تماس با برترین مشاوران کشور

تماس از تلفن ثابت ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۳

رتبه و کارنامه قبولی پزشکی تهران 95-96

رتبه و کارنامه قبولی علوم پزشکی تهران 99-1400

جهت مشاوره در زمینه رتبه و کارنامه قبولی علوم پزشکی تهران 99-1400

شماره تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

رتبه و کارنامه قبولی پزشکی تهران 99-1400 در جدول زیر به نمایش در آمده استدانشکده پزشکی تهران یکی از دانشکده های دانشگاه علوم پزشکی تهران است که از دانشگاه های دولتی ایران می باشد. دانشگاه علوم پزشکی تهران و یا همان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران، یکی از دانشگاه‌های دولتی ایران و تحت پوشش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در استان تهران است. این دانشگاه موزه ملی تاریخ علوم پزشکی ایران را نیز اداره می‌کند. اولین مرکز نوین آموزش پزشکی در سال 1230 به عنوان بخشی از مدرسه دارالفنون شروع به فعالیت نمود. دانشکده پزشکی در سال 1313 تاسیس شد و پس از انقلاب با کلیه بخشهای وابسته به عنوان دانشگاه علوم پزشکی تهران از وزارت آموزش عالی جدا شده و تحت نظارت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرار گرفت. دانشگاه علوم پزشکی تهران از قدیمی‌ترین و برجسته‌ترین مرکز پزشکی در کشور می باشد، پذیرش از کنکور انجام شده و به جذب دانشجویان ممتاز خارج از کشور می پردازد. داشتن بیشترین دانشجو در رشته های پزشکی نسبت به سایر مراکز آموزش عالی ایران از خصوصیات این دانشگاه است و دارای دانشکده های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، توانبخشی، پیراپزشکی، بهداشت، پرستاری و مامایی در ایران می باشد. 1770 عضو هیات علمی در 10 دانشکده و بیش از 90 مرکز تحقیقاتی داشته و بیش از 13000 دانشجو دارد. آموزش بیش از 2000 متخصص در بیش از 80 رشته تحصیلات تکمیلی شامل کارشناسی ارشد، دکترا، فلوشیب و رزیدنتی. این دانشگاه افراد در سنین مختلف در دوره‌های شبانه را جذب می نماید. دارای 99 مرکز تحقیقاتی بوده و به ارائه فرصتهای عالی تحقیقاتی در زمینه پیشگیری و معالجه بیماریهای خاص در ایران می پردازد. دانشگاه علوم پزشکی تهران بیش از 30 کتابخانه در دانشکده‌ها، مراکز تحقیقاتی، بیمارستانها دارد و دارای امکانات عالی ورزشی برای اعضای هیئت علمی و دانشجویان است. دانشگاه علوم پزشکی تهران را یک مرکز مهم شناخته شده در خاورمیانه می باشد. لازم به ذکر است که پذیرش دانشجو در 10 دانشکده در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد  و دکترا صورت می‌گیرد. مقطع کارشناسی طی 4 سال، کارشناسی ارشد 2 سال، دکترای طب 7 سـال، دکترای دندانپزشکی و داروسازی نیز طـی 6 سال، دکترای سایر رشته ها طی 4 سال ارائه می‌شود. مقاطع رزیدنتی و فلوشیب به صورت متغیر بین 2 تا 4 سال می باشد. سال تحصیلی به صورت دو ترم پاییز و بهاره برگزار می‌گردد. شروع ترم پائیز از مهرماه و ترم بهار از اواخر بهمن ماه می‌باشد. لازم به ذکر است که در آبان ماه سال 89، با حکم وزیر بهداشت واحدهای آموزشی، پژوهشی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایران به دانشگاه علوم پزشکی تهران و واحدهای بهداشتی و درمانی این دانشگاه به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی منتقل گردید.

آخرین رتبه و کارنامه قبولی پزشکی تهران 99-1400

آخرین رتبه های پذیرش در رشته پزشکی دانشگاه دولتی علوم پزشکی تهران در این مقاله به حضورتان اعلام می شود، توجه نمایید که این درصدها و ترازها تخمینی می باشد و با کاهش یا افزایش ظرفیت های قبولی دانشگاه ها، تغییر خواهد داشت. با توجه به این موضوع و با ملاحظه نمونه کارنامه های آخرین نفرات قبولی، آمار حدودی و نه دقیق، کسب می نمایید بنابراین لازم است جهت مشاوره تحصیلی تلفنی کنکور 99 و برنامه ریزی درسی برای داوطلبان کنکور 99، با کارشناسان صدای مشاوران تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی کارشناسان مجرب برای برنامه ریزی درسی کنکور 99 و انتخاب رشته کنکور 99 (با توجه به رتبه ای که در کنکور کسب نموده اید و تغییرات جدید مربوط به شرایط ثبت نام کنکور 99 و ظرفیت دانشگاه دولتی علوم پزشکی تهران در سال 99) بهره مند شوید.

رشته پزشکی یک علم کاربردی و دانش بنیان است و هدف آن حفظ تندرستی، درمان بیماری ها و بازتوانی افراد آسیب دیده جامعه میباشد. مبنا و اساس علم پزشکی، رشته‌هایی شامل فیزیک و زیست شناسی تا علوم اجتماعی، مهندسی و علوم انسانی و با استفاده از فناوری های جدید و استدلال قیاسی برای رسیدن به راه‌ حل مشکلات بالینی می باشد. اکتشافات در باب ماهیت ژن ها و سلول‌ها دریچه ای برای تعریف فیزیولوژی بر مبنای سیستم های مولکولی فراهم نموده است.

پزشکی منطقه 1 منطقه 2 منطقه 3
دانشگاه تهران / روزانه تهران / روزانه تهران / روزانه
رتبه کشوری 168 600 1780
رتبه منطقه 1 60 293 240
نام درس درصد درصد درصد
ادبیات فارسی 1 1 1
عربی 74.7% 74.7% 1
معارف 1 81.4% 1
زبان 89.4% 90.7% 85.4%
زمین شناسی 0 0 21.4%
ریاضیات 64.5% 68.9% 46.7%
زیست شناسی 81.7% 72.8% 62.6%
فیزیک 84.5% 55.6% 66.7%
شیمی 1 65.8% 62.8%

داوطلبان گرامی کنکور 99 توجه داشته باشند که درصورت تمایل به ادامه تحصیل در ثبت نام پزشکی بدون کنکو دانشگاه آزاد 99، در دانشگاه های برتر کشور، برنامه ریزی کنکور 99 و مشاوره تحصیلی تلفنی کنکور 99 می توانید با کارشناسان صدای مشاوران تماس حاصل فرمایند.

جهت مشاوره در زمینه رتبه و کارنامه قبولی علوم پزشکی تهران 99-1400

شماره تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

همچنین ببینید

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد پرند

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد پرند

علاقه مندان به ادامه تحصیل در دانشگاه های آزاد می توانند نحوه ثبت نام بدون …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید