تحصیل رایگان پزشکی در خارج از کشور

تحصیل رایگان پزشکی در خارج از کشور

جهت مشاوره در زمینه تحصیل رایگان پزشکی در خارج از کشور

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

 در این مقاله قصد داریم، اطلاعات مفیدی درمورد تحصیل رایگان پزشکی و تحصیل ارزان در آلمان ، سوئد و … و بهترین کشور برای تحصیل در رشته پزشکی ، را در اختیار علاقمندان بگذاریم.

تحصیل رایگان پزشکی در خارج از کشور یکی از راه های ورود به دانشگاه های برتر علوم پزشکی است. امکان تحصیل رایگان پزشکی در خارج از کشور و تحصیل با شهریه پایین در برخی از کشورها فرصت خوبی برای ادامه تحصیل در این رشته پرطرفدار را برای داوطلبان فراهم کرده است.

هر سال در ایران داوطلبان بسیاری با هدف قبولی در کنکور پزشکی ، متحمل هزینه های خیلی بالا می شوند و زمان زیادی را پشت کنکور می مانند، ولی عده ای از داوطلبان که امکان تحصیل پزشکی در خارج را دارند و تحصیل رایگان پزشکی و یا هزینه پایین در سایر کشورها و استفاده از امکانات بالای دانشگاه های علوم پزشکی خارج را ترجیح می دهند. برای همین تصمصیم در این مقاله ،  کشورهایی که امکان تحصیل رایگان و ارزان پزشکی را دارند معرفی کنیم.

بهترین کشور برای تحصیل در رشته پزشکی رایگان – ارزان

تحصیل پزشکی در برخی از کشورهای خارجی برای دانشجویان رایگان است ولی از دانشجویان خارجی ، مبلغ سالانه ای که بسیار پایین (تقریبا رایگان) است دریافت می کنند، پس بهترین کشورها برای تحصیل در رشته پزشکی که دارای امکانات آموزشی مناسب و  امکان تحصیل رایگان پزشکی دارند را به شما معرفی می کنیم:

 

تحصیل رایگان پزشکی در آلمان

تحصیل پزشکی در آلمان کاملا رایگان است. اگر بودجه کمی دارید و به رشته پزشکی علاقه دارید این کشور انتخابی عالی برای شماست. امکانات آموزشی دانشگاه های آلمان بسیار مناسب است و از برترین کشورهای دنیا برای تحصیل پزشکی محسوب می شود. اگر قصد مهاجرت برای تحصیل پزشکی در آلمان را دارید ،با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید و از شرایط تحصیل و زندگی در آلمان مطلع شوید، کارشناسان راهنمای شما برای مهاجرت و تحصیل خواهند بود.

 

تحصیل رایگان پزشکی در سوئد

تحصیل پزشکی در سوئد برای دانشجویان عضو اتحادیه اروپا رایگان است، در حال حاضر دانشجویان خارجی مبلغی را به عنوان شهریه سالانه پرداخت می کنند. تحصیل پزشکی در سوئد برای دانشجویان کشورهای عضو اتحادیه بسیار ارزان است. شرایط تحصیل پزشکی در دانشگاه های مختلف سوئد متفاوت است. هزینه های تحصیل در سوئد شامل هزینه خرید کتاب درسی و ابزار آموزشی با توجه به رشته است.

 

تحصیل رایگان پزشکی در آرژانتین

کشوری مانند آرژانتین (دانشگاه های بوینس آیرس پایتخت آرژانتین) یکی از کم هزینه ترین کشورها برای تحصیل پزشکی است. در برخی از کشورها نیز تحصیل به صورت رایگان است.

 

تحصیل رایگان پزشکی در هند

تحصیل پزشکی در هند برای دانشجویان بین المللی شامل شهریه سالانه حدود 7000 دلار است. هزینه سالانه زندگی در هند بسیار پایین است. (شما می توانید از ارز دانشجویی استفاده کنید برای اطلاع از شرایط دریافت ارز دانشجویی با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید.)

 تحصیل رایگان پزشکی در خارج از کشور

 

تحصیل رایگان پزشکی در تایوان

دانشگاه NTU ، دانشگاه ملی تایوان است که رتبه 68م را در لیست دانشگاه های QS سال 2017 کسب کرده است شهریه سالانه آن حدود 100.000 الی 120.000 دلار تایوانی است. تایوان یکی از کم هزینه ترین کشورها برای تحصیل پزشکی است که امکانات بسیار مناسب آموزشی دارد.

  

تحصیل پزشکی در ایتالیا

تحصیل پزشکی در ایتالیا نسبت به آمریکا و انگلیس بسیار پایین است ولی نمی توان از عنوان نسبتا رایگان برای آن استفاده کرد ولی از لحاظ کیفیت آموزشی ، برای تحصیل پزشکی مناسب است.

 

تحصیل پزشکی در لهستان

یکی از بهترین دانشگاه های علوم پزشکی لهستان دانشگاه علوم پزشکی Poznan است، تحصیل پزشکی در لهستان در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی بسیار پایین است در عین حال از امکانات دانشگاهی بسیار عالی برخوردار است.

 

تحصیل پزشکی در مجارستان

یکی از زیباترین و پرطرفدارترین کشورها برای تحصیل پزشکی، مجارستان است. اکثر دانشجویان خارجی بلژیک ، دانشجوی رشته پزشکی هستند، هزینه زندگی در مجارستان به طور چشمگیری بسیار پایین است. میزان شهریه در شهرهای مختلف متفاوت است.

علاقمندان به تحصیل رایگان پزشکی در خارج از کشور میتوانند جهت مشاوره بهترین کشور برای تحصیل در رشته پزشکی با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند.

 

جهت مشاوره در زمینه تحصیل رایگان پزشکی در خارج از کشور

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
1 دیدگاه برای “تحصیل رایگان پزشکی در خارج از کشور”
  1. سلام وقت بخیر کاردانی مامایی هستم چطور میتونم تحصیل رایگان وکار درخواست بدم

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید