آزمون تیزهوشان 99

ظرفیت پذیرش آزمون مدارس تیزهوشان 99

جهت مشاوره در زمینه آزمون تیزهوشان 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

آزمون تیزهوشان، ویژه مدارس تیزهوشان است و از شرایط پذیرش و شناسایی دانش آموزان باهوش و سخت کوش می باشد. آزمون ورودی مدارس تیزهوشان 99 طبق روال سال های گذشته در نیمه اول اردیبهشت، هماهنگ و کشوری برگزار خواهد شد. قانون جدید نحوه ثبت نام براساس سوابق تحصیلی و سنجش هوش و استعداد ششم به هفتم تیزهوشان را در همین سایت مطالعه نمایید.

برای اطلاع از قانون جدید ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم کلیک نمایید. برای ثبت نام سایت تیزهوشان نیاز به ثبت نام و رمز عبور سامانه همگام مدارس تیزهوشان خواهید داشت (روی لینک آبی کلیک نمایید.

 

آزمون تیزهوشان سال تحصیلی 99

تعداد نفرات شرکت کننده در آزمون تیزهوشان در سال تحصیلی گذشته حدودا 220هزار نفر یود. مدارس تیزهوشان دارای امکانات آموزشی بسیار مناسب جهت رشد و پرورش دانش آزموران مستعد می باشد، بنابراین رقابت در این زمینه بسیار زیاد می باشد و هر ساله تعداد زیادی متقاضی تحصیل در مدارس تیزهوشان در آزمون های هماهنگ کشوری حضور خواهند داشت.

دانش آموزان برای ایجاد آمادگی و حضور در این امتحانات از امکانات کمک آموزشی متعددی استفاده می نمایند مانند کلاس های خصوصی، کتب کمک آموزشی و فیلم های آموزشی، که این امکانات در نهایت به افزایش سطح توانایی و موفقیت در آزمون کمک خواهند کرد.

مدارس تیزهوشان یا به اصطلاح، استعداد درخشان یا سمپاد بعد از اعلام نتایج آزمون اقدام به ثبت نام پذیرفته شدگان می نماید و در سال تحصیلی گذشته حدود 16000 نفر از متقاضیانی که دراین آزمون حضور داشتند مورد پذیرش مدرسه تیزهوشان ششم به هفتم قرار گرفتند و در تیزهوشان نهم به دهم پذیرفته نهایی شدند.

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان 99

توجه داشته باشید که نتایج آزمون تیزهوشان بعد از برگزاری آزمون نمونه دولتی اعلام می گردد و بعد از اعلام نتایج، ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون تیزهوشان در مدت محدودی انجام خواهد شد و افرادی که از زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان مطلع نمی باشند و در مهلتی که از سوی مدارس تیزهوشان اعلام شده است، اقدام به ثبت نام نمی نمایند، قطعا فرصت تحصیل در این مدارس را از دست خواهند داد.

زمان دقیق اعلام نتایج هنوز مشخص نیست و از آنجا که زمان اعلام نتایج برای داوطلبان بسیار مهم می باشد توصیه ما به داوطلبان این است که جهت اطلاع از زمان برگزاری آزمون تیزهوشان و زمان اعلام نتایج و ثبت نام پذیرفته شدگان، با کارشناسان صدای مشاوران در تماس باشید.

آزمون تیزهوشان ۹۷-۹۸

سمپاد چیست؟

حتما عنوان سپاد را در مطالب مربوط به مدارس تیزهوشان دیده اید، ولی آیا می دانید سمپاد چیست؟ یکی از معاونت های مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان می باشد. در گذشته این سازمان، سازمان ملی پرورش استعداد های درخشان نام داشت.

این معاونت نهادی است که بر امور تحصیلی دانش آموزان مستعد و سختکوش نظارت دارد، این سازمان را به اختصار سمپاد گویند. در زبان عمومی و در میان مردم، به آن موسسه تیزهوشان گویند. این سازمان دارای مدارس راهنمایی، دبیرستان و پیش دانشگاهی برای دختران و پسران به صورت مجزا می باشد.

این مدارس اغلب در شهرهای پر جمعیت مستقر شده اند. سمپاد دانش‌آموزان خود را در دو مقطع راهنمائی و دبیرستان از طریق آزمون‌های سراسری که عمدتاً مبتنی بر ارزیابی هوش، دانش ریاضیات و علوم است انتخاب می‌کند. گزینش در مدارس سمپاد بر اساس آزمون و در دو مقطع راهنمایی و دبیرستان برگزار می‌شود.

داوطلبان گرامی می توانند جهت اطلاع از منابع آزمون تیزهوشان ششم به هفتم  روی همین لینک کلیک نمایند. درصورت اجرای قانون سوابق تحصیلی و سنجش هوش و استعداد ششم به هفتم تیزهوشان منابع تغییر خواهد داشت. برای اطلاع از آخرین اخبار ثبت نام از طریق شماره تلفن های موجود در همین صفحه تماس بگیرید.

جهت مشاوره در زمینه آزمون تیزهوشان 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید