راهنمای ثبت نام کنکور سراسری 1401

راهنمای ثبت نام کنکور سراسری 1401

جهت مشاوره در زمینه راهنمای ثبت نام کنکور سراسری 1401

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت نام کنکور سراسری 1401 امسال نیز مانند سال های گذشته در بهمن ماه برای ۵ گروه آزمایشی برگزار می شود. در زمان ثبت نام، دقترچه راهنمای ثبت نام کنکور انتشار می یابد که تمام شرایط ثبت نام کنکور 1401 در آن اعلام می گردد.

دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور سراسری 1401

شما در هر جایی که هستید می توانید ثبت نام در کنکور 1401 خود را به دست مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاوران بسپارید. برای ثبت نام و  رفع مشکل با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۳ از طریق تلفن ثابت تماس بگیرید.

ثبت نام کنکور سراسری 1401

از آنجایی که هر ساله با داوطلبانی از کنکور مواجه هستیم که در زمان ثبت نام کنکور با مشکل مواجه می شوند در صدد آمدیم تا در این مقاله نحوه ثبت نام کنکور سراسری 1401 به طور کامل توضیج دهیم. همچنین اگر در سیکل ثبت نام کنکور سراسری 1401 با مشکل مواجه شدید مقاله راهنمای ثبت نام کنکور 1401 ما را حتما مطالعه نمایید.

زمان ثبت نام کنکور سراسری کارشناسی – ارشد – دکتری 1401

تاریخ برگزاری کنکور سراسری 1401، تاریخ برگزاری کنکور سراسری کارشناسی ارشد 1401 و تاریخ برگزاری کنکور سراسری دکتری را در همین سایت ملاحظه فرمایید و برای اطلاع از جدیدترین تغییرات، با کارشناسان صدای مشاور تماس حاصل فرمایید.

زمان ثبت نام کنکور سراسری 1401 به محض تعیین زمان در همین صفحه اعلام می شه
زمان برگزاری کنکور سراسری کارشناسی 1401 به محض تعیین زمان در همین صفحه اعلام می شه
زمان ثبت نام کنکور سراسری کارشناسی ارشد 1401 به محض تعیین زمان در همین صفحه اعلام می شه
زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد 1401 به محض تعیین زمان در همین صفحه اعلام می شه
زما ثبت نام کنکور سراسری دکتری 1401 به محض تعیین زمان در همین صفحه اعلام می شه
زمان برگزاری کنکور سراسری دکتری 1401 به محض تعیین زمان در همین صفحه اعلام می شه

طبق روال هر ساله، مهلت ثبت نام به مدت چند روز از طرف سازمان سنجش بعد از اتمام زمان ثبت نام کنکور تمدید خواهد شد. اگر در زمان ثبت نام کنکور 1401 موفق به ثبت نام درکنکور نشده اید باز هم امکان ثبت نام در کنکور 1401 وجود دارد ولی توصیه ما این است که حتما در زمان اعلام شده توسط سازمان سنجش ثبت نام خود را انجام دهید تا با مشکل برخورد نکنید.

نحوه ثبت نام کنکور سراسری 1401 | راهنمای تصویری

ثبت نام کنکور 1401 به صورت اینترنتی و از طریق سامانه ثبت نام کنکور 1401 که در سایت سازمان سنجش قرار دارد انجام می شود. توجه داشته باشید که ثبت نام کنکور فقط وفقط به صورت اینترنتی صورت می گیرید و نیاز به مراجعه حضوری ندارد. برای شرکت در هر یک از زیر گروها یک کارت اعتباری و برای ثبت نام در دانشگاه های پیام نور و غیرانتفاعی یک کارت اعتباری جدا باید خریداری شود. توجه داشته باشید. که در تصویر پایین اولین گزینه برای کسانی است که تمایل به تحصیلی در دانگشاه های پیام نور و غیر انتفاعی را دارند و از میان گزینه دوم و سوم یکی را به دلخواه باید خریداری نمایید. برای ثبت نام در دانشگاه آزاد نیازی به خرید کارت اعتباری نیست.

راهنمای ثبت نام کنکور سراسری 99

در مرحله اول باید وضعیت تحصیلی خود را به همراه کد سریال ثبت نام کنکور سراسری 1401 که در مرحله ی قبل خریداری کرده اید وارد نمایید.

راهنمای ثبت نام کنکور سراسری 99

سپس درصفحه بعد باید اطلاعات فردی و سوابق تحصیلی و سهمیه خود را به صورت کامل و با دقت وارد نمایید. توجه داشته باشید. توجه داشته باشید عکس صحیح و شناسنامه عکس دار باید در مرحله بعد لود شود در غیر اینصورت اجازه حضور در سره جلسه آزمون از داوطلب گرفته می شود.

در آخر، سیستم به شما یک کد رهگیری می دهد که باید آنرا تا زمان قبولی در دانشگاه نگه دارید. توصیه می کنیم که مقاله راهنمای ثبت نام کنکور 1401 را مطالعه نمایید. هر ساله شاهد داوطلبانی از کنکور هستم که بعد از ثبت نام در کنکور متوجه اشتباه وارد کردن بخشی از اطلاعات ثبت نامی کنکور خود می شوند. امکان ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور 1401 هم زمان ثبت نام کنکور 1401 و در مدت تمدید شده توسط سازمان سنجش امکان ویرایش اطلاعات ثبت نامی وجود دارد. برای اطلاع از چگونگی ومهلت ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود در کنکور 1401 می توانید مقاله ما را در مورد ویرایش اطلاعات ثبت نامی کنکور 1401 مطالعه نمایید. اگر در مراحل ثبت نام دچار مشکل شدید می توانید با کارشناسان صدای مشاوران تماس بگیرید.

توجه داشته باشید تا زمانی که کد رهگیری خود را دریافت نکرده اید ثبت نام شما تمام نشده است.

تذکر : دقت کنید که قبل از ثبت نام، کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی و کد سوابق تحصیلی دیپلم خود را دریافت کنید که حین ثبت نام به مشکل بر نخورید.

شرایط ثبت نام در کنکور سراسری 1401

متقاضیان ثبت نام کنکور 1401 باید حداقل مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی یا دیپلم چهار ساله  نظام قدیم و یا فوق دیپلم داشته باشند. توجه داشته باشید که تمام شرایط لازم برای ثبت نام در کنکور 87 در دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور سراسری 1401 وجود دارد. از آنجایی که خواندن این دفترچه نیاز به صبر و حوصله فراوانی دارد ما  تمام شرایط ثبت نام در کنکور سراسری 1401 را در چند مقاله به صورت جداگانه برای شما توصیح داده ایم برای مطاله هر بخش بر روی لینک آن که در زیر آمده کلیک کنید.

مدارک لازم ثبت نام کنکور 1401

تاثیر معدل در کنکور 1401

شرایط ثبت نام در کنکور 1401

تحصیل مجدد در کنکور 1401

ثبت نام کنکور سراسری 99

گروه های آزمایشی کنکور 1401

داوطلبان می توانند در پنج گروه آزمایشی متفاوت کنکور1401 اقدام به ثبت نام کنند. این گروه ها عبارتند از: ریاضی، تجربی، انسانی، زبان و هنر. هر داوطلب می تواند در 3 گروه آزمایشی ثبت نام کنند. متقاضیان با توجه به آمادگی و به دلخواه خود در یکی از رشته های ریاضی، تجربی یا انسانی شرکت کنند و هیچ محدودیتی بابت انتخاب رشته امتحانی کنکور 1401 برای آنها وجود ندارد و هنچنین علاوه برا ثبت نام در یکی از رشته های اصلی کنکور 1401 می توانند در یکی یا هر دوی  رشته های شناور زبان یا هنر ثبت نام کنند..  برای شرکت در کنکور هنر و زبان باید کارت اعتباری جداگانه خریداری شود. می توانید با مطالعه مقاله های برنامه ریزی کنکور 1401 و منابع کنکور 1401 آمادگی خود را برای کنکور 1401 آماده کنید.

زمان برگزاری و اعلام نتایج کنکور 1401

زمان برگزاری کنکور1401 در روز های پنجشنبه و جمعه، 7 و 8 تیرماه برگزار می شود. توجه داشته باشید که کارت ورود به جلسه کنکور 1401 حدود ۱۰ روز قبل از برگزرای کنکور 1401 توزیع می گردد. طبق روال هر ساله، زمان اعلام نتایج کنکور1401 هم در مرداد ماه خواهد بود. نتایج نهایی کنکور 1401

شهریور ماه اعلام خواهد شد. برای اطلاع رسانی دقیق تر می توانید عضو کانال صدای مشاوران شوید. زمان دقیق برگزاری کنکور 1401 هنوز مشخص نشده است و به محض تعیین در همین صفحه منتشر می شود.

شما در هر جایی که هستید می توانید ثبت نام در کنکور 1401 خود را به دست مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاوران بسپارید. برای ثبت نام و  رفع مشکل با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۳ از طریق تلفن ثابت تماس بگیرید.

جهت مشاوره در زمینه راهنمای ثبت نام کنکور سراسری 1401

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
4 دیدگاه برای “راهنمای ثبت نام کنکور سراسری 1401”
  1. از حساب بانکی من مبلغ موردنظر کم شده اما نه پیامکی دریافت کردم و نه صفحه ای باز شد که شماره سریالو برام بفرسته از طریق مشخصات کارت هم نتونستم کارتمو ببینم

    • اگر می خواهید یه درخواست به سازمان سنجش بدهید و پیگیری کنید

  2. سلام
    من میخوام کنکور زبانهای خارجی ثبتنام کنم ولی زبانی که مدنظر من هست ترکی استانبولی می باشد. هنگام ثبتنام چگونه میتوانم آن را مشخص کنم ؟

  3. سلام. من از ثبت نام جا موندم دور بعدی ثبت نامی در کار هست یا خیر؟

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید