تماس با برترین مشاوران کشور

تماس از تلفن ثابت ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۳

زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی بوشهر

زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی چهارمحال و بختیاری 99

جهت مشاوره در زمینه زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی چهارمحال و بختیاری 99

شماره تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

داوطلبانی که در آزمون نظام مهندسی چهارمحال و بختیاری 99 ثبت نام نموده اند لازم است از تاریخ و زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی چهارمحال و بختیاری مطلع باشند، زیرا این آزمون دارای محدودیت سنی می باشد. در این مقاله زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی چهارمحال و بختیاری و زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی چهارمحال و بختیاری به اطلاع داوطلبان رسیده است. زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی چهارمحال و بختیاری هر سال متفاوت می باشد. آزمون نظام مهندسی چهارمحال و بختیاری برای دارندگان مدارک تحصیلی رشته مهندسی عمران، مهندسی معماری، تاسیسات مکانیک، ترافیک، شهرسازی و نقشه برداری برگزار می گردد. داوطلبان آزمون نظام مهندسی چهارمحال و بختیاری توجه داشته باشند که این آزمون در سال دو بار برگزار می گردد. آزمون نظام مهندسی چهارمحال و بختیاری تمام رشته ها به استثنای طراحی رشته معماری بصورت تستی و چهار گزینه ای است و آزمون طراحی تشریحی خواهد بود. حدنصاب قبولی در آزمون های ورود به حرفه مهندسان در تمام رشته ها و بخش های آن در آزمون نظام مهندسی چهارمحال و بختیاری 50% خواهد بود. توصیه ما به داوطلبان این است که حتما مقالات مربوط به لیست منابع آزمون نظام مهندسی چهارمحال و بختیاری 99 ، رشته های مجاز جهت ثبت نام آزمون نظام مهندسی چهارمحال و بختیاری 99 و راهنمای آزمون نظام مهندسی را در همین سایت مطالعه نمایند.

زمان و نحوه ثبت نام آزمون نظام مهندسی چهارمحال و بختیاری 99

زمان و نحوه ثبت نام آزمون نظام مهندسی چهارمحال و بختیاری دو بار در سال اعلام می گردد مطابق جدول پایین، مهلت ثبت نام آزمون نظام مهندسی چهارمحال و بختیاری به پایان رسیده است این ثبت نام به صورت اینترنتی و از طریق سامانه ثبت نام آزمون نظام مهندسی چهارمحال و بختیاری انجام می گردد و خرید کارت اعتباری ثبت نام الزامی میباشد. عضویت در نظام مهندسی چهارمحال و بختیاری و داشتن کد نظام مهندسی چهارمحال و بختیاری برای ثبت نام نظام مهندسی چهارمحال و بختیاری اختیاری می باشد. برای اطلاع از زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی چهارمحال و بختیاری که پیش رو داریم این مقاله را مطالعه نمایید و در صورتی که از ثبت نام آزمون نظام مهندسی چهارمحال و بختیاری جامانده اید، برای اطلاع از زمان ثبت نام آزمون بعدی می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071613 تماس حاصل فرمایید.

شرایط ثبت نام آزمون نظام مهندسی چهارمحال و بختیاری 99

شرایط ثبت نام آزمون نظام مهندسی چهارمحال و بختیاری که توسط کارشناسان سازمان نظام مهندسی چهارمحال و بختیاری از طریق آزمون نظام مهندسی چهارمحال و بختیاری انتخاب شده است. پس از دریافت پروانه اشتغال به کار مهندسان، می‌توانند با این سازمان همکاری خواهند نمایند. متولی آزمون نظام مهندسی، سازمان نظام مهندسی چهارمحال و بختیاری کل کشور با همکاری دفتر مقررات ملی ساختمان و زیر نظر وزارتخانه راه و شهرسازی، همچنین مسولیت برگزاری آزمون نظام مهندسی چهارمحال و بختیاری بر عهده سازمان سنجش کشور است. پروانه اشتغال بکار مهندسی در چهار درجه و به ترتیب با عنوان‌های پایه ا-2-3-ارشد صادر می‌شود. برای دریافت پایه 3 متقاضیان باید در آزمون نظام مهندسی چهارمحال و بختیاری شرکت نمایند و برای ارتقا به پایه‌های بالاتر سنوات، سوابق کاری و شرکت در دوره‌های مربوطه ضروری می باشد. سنوات سوابق کار حرفه ای حداقل برای آزمون ورود به حرفه مهندسان در مقطع دکتری 1 سال ، مقطع کارشناسی ارشد، 2 سال و برای کارشناسی 3 سال می باشد. داوطلبان توجه نمایند که ملزم می باشند ، حتما تا تاریخ 99/2/21 مدرک تحصیلی خود را اخذ نموده و داوطلبانی که سنوات دریافت ننموده اند امکان شرکت در این آزمون را نخواهند داشت. برای اطلاع از شرایط آزمون نظام مهندسی چهارمحال و بختیاری می توانید روی لینک های زیر کلیک نمایید.

شرایط شرکت در آزمون نظام مهندسی

راهنمای ثبت نام آزمون نظام مهندسی

زمان توزیع کارت ورود به جلسه و برگزاری آزمون نظام مهندسی چهارمحال و بختیاری 99

زمان توزیع کارت ورود به جلسه و برگزاری آزمون نظام مهندسی چهارمحال و بختیاری 99 به اطلاع داوطلبان می رسد، تاریخ و زمان توزیع کارت ورود به جلسه و برگزاری آزمون نظام مهندسی چهارمحال و بختیاری 99 تاریخ 17 تا 19 اردیبهشت 99 برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی چهارمحال و بختیاری از طریق سامانه نظام مهندسی چهارمحال و بختیاری میباشد. زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی چهارمحال و بختیاری نیز در تاریخ 99/2/20 و 99/2/21 خواهد شد. همانطور که گفتیم آزمون نظام مهندسی چهارمحال و بختیاری دو بار در سال برگزار می گردد.

تاریخ و زمان مراحل آزمون نظام مهندسی چهارمحال و بختیاری 99

مراحل اجرایی و زمانبندی آزمون نظام مهندسی چهارمحال و بختیاری به شرح ذیل می باشد:

ردیف تاریخ اجرا موضوع
1 دوشنبه 99/11/30 شروع ثبت نام آزمون
2 دوشنبه 99/12/11 پایان ثبت نام آزمون
3 دوشنبه 99/02/17 ارائه کارت شناسایی آزمون نظام مهندسی چهارمحال و بختیاری بر روی سایت
4 چهارشنبه 99/02/19 پایان زمان اخذ کارت شناسایی آزمون
5 چهارشنبه 99/02/19 هماهنگی موارد اصلاحی استان با شرکت خدمات آموزی توسط سازمان های استان
6 پنجشنبه و جمعه 99/02/21 و 99/02/20 تاریخ برگزاری آزمون نظام مهندسی

منبع: زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی

 

جهت مشاوره در زمینه زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی چهارمحال و بختیاری 99

شماره تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

همچنین ببینید

زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی بوشهر

زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی همدان 99

داوطلبانی که در آزمون نظام مهندسی همدان 99 ثبت نام نموده اند لازم است از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید