تماس با برترین مشاوران کشور

تماس از تلفن ثابت ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۳

ثبت نام تکمیل ظرفیت مهر و بهمن ماه دانشگاه سراسری 97

ثبت نام تکمیل ظرفیت مهر و بهمن ماه دانشگاه سراسری 99

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام تکمیل ظرفیت مهر و بهمن ماه دانشگاه سراسری 99

شماره تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور سراسری هر سال پس از انتخاب رشته کنکور سراسری برگزار می شود. برای ثبت نام تکیمل ظرفیت بهتر است به سرعت اقدام شود زیرا ظرفیت دانشگاه های پر متقاضی به سرعت تکمیل می شود.

ثبت نام تکمیل ظرفیت مهر و بهمن ماه دانشگاه سراسری

زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور سراسری هر سال در پاییز و همزمان با شروع تحصیل مهر ماه آغاز می شود و کلیه دانشگاه هایی که در انتخاب رشته کنکور سراسری 99 نتوانستند ظرفیت خود را تکمیل نمایند، جهت تکمیل ظرفیت و ثبت نام در بهمن ماه اقدام می نمایند و این فرصتی بسیار خوب برای متقاضیان می باشد. لازم به ذکر است که تمامی دانشگاه های سراسری روزانه ،شبانه ،پیام نور ،غیر انتفاعی و پردیس های خودگردان، پس از اعلام نتایج آزمون علاوه بر ظرفیت های درج  شده در دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 99، برای پذیرش دانشجو اعلام ظرفیت خواهند کرد و برای بعضی از رشته های خود که ظرفیت آن ها تکمیل نشده اقدام به تکمیل ظرفیت در رشته های تجربی، ریاضی, انسانی, هنر و زبان خواهند نمود. جهت رفع هر گونه ابهام و سوال می توانید با صدای مشاوران تماس حاصل فرمایید.

شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 99

شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور 99 به این صورت می باشد، که داوطلبان کنکور 99 همگی می توانند، در تکمیل ظرفیت شرکت نمایند. لازم به ذکر است درصورتی که در انتخاب رشته کنکور  99 و در یکی از رشته ها و دانشگاه های روزانه نیز قبول شده باشید، می توانید در تکمیل ظرفیت ثبت نام نمایید. داوطلبانی که در تکمیل ظرفیت در یکی از رشته های روزانه قبول شوند، قبولی قبلی آنها در انتخاب رشته لغو می شود و درصورتی که در رشته و دانشگاه جدید که در تکمیل ظرفیت قبول شده اند نیز انصراف دهند و قصد تحصیل در آن رشته را نداشته باشند، از شرکت نمودن مجدد در آزمون سراسری سال بعد محروم خواهند شد، بنابراین انتخاب رشته تکمیل ظرفیت بسیار مهم می باشد و لازم است با آگاهی کامل و راهنمایی مشاور حرفه ای و آگاه، اقدام نمایید، تا از فرصت طلایی انتخاب رشته تکمیل ظرفیت به بهترین شکل ممکن بهره ببرید و درگیر مشکلاتی که ذکر شد، نشوید.

مطابق شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت سال 99، تکمیل ظرفیت کنکور به دو دسته تقسیم می شود، تکمیل ظرفیت کنکور 99 بر اساس سوابق تحصیلی و تکمیل ظرفیت کنکور 99 بر اساس نتایج کنکور سراسری. رشته هایی که در تکمیل ظرفیت کنکور، صرفا بر اساس سوابق تحصیلی و بدون کنکور ارائه میگردد، اکثرا مربوط به دانشگاه های پیام نور و غیرانتفاعی می باشد، حتی دانشگاه های روزانه سراسری نیز پذیرش بدون کنکور خواهند داشت. زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور 99، طبق روال سال های قبل بعد از اعلام نتایج نهایی و ثبت نام، و معمولا در اواخر مهر است و دانشگاه ها میزان ظرفیت خالی خود را اعلام می نمایند و داوطلبان در صورت تمایل اقدام به ثبت نام و تکمیل نمودن ظرفیت پذیرش دانشگاه، نمایند. این دسته از داوطلبان در بهمن ماه وارد دانشگاه خواهند شد.

نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 99

همانطور که قبلا نیز اشاره شد، لازم است انتخاب های آگاهانه خود را اولویت بندی نمایید و رشته و دانشگاه دلخواه خود را انتخاب نمایید و با ثبت این لیست را در تکمیل ظرفیت کنکور 99 در سایت سنجش، کد رهگیری دریافت نمایید. برای اینکار می توانید از مشاوره کارشناسان صدای مشاوران بهره ببرید.

نحوه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور 99

جهت انجام انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور لازم است، به دقت دفترچه تکمیل ظرفیت را مطالعه نموده و انتخاب رشته نمایید و یا از طریق مشورت با کارشناس مشاوره تحصیلی اقدام فرمایید. برای اینکار نیازی به مراجعه حضوری ندارید و تنها با در اختیار داشتن یک تلفن می توانید به پاسخ تمام سئوالات خود دست یافته و انتخاب رشته کنید، شما می توانید از شیوه های انتخاب رشته آنلاین رایگان استفاده نمایید.

رشته هایی که در تکمیل ظرفیت کنکور، صرفا بر اساس سوابق تحصیلی و بدون کنکور ارائه میگردد، اکثرا مربوط به دانشگاه های پیام نور و غیرانتفاعی می باشد.

زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور 99

زمان دقیق اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور 99 در حال حاضر مشخص نشده است، احتمالا طبق روال سال های قبل، زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 99 در آبان ماه می باشد و با توجه به اولویت بندی انتخاب هایتان می توانید در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری ۹7 شرکت نمایید و در صورت قبولی در انتخاب رشته، می توانید در نوبت بهمن ماه، وارد دانشگاه مورد نظرتان شوید و تحصیل نمایید.

داوطلبان گرامی می توانند جهت اطلاع دقیق از زمان دقیق ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور، با کارشناسان صدای مشاوران تماس حاصل فرمایند.

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام تکمیل ظرفیت مهر و بهمن ماه دانشگاه سراسری 99

شماره تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

همچنین ببینید

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد پرند

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد پرند

علاقه مندان به ادامه تحصیل در دانشگاه های آزاد می توانند نحوه ثبت نام بدون …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید