تماس با برترین مشاوران کشور

تماس از تلفن ثابت ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۳

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خنج مهر و بهمن 97-98

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خنج مهر و بهمن 99-1400

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خنج مهر و بهمن 99-1400

شماره تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد  خنج  99-1400 این امکان را برای داوطلبان فراهم کرده است که راحت‌تر و بدون نیاز به شرکت در کنکور وارد دانشگاه شوند و در رشته مورد علاقه خود به تحصیل بپردازند. هر ساله دانشجویان زیادی از طریق ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور  وارد رشته‌های مورد علاقه خود در دانشگاه آزاد می‌شوند و به تحصیل می‌پردازند. لیکن همواره داوطلبان علاقه‌مند به رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد خنج 99-1400 در مورد چگونگی این نوع تحصیل در دانشگاه آزاد خنج 99-1400 سوال دارند. ما در این مقاله سعی داریم در مورد  ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خنج 99-1400 توضیح دهیم.

برای اطلاع از زمان و نحوه و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 99-1400 می توانید با مشاوران تحصیلی مرکز صدای مشاوران از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071613 تماس بگیرید.

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خنج مهر و بهمن 99-1400

اولین مورد مهمی که ذهن داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خنج 99-1400 را به خود مشغول می‌دارد، زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد است. لازم است داوطلبان توجه کنند که زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خنج 99-1400 مانند هر سال، در دو نوبت مهر و بهمن ماه انجام می‌شود. برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 99 می توانید عضو کانال اخبار تحصیلی صدای مشاوران شوید تا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خنج مهر و بهمن ماه را از دست ندهید.

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر ماه 99

دانشگاه آزاد خنج 99-1400 برای ترم مهر به صورت بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد. داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور که تمایل دارند در ترم مهر ماه وارد دانشگاه شوند، بایستی اواسط مرداد ماه به سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه کنند و ثبت نام خود را انجام دهند.

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 99

دانشگاه آزاد خنج 99-1400 برای ترم بهمن به صورت بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد. داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور که تمایل دارند در ترم بهمن ماه وارد دانشگاه شوند بایستی در اواسط دی ماه نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور می توانید عضو کانال اخبار تحصیلی صدای مشاوران شوید تا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 99 را از دست ندید.

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خنج مهر و بهمن 99-1400

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خنج 99 به این صورت است که داوطلبان علاقه‌مند ابتدا باید با مراجعه به سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.org مراجعه نمایند و دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 99  را دانلود کنند و سپس از روی لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد که در دفترچه ارائه شده است، رشته محل مورد علاقه خود را انتخاب کنند و نسبت به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد بدون کنکور اقدام کنند. لازم است داوطلبان برای انجام یک انتخاب رشته بدون اشکال، دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 99-1400 را به طور کامل مورد مطالعه قرار دهند. داوطلبان باید انتخاب رشته ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خنج 99-1400 را نیز از سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی انجام دهند. برای انجام انتخاب رشته خود باید پس از مراجعه به سامانه مذکور، کارت اعتباری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 99-1400 را خریداری کنند و با شماره سریال کارت اعتباری خریداری شده، وارد سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی شوند و انتخاب رشته خود را به ثبت برسانند. برای ثبت انتخاب رشته خود در سامانه، داوطلبان بایستی اطلاعات شخصی و کد رشته محل‌های انتخابی خود را وارد و تایید کنند و لازم است در آخر داوطلبان رسید ثبت نامی خود را دریافت کنند چرا که در غیر این صورت، انتخاب رشته در سیستم ثبت نشده است. پی از انجام این مرحله، داوطلبان باید با در دست داشتن یک نسخه چاپی از ثبت نام خود به واحد دانشگاه مربوطه مراجعه کنند. نکته مهمی که داوطلبان در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خنج 99-1400 باید به آن توجه کنند، این است که امکان ویرایش اطلاعات پس از ثبت نام قطعی برای داوطلبان وجود ندارد لذا بایستی در انتخاب رشته محل خود دقت کنید. در صورتی که پس از ثبت نام تمایل به تغییر رشته یا محل ثبت نامی خود داشته باشید، باید دوباره کارت اعتباری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خنج 99-1400 را تهیه کنند و برای رشته یا محل جدید مورد نظر خود ثبت نام کنید. در صورتی که برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 99-1400 با مشکل مواجه شدید می‌توانید با کارشناسان صدای مشاوران تماس بگیرید.

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خنج مهر و بهمن 99-1400

داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خنج 99-1400 اغلب فکر می‌کنند که شرط معدل برای ورود به دانشگاه لازم است ولیکن باید به داوطلبان گفت که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خنج 99-1400 در هیچ کدام از مقاطع کاردانی ناپیوسته، کاردانی پیوسته، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته شرط معدل ندارد و داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خنج 99-1400 فقط با داشتن مدرک مقطع قبل با هر معدلی می‌توانند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خنج 99-1400 را انجام دهند و در دانشگاه آزاد تحصیل کنند. یعنی داوطلبان برای ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد، فقط نیازمند مدرک دیپلم یا پیش دانشگاهی و برای ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد فقط به مدرک دیپلم یا کاردانی نیاز دارند. نکته‌ای که داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خنج 99-1400 باید در مورد شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد، مد نظر قرار بدهند این است که افرادی که در رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد تحصیل می‌کنند، نمی‌توانند از مهمانی و انتقالی دانشگاه آزاد استفاده کنند و تا پایان تحصیل خود بایستی در واحد دانشگاهی انتخابی خود تحصیل کنند. مورد دیگری که داوطلبان در مورد آن سوال دارند و لازم است در مورد آن برای‌شان توضیح بدهیم این است که برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خنج 99-1400 ضرورتی ندارد که مقطع قبلی خود را در دانشگاه آزاد تحصیل کرده باشید و فارغ‌التحصیلان همه دانشگاه‌ها اعم از علمی کاربردی، غیرانتفاعی و … می‌توانند در دانشگاه آزاد تحصیل کنند و مدارک آنان مورد تایید دانشگاه آزاد است.

لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد خنج مهر و بهمن 99-1400

برای صحبت در مورد رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد خنج 99-1400، که هموارد داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خنج 99-1400 تمایل دارند در مورد آن بدانند، بهتر است رشته‌ها را به دو گروه پزشکی و غیر پزشکی تقسیم کنیم. در مورد رشته‌های شاخه پزشکی اعم از پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی و دیگر رشته‌های این شاخه باید گفت که دانشگاه آزاد پذیرش بدون کنکور ندارد و داوطلبان نمی‌توانند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خنج 99-1400 را برای این رشته‌ها انجام دهند. داوطلبان برای ورود به رشته‌های شاخه پزشکی باید ثبت نام کنکور سراسری 99 را انجام دهند و در کنکور 99-1400 شرکت کنند و برای ورود به دانشگاه آزاد، انتخاب رشته کنند. در مورد رشته‌های غیرپزشکی لازم است داوطلبان بدانند که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خنج 99-1400 برای همه رشته‌های غیرپزشکی ممکن است و می‌توانند بدون دادن کنکور وارد دانشگاه آزاد شوند و در رشته مورد علاقه خود تحصیل نمایند. داوطلبان به این نکته توجه کنند که در صورتی که رشته مورد علاقه خود را در لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد 99-1400 پیدا نمی‌کنید و دانشگاه آزاد رشته مورد نظر شما را ارائه نداده است، رشته مورد علاقه خود را در رشته‌های علمی کاربردی، رشته‌های بدون کنکور پیام‌نور و یا بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی جستجو کنید و برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی، ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی و یا ثبت نام پیام نور بدون کنکور اقدام کنید.

برای اطلاع از زمان و نحوه و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در مهر یا بهمن ماه 99-1400 می توانید با مشاوران تحصیلی مرکز صدای مشاوران از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071613 تماس بگیرید.

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خنج مهر و بهمن 99-1400

شماره تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

همچنین ببینید

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد پرند

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد پرند

علاقه مندان به ادامه تحصیل در دانشگاه های آزاد می توانند نحوه ثبت نام بدون …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید