تاثیر سهمیه رزمندگان در کنکور کارشناسی ارشد 98

تاثیر سهمیه رزمندگان در کنکور کارشناسی ارشد 98

جهت مشاوره در زمینه تاثیر سهمیه رزمندگان در کنکور کارشناسی ارشد 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

تاثیر سهمیه رزمندگان در کنکور کارشناسی ارشد سال 98 به اطلاع متقاضیان گرامی می رسد. سهمیه های رزمندگان در کنکور کارشناسی ارشد در افزایش احتمال قبولی داوطلبان در کنکور سراسری، کنکور آزاد، پیام نور و غیرانتفاعی شامل سهمیه های آزاد- سهمیه 25درصدی رزمندگان و سهمیه 5 درصدی رزمندگان به شرح زیر می باشد؛ لازم به ذکر است که تحصیل در دانشگاه های غیردولتی و دارای شهریه، برای دارندگان سهمیه رزمندگان شامل تخفیف و حتی در مواردی رایگان می باشد.

برای اطلاع از تاثیر سهمیه 5 درصدی ایثارگران و جانبازان زیر 25 درصدی کنکور روی لینک زیر کلیک کنید:

سهمیه ایثارگران و جانبازان تاثیر سهمیه 5 درصدی ایثارگران و جانبازان زیر 25 درصدی کنکور 98

سهمیه ایثارگران و جانبازاندریافت کد 12رقمی ایثارگری سپاه و ارتش در ثبت نام کنکور 98

میزان تاثیر سهمیه رزمندگان درکنکور کارشناسی ارشد 98

سهمیه رزمندگان کنکور کارشناسی ارشد:

رزمندگان: رزمندگان داوطلب و پرسنل کادر ثابت و پیمانی و وظیفه نیورهای مسلح که از شهریور سال 59 تا شهریور سال 67، دارای حداقل 6 ماه متوالی یا متناوب به صورت داوطلبانه در مناطق عملیاتی جبهه باشند. این گروه باید در زمان ثبت نام کد رهگیری 12 رقمی را از ارگان مربوطه دریافت کرده باشند و در فرم ثبت نام درج کنند، مشمولان باید حداقل 80 درصد نمره آخرین فرد پذیرفته شده در گزینش آزاد در هر کدرشته محل را کسب نموده باشند ، در غیراین صورت مشمول استفاده از سهمیه آزاد خواهند بود.

افزایش سهمیه ایثارگران و جانبازان در کنکور 98

اخیرا مجلس شورای اسلامی با افزایش سهمیه ورود ایثارگران در کنکور و دانشگاه ه ها از  ۲۵ درصد به ۳۰ درصد موافقت نمود. در این طرح سهمیه ورود با 5 درصد سهمیه اختصاصی برای همسران و فرزندان جانبازان زیر 25 درصد و همسران و فرزندان رزمندگان با حداقل 6 ماه حضور داوطلبانه در جبهه به 30 درصد افزایش یافت. بر مبنای تبصره جدید اگر سهمیه 25 درصد ایثارگران تکمیل نشود و 5 درصد سهمیه اختصاصی همسران و فرزندان جانبازان زیر 25 درصد و همسران و فرزندان رزمندگان با حداقل 6 ماه حضور داوطلبانه در جبهه پاسخگوی متقاضیان دارای شرایط نباشد، دولت مکلف خواهد بود مانده ظرفیت خالی 25 درصد ایثارگران را مازاد بر 5 درصد مذکور به همسران و فرزندان جانبازان زیر 25 درصد و همسران و فرزندان رزمندگان دارای حداقل 6 ماه حضور داوطلبانه در جبهه را که دارای شرایط می باشند، اختصاص دهد. نمایندگان مجلس ، تبصره یک این ماده واحده را هم با 14 رای ممتنع ، 73 رای مخالف و 102 رای موافق تصویب نمودند. برای ادامه خبر کلیک کنید.

برای اطلاع از افزایش 30درصدی سهمیه ایثارگران برای کنکور سال 98 با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید.

افزایش سهمیه 30 درصدی ایثارگران در کنکور

 

سهمیه ایثارگران سهمیه رزمندگان در کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97

سهمیه رزمندگان در کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97 به شرح زیر است:

  • رزمندگانی که براساس آیین نامه اجرایی قانون ایجاد تسهیلات برای ورود رزمندگان و جهادگران داوطلب بسیجی به دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی حداقل 6 ماه متوالی در مناطق عملیاتب جبهه حضور داشته اند، ضمن مراجعه به سازمان بسیج مستضعفین یا وزارت جهاد کشاورزی، فرم مخصوص استفاده از سهمیه رزمندگان را تکمیل نمایند و بعد از تایید نهایی این ارگان ها در سهمیه رزمندگان گزینش می شوند.
  • بعد از تکمیل فرم تقاضای استفاده از سهمیه رزمندگان ، لازم است که کد پیگیری 12 رقمی ، از واحد مربوطه بگیرید و هنگام ثبت نام از آن کد استفاده کنید.
  • توجه داشته باشید که کد 12 رقمی که در هر سال دریافت می کنید با سال های دیگر متفاوت است.
  • اگر سهمیه شما تایید نشد، به واحدهای تابعه شهرستان های محل تشکیل پرونده خود ، مراجعه کنید.
  • مناطق عملیاتی براساس مصوبات شورای عالی دفاع تعیین می شود.
  • بسیجیان عادی و فعال مشمول استفاده از سهمیه رزمندگان نیستند.
  • داوطلبان استفاده از سهمیه آجا لازم است برای دریافت کد 12 رقمی به نشانی www.aja.ir مراجعه نمایند و یا از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 با کارشناسان صدای مشاور تماس بگیرند.

 

سهمیه ایثارگران سهمیه رزمندگان در دانشگاه علمی کاربردی

رزمندگانی که براساس ماده یک و تبصره های چهارگانه ماده مذکور در آیین نامه اجرایی قانون ایجاد تسهیلات برای ورود رزمندگان و جهادگران داوطلب بسیجی به دانشگاه ها و موسسات اموزش عالی ، حداقل شش ماه متوالی یا متناوب حضور داشته اند، نسبت به تکمیل فرم مخصوص سهمیه رزمندگان اقدام نمایند.

داوطلبان می توانند برای دریافت کد پیگیری 12 رقمیم ایثارگری ، و استفاده از سهمیه رزمندگان وزارت جهاد کشاورزی با شماره ده رقمی 9099071613 تماس بگیرند.

کد پیگیری 12 رقمی سازمان بسیج مستضعفین و یا نیروهای مسلح نیز برای هر آزمون در هر سال متفاوت می باشد بنابراین برای ثبت نام در هر آزمون به واحد مربوطه مراجعه نمایید.

سهمیه رزمندگان و ایثارگران در دانشگاه علمی کاربردی

داوطلبان گرامی می توانند برای مشاوره تاثیر سهمیه رزمندگان در کنکور کارشناسی ارشد 98 با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند.

جهت مشاوره در زمینه تاثیر سهمیه رزمندگان در کنکور کارشناسی ارشد 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید