تخمین شانس قبولی کنکور سراسری 99 – 98

هزینه مراکز انتخاب رشته 98

جهت مشاوره در زمینه تخمین شانس قبولی کنکور سراسری 99 – 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله به بررسی انتخاب رشته کنکور سراسری و تخمین شانس قبولی کنکور می پردازیم. امروزه متد بسیاری جهت انتخاب رشته کنکور به صورت حرفه ای و مطمئن وجود دارد و داوطلبان کنکور 97، با انتخاب مشاور حرفه ای می توانند با خیال آسوده، با توجه به شرایط موجود و دلخواه خود، بهترین انتخاب رشته ممکن را داشته باشند.

مشاوره می تواند از طریق تلفن و به صورت غیر حضوری و  حضوری انجام شود و در انتخاب رشته تلفنی ، داوطلب در زمان خود صرفه جویی می نماید و تنها با یک تماس تلفنی قادر به کسب مشاوره انتخاب رشته خواهد بود. کارشناسان مجرب صدای مشاوران در هر ساعتی از شبانه روز آماده پاسخگویی به سئوالات شما عزیزان د رهر نقطه از کشور ایران، می باشند و این امکان را خواهید داشت که از کلیه خدمات مشاوره تحصیلی اعم از ثبت نام کنکور سراسری، برنامه ریزی مطالعه کنکور سراسری، بودجه بندی دروس هر رشته، انتخاب رشته، ثبت نام در دانشگاه مورد نظر و… به صورت مجزا، اختصاصی و حرفه ای مشاوره استفاده نمایید.

توصیه ما به داوطلبان این است که حتما مقالات مربوط به عوامل موثر در انتخاب رشته ، انتخاب رشته و تحصیل رایگان در خارج و انتخاب رشته کنکور با توجه به معیشت و زندگی را مطالعه نمایند. جهت مطالعه روی لینک های آبی کلیک نمایید.

انتخاب رشته کنکور سراسری و تخمین رتبه قبولی

یکی دیگر از روش ها استفاده از نرم افزار آنلاین و مجازی انتخاب رشته میباشد. همانطور که می دانید، در رابطه با کنکور نرم افزارهای متعددی موجود می باشد نظیر نرم افزار تخمین رتبه کنکور و نرم افزار انتخاب رشته کنکور (که حاوی اطلاعات مهمی راجع به کنکور سال های گذشته می باشد و جهت انتخاب رشته استفاده می شود). داوطلبان گرامی می توانند جهت استفاده از نرم افزار رایگان تخمین رتبه کنکور 97 و نحوه استفاده از نرم افزار تخمین رتبه, با توجه به در صدها با کارشناسان صدای مشاوران تماس حاصل فرمایند.

انواع رتبه های کنکور سراسری در تخمین رتبه کنکور

انواع رتبه های کنکور سراسری در تخمین رتبه کنکور که شامل رتبه در منطقه ، رتبه کشوری ، رتبه در سهمیه و رتبه های زیر گروه می باشد به شرح زیر می باشد، برای اطلاع از انواع سهمیه های کنکور97 کلیک نمایید.

  1. مفهوم رتبه در منطقه کنکور دركنكور سراسري سازمان سنجش سه منطقه 1 الي 3 وجود دارد كه دانش آموز هنگام ثبت نام اوليه در سايت سازمان سنجش خود را در جامعه آماري يكي از آن مناطق ثبت مي كند. رتبه در منطقه به معناي كسب توانايي علمي دانش آموز در جامعه آماري آن منطقه مي باشد.
  2. مفهوم رتبه كشوري کنکور : رتبه کشوری نشان دهنده وضعيت داوطلب نسبت به جامعه آماری کل شركت كنندگان مجاز به انتخاب رشته در گروه آزمايشی انتخابی است.
  3.  مفهوم رتبه زيرگروه کنکور : در هر گروه آزمايشي با توجه به تفاوت ضرايب دروس امتحانی چند زير گروه تعريف شده است كه هركدام از داوطلبان در آنها رتبه هاي متفاوتي کسب نموده اند.
  4.  مفهوم رتبه در سهميه کنکور : شركت كنندگان در آزمون سراسري عضو گروه خانواده هاي شاهد يا ايثارگر و يا رزمندگان وجود دارد ، رتبه هاي اين افراد نيز به تعداد شركت كنندگان در سهميه خودشان در كارنامه است.
داوطلبان عزیز می توانند جهت انتخاب رشته کنکور سراسری و تخمین شانس قبولی کنکور 97 – 98 از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره ده رقمی 9099071613 تماس حاصل فرمایند.

تاثیر سهمیه ایثارگران و جانبازان در انتخاب رشته کنکور سراسری

سهمیه ایثارگران شامل جانبازان، همسر و فرزند جانبازان 25 % و بالاتر، آزادگان و فرزندان و همسران آنان و همچنين فرزندان و همسران شهدا می باشد. اما از کنکور 96 و با اجرای قانون برنامه 5 ساله ششم اقتصادی، جانبازان زیر 25 درصد، همسر و فرزندان آن ها، همسر و فرزندان رزمندگان با حداقل 6 ماه حضور داوطلبانه در جبهه مشمول سهمیه ایثارگران خواهند شد.

توجه داشته باشید که، سهمیه ایثارگران برای این دو گروه متفاوت است و 25 درصد از ظرفیت هر رشته به جانبازان، همسر و فرزند جانبازان 25% و بالاتر، آزادگان و فرزندان و همسران آنان و همچنين فرزندان و همسران شهدا اختصاص میابد، سهیمه 25 درصدی و مشمولان  سهمیه ایثارگران که همان جانبازان زیر 25 درصد، همسر و فرزندان آن ها، همسر و فرزندان رزمندگان با حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه می باشند 5 درصد از ظرفیت دانشگاه ها را خواهند داشت. داوطلبان گرامی می توانند در رابطه با جانبازان زیر 25 درصد و تاثیر سهمیه 5درصدی، از طریق شماره تلفن های موجود در همین صفحه با کارشناسان تماس حاصل فرمایند.

جهت مشاوره در زمینه تخمین شانس قبولی کنکور سراسری 99 – 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید