دفترچه انتخاب رشته آزمون دکتری دانشگاه آزاد 98

دفترچه انتخاب رشته آزمون دکتری دانشگاه آزاد 97

جهت مشاوره در زمینه دفترچه انتخاب رشته آزمون دکتری دانشگاه آزاد 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دفترچه انتخاب رشته دکتری آزاد 98 هم‌زمان با دفترچه انتخاب رشته دکتری 98 که برای دانشگاه‌های سراسری است، منتشر می‌شود یعنی پس از اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری 98 در نیمه دوم فروردین‌ماه 98. همانطور که می‌دانید آزمون دکتری 98 برای داوطلبان دکتری آزاد و سراسری بصورت یکپارچه و متمرکز برگزار می‌شود ولیکن ادامه راه دانشگاه آزاد و سراسری از هم جدا می‌شود.  لازم است تاکید شود، داوطلبانی که در دکتری آزاد 98 شرکت کرده‌اند و برای انتخاب رشته دکتری 98 در دانشگاه آزاد مجاز به انتخاب رشته شده‌اند و در کارنامه اولیه آزمون دکتری 98 خود کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد 98 را دریافت کرده‌اند، می‌توانند برای دکتری دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب رشته کنند. داوطلبان دکتری 98 باید به مجزا بودن دفترچه‌های انتخاب رشته دکتری سراسری و آزاد دقت کنند تا انتخاب رشته‌ای بدون اشکال داشته باشند. دفترچه انتخاب رشته 98 هنوز منتشر نشده است، دفترچه 98 به محض انتشار در این صفحه در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت.

 

دانلود دفترچه انتخاب رشته دکتری آزاد 98 (به زودی فعال می شود)

 

توصیه به داوطلبان انتخاب رشته دکتری آزاد 98

به داوطلبان دکتری آزاد 98 توصیه می‌شود که پس از مطالعه کامل دفترچه راهنمای انتخاب رشته دانشگاه آزاد 98 اقدام به انتخاب رشته دکتری آزاد 98 خود کنند و برای انتخاب رشته دکتری 98 خود علاقه‌مندی خود را در اولویت قرار دهند. از این جهت که حد نصاب نمره تراز دکتری آزاد 98 خیلی بالا نیست و معمولا داوطلبان حد نصاب نمره تراز همه کد رشته محل‌های انتخابی خود را دریافت می‌کنند، بنابراین توصیه می‌شود داوطلبان دکتری آزاد 98 علایق خود را در انتخاب رشته در اولویت قرار دهند و نیز مسافت شهر محل دانشگاه را نیز برای انتخاب رشته دکتری آزاد 98 خود در نظر بگیرند و با توجه به این موارد، انتخاب رشته دکتری آزاد 98 خود را انجام دهند تا پس از ثبت آن، از کد رشته‌های انتخابی خود، رضایت کامل را داشته باشند و برای مصاحبه دکتری 98 و ادامه تحصیل در آن دانشگاه مد نظرشان دچار مشکل نشوند.

داوطلبان دکتری آزاد 98 بایستی برای انتخاب رشته دکتری آزاد 98 خود به سامانه معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.org مراجعه کنند و نسبت به ثبت حداکثر 40 کد رشته محل از کد رشته محل‌های دفترچه انتخاب رشته دکتری 98 اقدام کنند. لازم به ذکر است که عدم مراجعه به سامانه در موعد مقرر برای ثبت انتخاب رشته به منزله‌ی انصراف از تحصیلی در دانشگاه آزاد اسلامی تلقی خواهد شد لذا پس از اتمام مهلت انتخاب رشته دکتری آزاد 98 به هیچ عنوان امکان معرفی داوطلبان دکتری آزاد 98 برای انجام مصاحبه دکتری 98 وجود نخواهد داشت.

 

جهت مشاوره در زمینه دفترچه انتخاب رشته آزمون دکتری دانشگاه آزاد 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید