برنامه ریزی به روش رتبه های برتر کنکور 97

برنامه ریزی به روش رتبه های برتر کنکور 96

جهت مشاوره در زمینه برنامه ریزی به روش رتبه های برتر کنکور 97

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله آموزشی قصد داریم برنامه ریزی به روش رتبه های برتر کنکور 97 را به داوطلبان آموزش دهیم. برنامه ریزی به روش رتبه های برتر شامل نکاتی مهمی است که به طور کامل در اختیار شما قرارداده شده ، همچنین رمز موفیت نفرات برتر کنکور و روش برنامه ریزی رتبه های برتر کنکور 97 را به اطلاع داوطلبان می رسانیم. درصورت نیاز به کسب راهنمایی در زمینه برنامه ریزی به روش رتبه های برتر کنکور می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071613 تماس حاصل فرمایید، کارشناسان پاسخگوی سوالات عزیزان داوطلب در سراسر کشور خواهند بود.

 نحوه برنامه ریزی به روش رتبه های برتر کنکور 97

نحوه برنامه ریزی به روش رتبه های برتر کنکور 97 تاثیر بسزایی در موفقیت داوطلبان کنکور 97 خواهد داشت، تا زمان برگزاری کنکور حدود 2-3 ماه زمان باقی مانده است. با در اختیار داشتن برنامه ای منسجم و حساب شده همین زمان محدود برای موفقیت قطعی شما در کنکور کافیست. بنابراین درصورتی که مطابق با اصول و نکات برنامه ریزی کنکور رتبه های برتر کنکور مطالعه نمایید و به رمز موفقیت هر کدام از نفرات برتر کنکور که در همین صفحه مطالعه می نمایید، توجه داشته باشید ، قادر به کسب موفقیت در کنکور و کسب رتبه برتر کنکور 97 خواهید بود. مطالبی که در این مقاله مطالعه می نمایید حاصل تحقیقات علمی دانشمندان و محققان بر روی مغز افراد و افزایش بهره وری مغز و به خاطر آوردن اطلاعات موجود در حافظه انسان است، بنابراین به تمامی موارد به شرح زیر عمل نمایید:

** اگر هنوز برنامه ریزی اصولی برای مطالعه کنکور ندارید ، نگران نباشید هنوز فرصت برای کسب رتبه های برتر وجود دارد. می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در همین صفحه با کارشناسان تماس حاصل فرمایید تا برنامه ریزی اختصاصی برای کسب رتبه برتر کنکور 97 را دریافت نمایید. مطابق برنامه مطالعه نمایید و زیر نکات مهم خط بکشید و نکته برداری و خلاصه نویسی نمایید زیرا در هفته پایانی کنکور به این خلاصه نویسی ها و نکات مهم نیاز خواهید داشت.

** در هفته پایانی کنکور، به هیچ عنوان ذهن خود را درگیر یادگیری مطالب جدید نکنید، زیرا عملکرد مغز به گونه ایست که برای تجزیه و تحلیل اطلاعات و بهره برداری موثر از داده ها ، نیاز به جمع بندی و نتیجه گیری دارد، تا هنگام آزمون و کنکور توانایی به یادآوری  مطالبی که آموخته اید را داشته باشید. برای این منظور لازم است که هفته آخر را به مرور مطالب و نکاتی بپردازید که قبلا آموخته اید مواردی از قبیل تیترها، مطالب زیر خط دار یا هایلایت شده با مارکر و خلاصه نویسی هایی که حاصل چکیده مطالب مهم هستند، بپردازید. این مرور تاثیر بسیار زیادی در موفقیت شما در کنکور دارد آن را از دست ندهید. با این روش از آموخته های قبلی خود ، در حد عالی بهره برداری خواهید کرد.

** مرور هفته آخرتان باید به صورت تندخوانی و چشمی و البته با تمرکز بالا انجام شود و روی نکات توقف طولانی نکنید و به سرعت ادامه دهید. اگر نکته ای بود که واقعا نیاز به صرف زمان برای آموختن داشت، از آن نکته رد شوید و زمان مرور مطالبی که قبلا به خوبی آموخته بوده اید را از دست ندهید، هدفتان را از این مطالعه بخاطر داشته باشید، قرار نیست در روزهای آخر مطلب جدید و زمانبر ، یادبگیرید فقط و فقط مرور سریع خواهید کرد و به بازیابی اطلاعات مغزتان در جلسه کنکور کمک خواهید کرد.

** توصیه ما به داوطلبان این است که قبل از خواب زمانی را برای تندخوانی لغات و تاریخ ادبیات و دین و زندگی اختصاص دهند. و مرور درس هایی که نیاز به تجزیه و تحلیل دارند به فاصله زمانی صبح تا ظهر و یا هر بازه زمانی که تمرکز و آگاهی بیشتری دارید، اختصاص دهید. داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجریب توجه داشته باشند که فصل سوم زیست پیش دانشگاهی بسیار مهم می باشد و حدود 9 تست از این فصل مطرح می گردد.

** روز آخر کنکور از فضای مطالعه کنکوری دور بمانید، به محلی بروید و در شرایطی قرار بگیرید که کاملا در آن ریلکس و آرام باشید و به دور از دغدغه های کنکور و امتحان و از یک استراحت یک روزه لذت ببرید. همانطور که قبلا گفتیم مطالبی که در این مقاله مطالعه می نمایید حاصل تحقیقات علمی دانشمندان و محققان بر روی مغز افراد و افزایش بهره وری مغز و به خاطر آوردن اطلاعات موجود در حافظه انسان است، بنابراین به تمامی نکات توجه داشته باشید و به آن عمل نمایید.

** روز امتحان به هیچ عنوان گرسته و تشنه نمانید، مصرف مواد غذایی مقوی و سبک و البته حاوی قند را به خاطر داشته باشید و آب کافی بنوشید ترجیحا صبح روز امتحان یک لیوان قهوه و یا چای نیز بنوشید، مواد غذایی مقوی و سبک قوای کافی را به بدن و ذهن شما می دهد و معدتان سبک خواهد بود، مصرف مواد قندی و آب به عملکرد بهتر مغزتان کمک می نماید، نوشیدن قهوه و… به دلیل داشتن کافئین و تئین باعث بهبود هشیاری شما خواهد شد. آب پرتقال نیز به دلیل داشتن مواد قندی و ویتامین c باعث کاهش استرس می شود. اگر از بدنتان انتظار بهترین عملکرد را در جلسه کنکور دارید بنابراین توجه کافی به نیاز مغز و جلسمتان داشته باشید.

رمز و دلیل موفقیت نفرات برتر کنکور 96

رمز و دلیل موفقیت نفرات برتر کنکور 96 از نفرات اول تا دهم مطابق با مصاحبه های اختصاصی انجام شده با نفرات برتر کنکور 96 به شرح زیر می باشد، یکی از دلیل موفقیت مشترک بین نفرات برتر کنکور 97 ، و رتبه‌های برتر کنکور 96 اتلاف وقت نکردن با شبکه‌های اجتماعی در ایام مطالعه برای کنکور سراسری می باشد. برای دریافت برنامه اختصاصی کنکور و کسب رتبه های برتر کنکور 97 از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071613 تماس حاصل فرمایید.

رتبه 1: (کنکور ریاضی) کنکوری‌ها وقتشان را در کلاس‌های کنکور هدر ندهند/در هیچ شبکه اجتماعی عضو نبودم

رتبه 1: (کنکور تجربی) کلاس فوق‌برنامه استفاده نکردم/ مطمئن بودم رتبه برتر را کسب می‌کنم

رتبه 2:روزانه 6 تا 12 ساعت درس می‌خواندم/ شبکه‌های اجتماعی برای دانش‌آموزی که می‌خواهد درس بخواند “خیلی مضر” است. شرکت در کنکورهای آزمایشی خیلی مفید و یکی از ابزارهای مهم آموزشی هستند

رتبه 3:کسب رتبه سوم برایم دور از ذهن نبود/ خودم را درگیر فضای مجازی نکردم. انتخابم رشته پزشکی دانشگاه تهران است/ روزی 15 ساعت درس خواندم

رتبه 4:حفظ قرآن در این موفقیت بسیار سهیم بود/ نخستین مرحله برای موفقیت استفاده از کلاس‌های درس مدرسه است.

رتبه 5:موفقیتم را بیش از هرچیز مدیون پدر و مادرم هستم/ وقتم را در شبکه‌های اجتماعی هدر نمی‌دادم.

رتبه 6: (ریاضی) پیش‌بینی می‌کردم رتبه 3 را کسب کنم/ روزانه 8 ساعت برای کنکور درس خواندم

رتبه 6: (انسانی) هیچ‌وقت تسلیم کنکور نشدم/ پدر و مادرم بیسوادند/ فقط در آزمون آزمایشی شرکت کردم

رتبه 7: روزانه 12 ساعت درس می‌خواندم/ پشت‌کنکوری‌ها با “فضای مجازی” خود را سرگرم نکنند

رتبه 8:به رتبه 2 رقمی راضی بودم/ کیفیت درس خواندن مهم است نه کمیت آن

رتبه 9: تمام تلاشم را برای موفقیت در کنکور انجام دادم/ برنامه‌ریزی‌های مناسب و هدفمندی برای مطالعه داشتم.

رتبه 10:هر کسی بنا به ظرفیتی که در خود می‌بیند لازم است که ساعاتی را برای درس خواندن و شرکت در کنکور اختصاص دهد.

رتبه 11: روزانه 11 ساعت درس می‌خواندم/کلاس کنکور نرفتم.

درصورت نیاز به کسب راهنمایی در زمینه برنامه ریزی به روش رتبه های برتر کنکور می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071613 تماس حاصل فرمایید، کارشناسان پاسخگوی سوالات عزیزان داوطلب در سراسر کشور خواهند بود.

جهت مشاوره در زمینه برنامه ریزی به روش رتبه های برتر کنکور 97

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید