نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری 1401

نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری

جهت مشاوره در زمینه نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری 1401

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

همان طور که قبلا نیز گفتیم، یکی از متد انتخاب رشته، به صورت مجازی و با استفاده از نرم افزار هوشمند انتخاب رشته رایگان کنکور سراسری 1401، می باشد، که برای این منظور طراحی شده است و حاوی اطلاعات جامع و مهم از نتایج و نمرات کنکور سال های گذشته می باشد. در این مقاله نرم افزار انتخاب رشته مجازی صدای مشاور را به حضورتان معرفی کرده و توضیحاتی جهت استفاده از این نرم افزار را مطالعه می کنید. نرم افزار صدای مشاوران ابزاری کاربردی برای انتخاب رشته کنکور1401 است.

نحوه عملکرد نرم افزار انتخاب رشته مجازی رایگان صدای مشاور، بر پایه اطلاعات مهمی است که بر اساس جدیدترین تغییرات، قوانین و ضوابط سازمان و پذیرش دانشگاه ها تهیه شده، و داوطلبان کنکور سال 1401 را با داوطلبان کنکور سال96 مقایسه می نماید و شما امکان مقایسه نمرات خود را با سال گذشته دارید.

برای انتخاب رشته مجازی کنکور سراسری 1401، شما نیاز به دانستن اطلاعاتی از قبیل رتبه کل، رتبه سهمیه، رتبه خود در زیر گروه ها و در رشته های مختلف را دارید و با توجه به شرایط عمومی، اختصاصی و علایق شما انتخاب رشته انجام می شود. توصیه ما به داوطلبان عزیز این است که حتما از نرم افزار تبدیل تراز به رتبه استفاده نمایند.

نرم افزار انتخاب رشته رایگان کنکور سراسری

 نرم افزار انتخاب رشته رایگان کنکور صدای مشاوران

برای استفاده از نرم افزار انتخاب رشته صدای مشاوران در ابتدا می بایست اطلاعات خود را در سایت سامانه صدای مشاور تحصیلی ثبت نمایید. در این صورت قادر خواهید بود از نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری بهره ببرید. توجه داشته باشید که با نرم افزار انتخاب رشته رایگان کنکور سراسری قادر خواهید بود انتخاب رشته خود را بر اساس رتبه  در منطقه خود را به صورت تقریبی بدست آورید. از آنجایی که این اطلاعات بر اساس تجربیات سال های پیشین می باشد پس انتخاب رشته کنکور 1401 شما بر مبنای نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری صدای مشاور کاملا حدودی و تقریبی می باشد. بنابراین متقاضیان شرکت در انتخاب رشته کنکور سراسری 1401 لازم است با مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور در زمینه انتخاب رشته کنکور 1401 بر مبنای نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری صدای مشاور مشورت کنید.

شما قادر خواهید بود از نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری صدای مشاور به صورت کاملا رایگان و بدون محدودیت تکرار استفاده کنید. پیشنهاد ما این است که از نرم افزار، با رتبه های مختلف و کمی بالا و پائین استفاده گردد تا نتایج صحیح تری بدست آورید.

لازم به ذکر است که می بایست رشته تحصیلی خود که یکی از رشته های ریاضی فیزیک، تجربی، هنر، انسانی و زبان می باشد را انتخاب کنید. پس از آن می بایست سهمیه منطقه ای خود را از بین سه گزینه، منطقه1، منطقه2 و یا منطقه3 انتخاب نمایید و در انتها رتبه خود در سهمیه  را وارد نمایید و با انتخاب گزینه نمایش رشته ها قادر خواهید بود کد رشته ها و دانشگاه های ارائه دروس و آخرین رتبه های قبولی در آن کد رشته محل را مشاهده کنید.

داوطلبان گرامی کنکور 1401 می توانند جهت اطلاع از ترتیب اولویت های انتخاب رشته کنکور به صورت کاملا اختصاصی و حرفه ای با توجه به این که در صد قبولی شما در چه دانشگاه و چه رشته ای بیشتر می باشد، با کارشناسان صدای مشاوران تماس حاصل فرمایید.

نرم افزار انتخاب رشته صدای مشاوران آماده استفاده برای داوطلبان گرامی می باشد برای دریافت نرم افزار رایگان می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 و یا سایر شماره تلفن های موجود در همین صفحه با کارشناسان تماس بگیرید.

جهت مشاوره در زمینه نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری 1401

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید