گیری آن‌ها وجود نداشت مشمول تکمیل ظرفیت می‌شوند. هنوز تعداد افرادی که در تکمیل ظرفیت شرکت می‌کنند مشخص نیست، اما سامانه طی امروز یا فردا فعالیت خود را آغاز می‌کند و افراد مشمول امکان شرکت در این طرح را دارند.

اما تا به امروز هنوز خبری از افتتاح سامانه و اعلام شرایط تکمیل ظرفیت منتشر نشده است.

مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد طی جلسه ای با حضور مسئولان سازمان امور اداری و استخدامی به میزبانی آموزش و پرورش داشته و برای تکمیل ظرفیت جمع بندی نهایی اعلام نمود حدود 4 هزار و 62 ظرفیت استخدامی خالی مانده و در جلسه بعدی نتیجه نهایی اعلام خواهد شد.

این سازمان نیاز به جذب تعداد بالایی نیروی انسانی برای تکمیل منابع انسانی آموزش و پروش دارد، به همین علت طرح تکمیل ظرفیت را برای جذب و استخدام افراد بیشتر، برگزار کرده است.

مشمولان طرح، حدنصاب نمره آزمون را کسب کرده باشند می توانند از فرصت مجددی که برای این افراد ، در نظر گرفته شده است استفاده کنند و در مرحله تکمیل ظرفیت جذب و استخدام شوند. آموزش و پرورش اعلام کرد، براساس این تصمیم افرادی که حدنصاب لازم در آزمون استخدامی را کسب کرده بودند، اما به دلیل محدویت ظرفیت امکان به خدمت گیری آن‌ها وجود نداشت، مشمول این تکمیل ظرفیت می شوند.

وزیر آموزش و پروش ، اعلام کرد هنوز تعداد افرادی که در تکمیل ظرفیت شرکت خواهند کرد نامشخص است. افراد مشمول امکان شرکت در این طرح را دارند و لازم است به سایت سنجش مراجعه کرده و یا از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 تماس بگیرند، کارشناسان ثبت نام تکمیل ظرفیت را برای داوطلبان انجام می دهند.

جهت مشاوره در زمینه تکمیل ظرفیت استخدام آموزش و پرورش 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید