تاثیر معدل در کنکور ۹۸ برای نظام قدیم

نحوه محاسبه نمره امتحان نهایی در شهریور پیش دانشگاهی

جهت مشاوره در زمینه تاثیر معدل در کنکور ۹۸ برای نظام قدیم

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

تاثیر معدل در کنکور 98 برای نظام قدیم در مقایسه با شرایط تاثیر معدل برای داوطلبان نظام جدید کنکور متفاوت می باشد. در این مقاله از تاثیر معدل در کنکور 98 برای نظام قدیم و نظام جدید مطلع خواهید شد. لازم به ذکر است که تاثیر معدل در کنکور 98 (تاثیر معدل کتبی دیپلم و معدل پیش دانشگاهی) برای تمامی داوطلبان نظام قدیم و جدید حتی با معدل پایین مثبت می باشد و تاثیر منفی ندارد. قبلا میزان تاثیر معدل کتبی در کنکور سراسری ، 25درصد و تاثیر معدل پیش دانشگاهی 5 درصد بود که برای کنکور 98 تغییر خواهد داشت. تاثیر معدل در کارنامه اولیه اعلام نتایج کنکور 98 مشاهده می شود و در انتخاب رشته تاثیری ندارد.

نحوه تاثیر معدل در کنکور ۹۸ برای نظام قدیم

نحوه تاثیر معدل در کنکور 98 برای نظام قدیم با نظام جدید متفاوت است. تاثیر معدل برای نظام قدیم به این صورت است که نمرات نهایی پایه سوم دبیرستان و نمرات نهایی پیش دانشگاهی معیار تاثیر معدل در کنکور خواهد بود. سازمان سنجش آموزش کشور که برگزار کننده آزمون سراسری میباشد، تاثیر معدل در کنکور سراسری 98 برای داوطلبان نظام قدیم شامل 30 درصد است که شامل 20 درصد به صورت قطعی و 10 درصد به صورت مثبت خواهد بود. از میزان سهم 20 درصد تاثیر قطعی سوابق تحصیلی 16.67 درصد نمرات نهایی سوم و 3.33 درصد مربوط به نمرات نهایی پیش دانشگاهی می باشد. داوطلبانی که دارای مدرک دیپلم پیش از سال 84 می باشند و داوطلبانی که مدرک پیش دانشگاهی خود را قبل از سال 91 گرفته اند، شامل تاثیر معدل در کنکور سراسری 98 نمی شوند. داوطلبانی که گروه آزمایشی کنکور و مدرک دیپلم ایشان یکسان نیست، شامل تاثیر مثبت معدل می شوند البته نحوه تاثیر دروس متفاوت است برای اطلاع از نحوه تاثیر معدل برای این گروه ، از تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 تماس بگیرید، کارشناسان راهنمای شما خواهند بود. توجه داشته باشید که هنوز احتمال تغییر شرایط تاثیر معدل وجود دارد و اخبار مربوط به معدل در همین صفحه به روزرسانی خواهد شد، داوطلبان می توانند برای اطلاع از جدیدترین اخبار مربوط به کنکور 98 از طریق شماره تلفن های موجود در این صفحه با کارشناسان تماس حاصل فرمایند.

تاثیر معدل در کنکور 98 برای نظام قدیم

نحوه تاثیر معدل در کنکور 98 برای نظام جدید

نحوه تاثیر معدل در کنکور 98 برای نظام جدید به این صورت است که ، تاثیر معدل پایه دوازدهم شامل نمرات نهایی در رشته های تجربی، ریاضب و انسانی معیار تاثیر معدل خواهد بود. سازمان سنجش آموزش کشور هنوز مثبت و یا منفی بودن تاثیر معدل برای نظام جدید را تعیین نکرده است، ولی به محض اعلام در همین صفحه شرح داده خواهد شد، احتمالا میزان تاثیر معدل در سال 98 نسبت به سال 97 افزایش خواهد داشت و هر سال بر میزان تاثیر معدل در کنکور افزوده خواهد شد.

 

افزایش و ترمیم معدل برای کنکور 98

خبر خوب برای مشمولان قانون تاثیر معدل در کنکور 98 این است که راهکاهایی برای افزایش معدل وجود دارد که می توانند از طریق مشاوره با کارشناسان از آن مطلع شوند. بنابراین برای مشاوره درمورد نحوه انجام ترمیم معدل برای کنکور 98 روی لینک آبی کلیک نمایید و از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 با کارشناسان تماس بگیرید.

جهت مشاوره در زمینه تاثیر معدل در کنکور ۹۸ برای نظام قدیم

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید