اعلام نتایج آزمون دکتری دانشگاه آزاد 98

اعلام نتایج آزمون دکتری 97 دانشگاه آزاد

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج آزمون دکتری دانشگاه آزاد 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

زمان اعلام نتایج آزمون دکتری دانشگاه آزاد از 98/03/22 آغاز شد. اعلام نتایج آزمون دکتری دانشگاه آزاد 98 به دلیل نیمه متمرکز بودن آزمون دکتری 98 دانشگاه آزاد در چند مرحله به داوطلبان آزمون دکتری 98 اعلام می‌گردد. ولیکن به خاطر یکی شدن اخیر آزمون دکتری 98 دانشگاه آزاد با دانشگاه سراسری، نتایج اولیه آزمون دکتری 98 دانشگاه آزاد هم‌زمان با نتایج اولیه آزمون دکتری 98 دانشگاه سراسری و در یک کارنامه به داوطلبان آزمون دکتری 98 اعلام می‌شود. داوطلبان آزمون دکتری 98 دانشگاه آزاد باید توجه کنند که هر چند آزمون دکتری 98 و اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری 8 مشابه دانشگاه سراسری است و به صورت یکپارچه صورت می‌گیرد ولیکن بعد از اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری 98 روند دانشگاه آزاد از دانشگاه سراسری متفاوت می‌شود. برای انتخاب رشته دکتری 98 دو دفترچه متفاوت منتشر می‌شود؛ دفترچه انتخاب رشته دکتری 98 برای دانشگاه‌های سراسری و دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 98 برای دانشگاه آزاد. داوطلبان دکتری 98 دانشگاه آزاد توجه کنند که پذیرش دوره دکتری  دانشگاه آزاد به صورت نیمه متمرکز است و نتایج آزمون دکتری به منزله پذیرش آنان در دوره دکتری 98 دانشگاه آزاد نیست. داوطلبان دکتری 98 دانشگاه آزاد بایستی پس از قبولی در مرحله اول آزمون دکتری 98، در مصاحبه تخصصی دکترا دانشگاه آزاد شرکت کنند که این مصاحبه‌های دانشگاه آزاد نیز متفاوت از مصاحبه‌های دانشگاه‌های سراسری است. در این مقاله ما برآنیم در مورد اعلام نتایج آزمون دکترا دانشگاه آزاد برای داوطلبان دکتری 98 دانشگاه آزاد توضیحات لازم را ارائه دهیم.

برای دریافت نتایج آزمون دکتری دانشگاه آزاد 98 می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071613 تماس بگیرید.

زمان اعلام نتایج آزمون دکتری دانشگاه آزاد 98

زمان اعلام نتایج آزمون دکتری دانشگاه آزاد از 98/03/22 آغاز شد. آزمون دکتری 98 که گام اول برای ورود به دوره دکتری 98 است به صورت یکپارچه برای دانشگاه آزاد و دانشگاه سراسری در قالب کنکور تستی در سراسر کشور برگزار می‌شود. داوطلبانی که برای آزمون دکتری  ثبت نام نموده اند در بازه زمانی تعیین شده اعلام نتایج آزمون دکتری 98 دانشگاه آزاد می‌توانند نسبت به دریافت نتایج آزمون دکتری دانشگاه آزاد خود اقدام کنند. لازم به تاکید است که این نتایج، نتایج اولیه آزمون دکتری دانشگاه آزاد تلقی می‌شود. نتایج آزمون دکتری دانشگاه آزاد طبق روال سال‌های گذشته در نیمه دوم فروردین‌ماه از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور به نشانی sanjesh.org به داوطلبان آزمون دکتری دانشگاه آزاد اعلام می‌گردد. کارنامه تمامی داوطلبان آزمون دکتری که در آزمون دکتری شرکت کنند به روی سایت سازمان سنجش و آموزش کشور قرار داده خواهد شد و داوطلبان آزمون دکتری دانشگاه آزاد با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور می‌توانند کارنامه اولیه آزمون دکتری 98 خود را در نیمه دوم فروردین ماه مشاهده و دریافت کنند.

اعلام نتایج مصاحبه دکتری در هفته اول تیر ماه خواهد بود.

نحوه دریافت نتایج آزمون دکتری دانشگاه آزاد 98

نتایج آزمون دکتری 98 دانشگاه آزاد از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به داوطلبان آزمون دکتری 98 دانشگاه آزاد اعلام می‌شود.

داوطلبان بایستی برای مشاهده و دریافت نتایج آزمون دکتری 98 دانشگاه آزاد به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور مراجعه کنند و از قسمت دریافت نتایج آزمون دکتری 98، که در بازه زمانی تعیین شده فعال می‌شود، نسبت به دریافت نتایج اولیه آزمون دکتری 98 خود اقدام کنند. داوطلبان آزمون دکتری دانشگاه آزاد برای دریافت نتایج آزمون دکتری  خود از سایت سازمان سنجش و آموزش کشور می‌توانند به دو روش ذیل اقدام کنند؛ در روش اول دریافت نتایج، داوطلبان آزمون دکتری 98 دانشگاه آزاد با وارد کردن شماره داوطلبی و اطلاعات فردی‌شان می‌توانند نتیجه آزمون دکتری خود را مشاهده و دریافت کنند. در روش دوم داوطلبان دکتری دانشگاه آزاد برای دریافت و مشاهده نتیجه آزمون دکتری  خود بایستی شماره پرونده و شماره شناسنامه خود را در سایت وارد کنند. در صورتی که برای دریافت نتایج آزمون دکتری 98 دانشگاه آزاد خود با مشکل مواجه شدید، می‌توانید با مشاوران صدای مشاوران تماس بگیرید و از آن‌ها راهنمایی بخواهید. سازمان سنجش و آموزش کشور در این مرحله برای تمامی داوطلبان آزمون دکتری 98 کارنامه آزمون دکتری صادر می‌کند و داوطلبان آزمون دکتری  می‌توانند همانطور که  توضیح داده شد آن را از سایت سازمان سنجش دریافت کنند. این کارنامه اولیه، حاوی نتایج عملکرد آزمون دکتری  اسفند ماه داوطلبان است. در این مرحله برای داوطلبان آزمون دکتری 98 دانشگاه آزاد رتبه اعلام می‌شود و نیز نمره تراز داوطلبان آزمون دکتری 98 دانشگاه آزاد نیز در کارنامه صادر شده، موجود است. داوطلبان آزمون دکتری 98 علاقه‌مند به دانشگاه آزاد باید توجه کنند که در صورتی که در کارنامه اولیه آزمون دکتری 98 خود کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد را دریافت کنند، مجاز به انتخاب رشته برای دانشگاه آزاد هستند و می‌توانند بر اساس رتبه‌ای که سازمان سنجش آموزش کشور در کارنامه اولیه آزمون دکتری به آن‌ها اعلام کرده است، کد رشته‌های مدنظر خود را انتخاب کنند. لازم است داوطلبان آزمون دکتری دانشگاه آزاد دقت کنند که برای انتخاب کد رشته‌های مربوط به دانشگاه آزاد باید به دفترچه انتخاب رشته دکتری 98 دانشگاه آزاد مراجعه کنند. هم‌چنین برای ثبت انتخاب رشته خود بایستی به سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org مراجعه کنند و با وارد کردن کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد، انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد خود را ثبت کنند.

برای دریافت نتایج آزمون دکتری دانشگاه آزاد 98 می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071613 تماس بگیرید.

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج آزمون دکتری دانشگاه آزاد 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید