بهترین و پولسازترین رشته های کنکور در ایران

لیست رشته های پردرآمد انسانی 98

جهت مشاوره در زمینه بهترین و پولسازترین رشته های کنکور در ایران

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

قصد داریم بهترین و پولسازترین رشته های کنکور در ایران را معرفی می کنیم. رشته های آینده دار در ایران و پولسازترین رشته های کنکور از رشته های تحصیلی پولساز دنیا نیز محسوب می شوند. انتخاب بهترین رشته پولساز در ایران از پرکارترین رشته های دانشگاهی ، آینده شغلی شما را تضمین می کند.

برای انتخاب بهترین و پولسازترین رشته های کنکور ایران این مقاله را به دقت مطالعه کرده و برای مشاوره انتخاب رشته کنکور سال 98 ، با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید.

مطابق آمارهای بدست آمده، اکثر فارغ التحصیلان دانشگاه ، بیکار هستند و یا درصورت اشتغال در زمینه مدرک تحصیلی خود به فعالیت نمی پردازند. زیرا بعد از ورود به بازار کار متوجه میشوند ، رشته ای که در آن فارغ التحصیل شده اند، کارآمد نیست و یا اشباع شده است. این وضعیت باعث ایجاد حس سرخودگی و ناامیدی در اغلب این افراد می شود. زمان ، هزینه و فرصت تحصیل در رشته مناسب تر را از دست داده اند و حالا نمی توانند درآمدی که به آن نیاز دارند کسب کنند. در این صفحه با پولسازترین رشته های ایران و دنیا آشنا می شوید.

انتخاب رشته بدون آگاهی نه تنها پولساز نیست بلکه پول سوز است!!

معرفی بهترین و پولسازترین رشته های کنکور در ایران

 

شاید فکر کنید بهترین و پولسازترین رشته های کنکور در ایران، فقط لیستی از رشته های پرطرفدار در گروه های مختلف ریاضی ، تجربی ، انسانی و… می باشند. رشته هایی نظیر، پزشکی، داروسازی، دندانپزشکی و… رشته هایی هستند که اغلب داوطلبان آرزوی قبولی در آن را دارند. حالا نگاهی به جامعه و افرادی که می شناسید بیاندازید. آیا تمام افراد موفق و پولساز در این رشته ها تحصیل کرده اند؟ یا تمام فارغ التحصیلان این رشته ها به ثروت و موفقیت رسیده اند؟

بسیاری از رشته های پرطرفدار به حد اشباع رسیده اند، فارغ التحصیلان بسیاری در این رشته ها بیکار هستند و یا در رشته های غیرمرتبط فعالیت می کنند. البته این به این معنی نیست که رشته هایی نظیر پزشکی و داروسازی، دندانپزشکی، مهندسی برق، مهندسی کامپیوتر، علوم آزمایشگاهی و… پولساز نیستند، بلکه پول ساختن با این رشته ها بستگی به عوامل دیگری نیز دارد. 

به طور مثال ممکن است در رشته های پولساز کنکور تجربی، قبول شوید. بعد از فارغ التحصیلی باید این احتمال را در نظر بگیرید که بازار کار برای این رشته ها در بیمارستان ها ، کلینیک ها و … که از لحاظ میزان حقوق و محل فعالیت برای شما مناسب است، به حد اشباع رسیده باشد. برخی از فارغ التحصیلان نیز با توجه به شرایط پذیرش در دانشگاه و تحصیل رایگان در برخی از دانشگاه ها، موظف به ارائه خدمت در مراکز درمانی که برای ایشان تعیین می شود، خواهند بود. اما:

آیا این گروه از درآمد خود راضی هستند؟

در این شرایط اگر سرمایه کافی داشته باشید می توانید برای خود کلینیک یا مطب شخصی داشته باشید. اما اگر سرمایه کافی نداشته و نتوانید در محیطی مناسب شغل مورد نیاز خود را پیدا کنید، با مشکل روبرو خواهید شد. 

حالا شخصی را در نظر بگیرید که در رشته ای نه چندان پرطرفدار ، نظیر رشته چاپ ، به تحصیل پرداخته و در همین رشته نیز به تحصیل پرداخته است. این شخص بعد از مدتی تلاش و بدون داشتن سرمایه آنچنانی با وام و شراکت و… اقدام به خرید دستگاه چاپ و ملزومات مربوط به چاپ کرده و طی مدت نسبتا کوتاهی به درآمد بالا رسیده و به تدریج با تزریق سرمایه حاصل از درآمد خود به چاپخانه اش، صاحب چاپخانه ای بزرگ شده است. این شخص با تحصیل در رشته ای نه چندان پرطرفدار به اشتغال در رشته مورد علاقه خود پرداخته و از خلاقیت و تمام توانایی خود بهره برده است. این شخص:

حالا به اصلاح دارد پول چاپ می کند.

درآمدش شاید ده ها یا صدها برابر درآمد یک پزشک باشد…! در این شرایط فارغ التحصیلان رشته های پرطرفدار نظیر رشته حقوق ، رشته های مهندسی، پزشکی و … حاضرند در ازای درامدی ماهیانه به خدمت چنین افرادی در بیایند.

پس کلیشه ای فکر نکنید!

بهترین و پولسازترین رشته های کنکور در ایران هر رشته ای می تواند باشد حتی رشته هایی به ظاهر ساده ، نظیر رشته ادبیات! این بستگی به شرایط شما و بازار کار دارد. برای انتخاب رشته پولساز ، کلیشه ای فکر نکنید. صرفا به دنبال قبولی در رشته های معروف و محبوب نباشید.

بررسی کنید که رشته محبوب شما، با توجه به علایق و شرایط شخصی شما و بازار کار، چه رشته ای است. در جامعه و مشاغل مختلف تحقیق کنید، چه افرادی در چه رشته هایی به موفقیت رسیده اند؟

هر رشته ای می تواند پولساز باشد ، پولساز بودن یک رشته بستگی به علاقه و خلاقیت های پولساز و هوشیاری دارد. این یک تصمیم مهم است. شاید الان که این متن را می خوانید ، با خود بگویید چطور باید تحقیق کنم، به نظر کار ساده ای نمی آید. ما یک پیشنهاد ساده برای شما داریم:

از تجربه و تحقیقاتی که مشاوران تحصیلی، در زمینه انتخاب رشته و اشتغال انجام داده اند استفاده کنید. می توانید با این مراکز معتبر تماس گرفته و برای انتخاب مناسب ترین رشته و بهترین و پولسازترین رشته های کنکور در ایران اقدام کنید.

با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید.

داوطلبان کنکور 98 می توانند جهت شناخت بهترین و پولسازترین رشته های کنکور در ایران، با شماره تلفن های موجود در همین صفحه تماس بگیرند.

مطالب مرتبط : (برای مشاهده کلیک کنید ) :

رشته‌های پولساز دانشگاهی در ایران

رشته‌های تحصیلی پولساز دنیا

جهت مشاوره در زمینه بهترین و پولسازترین رشته های کنکور در ایران

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید