تعبیر خواب نرسیدن به امتحان

جهت مشاوره در زمینه تعبیر خواب نرسیدن به امتحان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

تعبیر خواب نرسیدن به امتحان

خواب قبل کنکور

مقدمه :

اگر داوطلب کنکور سراسری ۹۹ هستید امکان دارد خواب نرسیدن به جلسه امتحان و یا دیر رسیدن به امتحان را ببینید .خواب نرسیدن به جلسه امتحان از جمله معروفترین خواب هایی است که دانش‌آموزان کنکور می بینند .شاید جالب باشد بدانید قلب همه ما یک بار خواب نرسیدن به جلسه امتحان و یا جا ماندن از جلسه امتحان را دیده ایم .در این مقاله به تعبیر خواب نرسیدن به  امتحان یا دیر رسیدن و دلایل دیدن این خواب اشاره کنیم.همچنینن راهکار هایی برای خواب بهتر قبل از کنکور سراسری به شما رائه داده میشود .

 

 دلیل دیدن خواب نرسیدن به جلسه امتحان

  • دلیل دیدن خواب نرسیدن به امتحان  ویا دیر رسیدن به امتحان  امتحان این است که آمادگی کافی برای حضور در جلسه امتحان و یا جلسه کنکور را ندارید.

 

  • استرس شما باعث دیدن خواب های آشفته درباره رسیدن و یا نرسیدن به جلسه کنکور است. ضمیر ناخودآگاه شما درگیر با امتحانات و یا کنکور سراسری است و این درگیری در خواب  بصورت دیر رسیدن به امتحان نشان داده میشود.

 

  • اغلب خواب های داوطلبان کنکور افراد پر مشغله به دلیل افکار روزانه آن ها و اتفاقاتی که در طول روز به آنها فکر کرده اند و نگرانی های آنها می باشد. گاهی نیز دیدن خواب  دیر رسیدن به امتحان می تواند نشانه ای برای زندگی شما باشد.

 تعبیر خواب نرسیدن به امتحان تعبیر خواب نرسیدن به امتحان

  • تعبیر خواب نرسیدن به امتحان ویا دیر رسیدن به امتحان  در بین روانشناسان

روانشناسان می‌گویند خواب نرسیدن به امتحان دیدن و یا دیدن خیر در رسیدن به مکانی به دلیل وجود مشکلی در زندگی روزمره فرد می باشد در واقع دیر رسیدن به جلسه امتحان و یا جلسه کاری به خاطر وجود نگرانی در افراد می باشد و شاید بتوان اینطور تعبیر کرد که موانع کوچکی در سر راه فرد ایجاد خواهد شد. دیر رسیدن به امتحان اغلب به خاطر وجود مشکلات زندگی می باشد.

  • خواب نرسیدن به امتحان  به شما این هشدار را می‌دهد که با دقت بیشتری عمل کنید

 

  • تعبیر خواب نرسیدن به امتحان کارل گوستاو یونگ:

کارل گوستاو یونگ یک خواب شناس سوئدی می باشد و می گوید دیدن خواب گذشته یا نرسیدن به امتحان و یا نرسیدن به مدرسه دلیل بدقول بودن شما می باشد.

  • تعبیر خواب نرسیدن به امتحانابن سیر :

ابن سیر در رابطه با خواب دیر رسیدن می گوید : این خواب به معنی ضرر و زیان در مال و یا کار است و یا فرد باعث رنجش خانواده می شود. اگر خواب نرسیدن به امتحان را دیده اید به زندگی خود توجه بیشتری کنید .

  • خواب شناسان غربی

اگر در زندگی زمان و یا تخصص کافی در زمینه دلخواه تان را نداشته باشید این ناتوانی می‌تواند در شکل نرسیدن به جلسه امتحان در خواب شما نشان داده شود.اگر ملاحظه کردید که خود نگاه می کنید امتحان تمام می شود عکس های غیرمنتظره ای روبرو خواهید شد.

 

 

 

داشتن خواب بهترشب قبل کنکور

اگر کنکوری هستید به خاطر آزمون کنکور سراسری شده اید و این نگرانی و اضطراب بر روی خواب شما تاثیر منفی گذاشته است با خواندن راهکارهای زیر می توانید خواب بهتری در شب قبل از کنکور داشته باشید.

 

  • اهمیت غذا های شب کنکور :

برای داشتن خواب کافی قبل از جلسه کنکور می‌بایست شب قبل شام سبک بخورید از خوردن غذاهای سنگین و پر ادویه از جمله فست‌فودها و غیره به شدت خودداری زیرا این غذاها باعث دیدن خوابهای متعددی در شد و یا باعث می شود خوب بخوابید سر جلسه کنکور با تمام انرژی خود تلاش کنید

 

  • نوشیدنی های آرام بخش کنکور :

از جمله نوشیدنی های آرام بخشی که می توانید برای خواب بهتر در شب قبل از کنکور سراسری ۹۹ از آنها استفاده کنیم می‌توان به انواع چای ها مثل چای بابونه چای راز چای گل ساعت و غیره اشاره کرد.همچنین دم کرده گل گاوزبان و بهارنارنج معجون آرامش بهتر در شب قبل از کنکور و یا آرامش در سر جلسه کنکور ۹۹ کمک خواهد کرد .

 

 

 

  • آماده کردن وسایل جلسه کنکور سراسری

آماده کردن وسایل کنکور سراسری شب قبل از کنکور باعث می شود که نگرانی ذهنی شما کمتر شود و شب بتوانید با خیال راحت تری به خواب بروید همچنین آماده کردن وسایل جلسه کنکور باعث می شود که صبح کنکور خیال بیشتری داشته باشید.

از جمله وسایل مورد نیاز برای جلسه کنکور می توان به چند مداد مشکی پاک کن کارت ورود به جلسه مداد تراش کارت ملی یک سنجاق یک بطری آب کوچک مواد قندی مثل آب نبات و شکلات اشاره کرد.

آماده کردن وسایل باعث جلوگیری از دیدن خواب نرسیدن به امتحان میشود .

  • شب قبل از کنکور مطالعه نکنید

     

شب قبل کنکوراز  مطالعه دروس عقب مانده و یا دروس پیچیده حدالامکان خودداری کنید زیرا این موضوع و مطالعه قبل از میشود برای شما درگیری ذهنی و استرس ایجاد شود و بر روی خواب شما تاثیر منفی بگذارد.

  • پیاده روی شب قبل از کنکور

شب قبل از کنکور اندکی پیاده‌روی به شما کمک می کند بهتوانی شب خواب بهتری داشته باشید همچنین سعی کنید در طول روز نخوابید.

  • صحبت درباره کنکور در شب قبل کنکور ممنوع

شب قبل از کنکور از صحبت کردن درباره کنکور با دوستان و اقوام خود درباره آن خودداری کنید زیرا تنها تشدید استرس و نگرانی شما خواهد شد

 

  • یاد خدا قبل از کنکور

یاد خدا و توکل بر او را شب قبل از کنکور گوش نکنید بهترینها را برای شما رقم بزند.

جهت مشاوره در زمینه تعبیر خواب نرسیدن به امتحان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید