اعتبار مدرک علمی کاربردی برای استخدام

لغو امتحانات دانشگاه علمی کاربردی

جهت مشاوره در زمینه اعتبار مدرک علمی کاربردی برای استخدام

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در مورد اعتبار مدرک علمی کاربردی حرف های زیادی گفته می شود. عده ای معتقدند مدرک این دانشگاه ها اعتبار چندانی ندارند. از طرفی دانشجویان این دانشگاه ها نگران آینده خود هستند و نمی خواهند زمان و هزینه ای که می کنند به هدر برود. نباید هیچ تلاشی را بی ارزش دانست. دانشگاه های علمی کاربردی در بسیاری از رشته ها دانشجو می پذیرند و دانشجویان امیدوارند بتوانند از مدرک خود استفاده کنند. نمیتوان گفت هیچ یک از نهاد ها و ارگانهای دولتی یا غیر دولتی مدرک دانشگاه علمی کاربردی را برای کار قبول نمی کنند اما واقعیت این است که مدرک این دانشگاه نسبت به دانشگاه سراسری و حتی آزاد از اعتبار پایین تری برخوردار است و طبیعتا در بسیاری موارد نمیتوان برای شغل روی آن حساب کرد.

استخدام با مدرک علمی کاربردی

این نکته باید مورد توجه قرار گیرد که برای استخدام برخی نهاد های دولتی و مخصوصا نظامی از جمله نیروی انتظامی و سپاه، مدرک این دانشگاه ها مورد تایید نیست و اگر به جذب شدن در این نهادها فکر می کنید باید بدانید استخدام سپاه با مدرک علمی کاربردی و همچنین استخدام نیروی انتظامی با مدرک علمی کاربردی امکان پذیر نیست. تنها در صورتی که شاغل در نیروی انتظامی یا سپاه باشید میتوانید در بعضی از دانشگاه های علمی کاربردی که مورد تایید این نهاد ها است (می بایست از محل کارتان استعلام بگیرید) ادامه تحصیل دهید و مدرک بالاتر خود را برای میزان حقوق، پایه شغلی یا سایر موارد اعمال کنید. در مورد ارگانهای دیگری همچون بانک و یا شرکت های خصوصی پذیرش مدرک علمی کاربردی بستگی به قوانین داخلی ارگان مربوطه دارد. بسیاری از آنها مدرک علمی کاربردی را هم برای استخدام قبول می کنند.

ارزش مدرک دانشگاه علمی کاربردی

به طور کلی اگر قصد دارید از طریق گرفتن مدرک در دانشگاه علمی کاربردی وارد بازار کار شوید باید کاملا آگاهانه اقدام کنید و مطمئن شوید که مراکزی که علاقمند به کار در آنها هستید، رشته و مدرک شما را قبول می کنند. اما اگر مشغول به کار هستید، مدرک علمی کاربردی برای ارتقا در کار میتواند مفید باشد.

ادامه تحصیل با مدرک علمی کاربردی

  • چنانچه به کارپیدا کردنتان مطمئن هستید و تضمینی دارید که استخدام می شوید مدرک علمی کاربردی به کارتان خواهد آمد.
  • اگر مدرک دانشگاهی ندارید و قصد دارید در مقاطع ارشد یا بالاتر تحصیل کنید، دانشگاه علمی کاربردی می تواند راه هموارتری برای رسیدن به هدفتان باشد زیرا تحصیل و گرفتن مدرک در این دانشگاه ها آسانتر است و شما می توانید مدرک کارشناسی خود را در دانشگاه علمی کاربردی با دردسر کمتری نسبت به دانشگاه های سراسری یا آزاد بگیرید و پس از آن برای کنکور ارشد اقدام کنید. البته برای قبولی ارشد باید تلاشتان را بیشتر کنید.
  • اگر تنها علاقه به تحصیل کردن در دانشگاه را دارید و به کارکردن از طریق مدرک دانشگاهی فکر نمی کنید دانشگاه علمی کاربردی می تواند انتخاب درستی برایتان باشد.

جهت مشاوره در زمینه اعتبار مدرک علمی کاربردی برای استخدام

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید