افزایش ظرفیت رشته های پزشکی دانشگاه آزاد 98

تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کاردانی به کارشناسی 98

جهت مشاوره در زمینه افزایش ظرفیت رشته های پزشکی دانشگاه آزاد 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

افزایش ظرفیت رشته های پزشکی دانشگاه آزاد برای سال 98 و 99 اعلام شد. دانشگاه آزاد آمادگی خود برای افزایش ظرفیت رشته های پزشکی در بهمن ماه 97 و مهر ماه 98 درصورت کسب مجوزهای قانونی اعلام نمود؛

اعلام افزایش ظرفیت رشته های پزشکی دانشگاه آزاد سال 97 و 98

روابط عمومی دانشگاه آزاد با انتشار اطلاعیه ای به اطلاع داوطلبان رشته های پزشکی رساند که، دانشگاه آزاد آمادگی افزایش ظرفیت رشته های پزشکی در بهمن ماه 97 و مهر ماه 98 ، درصورت کسب مجوزهای قانونی را دارد. بعد از اعلام نتایج نهایی ذخیره های پزشکی 97 و بررسی مجدد نتایج و استقبال بی سابقه از رشته های پزشکی طی چند سال گذشته ، دانشگاه آزاد اسلامی به دلیل اشتیاق عمومی داوطلبان به تحصیل در رشته های علوم پزشکی دانشگاه آزاد تصمیم به افزایش ظرفیت پذیرش رشته های علوم پزشکی گرفت.

بزرگترین دانشگاه حضوری جهان ، دانشگاه آزاد است که بیش از یک میلیون و پانصد هزار دانشجو و ششصد هزار دانش آموز در بیش از 380 واحد دانشگاهی و 800 مدرسه و بیش از 60000 هیات علمی آمادگی دارد در ظرف مدت کوتاهی با تقویت زیرساخت های توسعه رشته های پزشکی نظیر بیمارستان‌ها، آزمایشگاه‌ها و کلاس‌های تخصصی خود به کسب مجوزهای قانونی ضروری جهت افزایش ظرفیت های دانشگاه پرداخته و در بهمن ماه سال 97 و مهر ماه سال98 تعداد داوطلبان بیشتری را در این رشته‌ ها جذب و پذیرش مینماید.

دانشگاه آزاد اسلامی هر سال حداقل 500.000 نفر را مورد پذیرش قرار داده و ثبت نام می نماید. امسال در رشته‌های پزشکی رؤسای واحدها در اقصی نقاط کشور و سایر مسئولان در معاونت‌های مربوطه از طریق جایابی در سایر رشته محل ها مجاز انتخاب شده توسط داوطلب و یا ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد ، توافق با نظام وظیفه و وزارت علوم درباره رفع محدودیت‌های مشمولان و انصرافی‌ها از دانشگاه‌های دولتی در حال خدمات رسانی به دانشجویان می باشند.

علاقمندان به تحصیل در رشته های پزشکی دانشگاه آزاد می توانند جهت ثبت نام پزشکی از سراسر کشور با شماره ده رقمی 9099071613 (از طریق تلفن ثابت) با کارشناسان تماس حاصل فرمایند.

جهت مشاوره در زمینه افزایش ظرفیت رشته های پزشکی دانشگاه آزاد 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید