کد فعال سازی اینترنت رایگان دانشجویی

اینترنت رایگان دانشجویی

جهت مشاوره در زمینه کد فعال سازی اینترنت رایگان دانشجویی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله می توانید از نحوه فعال سازی اینترنت رایگان دانشجویی مطلع شوید. اینترنت رایگان دانشجویی با نظر وزارت ارتباطات کشور انجام شده است و هم اکنون در سراسر کشور دانشجویان و اساتید می توانند اقدام به دریافت سیم کارت رایگان دانشجویی نمایند. در ادامه از نحوه دریافت اینترنت رایگان سیم کارت دانشجویی نیز مطلع خواهید شد.

فعال سازی اینترنت رایگان سیم کارت دانشجویی

آغاز سال جدید تحصیلی به‌صورت مجازی، وزارت ارتباطات را بر آن داشت که در کنار رایگان کردن سامانه شاد، اینترنت رایگانی در اختیار دانشجویان، معلمان و اساتید دانشگاهی قرار دهد. فعال شدن اینترنت رایگان دانشجویان برای استفاده از سامانه های آموزش مجازی دانشگاه ها خبر داد. پس از گسترش کرونا در کشور وزیر ارتباطات به منظور آموزش مجازی بسته‌های مختلف برای دانش آموزان، دانشجویان، معلمان و اساتید کشور تعریف کرد. پس از ارائه اینترنت رایگان دانشجویی به دانش آموزان و معلمان بسته های اینترنت رایگان دانشجویی نیز از هفتم مهرماه در سامانه ictgifts.ir آغاز شدبرای دانشجویان در سراسر کشور تهیه و قابل ارائه شد.

اینترنت رایگان دانشجویی همراه اول

همراه اول اعلام کرد بسته‌های شش‌ماهه ۶۰ گیگابایت ویژه اساتید حوزه و دانشگاه، ۴۰ گیگابایت ویژه معلمان و ۳۰ گیگابایت ویژه دانشجویان و طلاب مطابق لیست ارسالی از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات (افرادی که در سامانه ICTGifts ثبت‌نام کرده‌اند)، فعال شده است.

در صورت وجود هر گونه مشکل در زمینه اینترنت رایگان دانشجویی با شماره های درج شده در این مقاله تماس گرفته و پاسخ سوالات خود دریافت نمایند.

علاوه بر این، برای تمامی مشترکان یک گیگابایت اینترنت هدیه رایگان در نظر گرفته شده است که با شماره گیری کد دستوری #۹۸* برای مشترکان اینترنت تلفن همراه، در دسترس قرار می‌گیرد.

با استفاده از لینک زیر می توانید لیست دانشگاه‌های تحت پوشش اینترنت رایگان را مشاهده نمایید.

دانشگاه های تحت پوشش اینترنت رایگان

اینترنت رایگان دانشجویی ایرانسل

ایرانسل نیز مطابق با سیاست‌های ابلاغی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و بر اساس فهرست دریافتی از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری)، این بسته‌های اینترنت هدیه را فعال کرده است. مهلت اعتبار هر یک از این بسته‌ها، شش ماه است.

این هدیه برای مشترکان اینترنت پرسرعت ثابت یا TD-LTE نیز از طریق نرم افزار کاربردی «ایرانسل من» به نشانی irancell.ir/myirancell در دسترس است. با توجه به اختلالات پیش آمده در اینترنت های همراه یک گیگابایت اینترنت رایگان هدیه داده می شود.

چگونه اینترنت رایگان دانشجویی بگیریم

این سوال که چگونه اینترنت رایگان دانشجویی بگیریم با وجود شرایط کرونا در کشور و بر گزاری کلاس های آنلاین برای دانشجویان و اساتید پیش خواهد آمد. در اوایل مهر ماه با نظر وزیر ارتباط اینترنت رایگان برای دانشجویان و اساتید در نظر گرفته شد. در حال حاضر اساتید از 120 گیگابایت اینترنت رایگان بهره مند هستند که می توانند آن را فعال نمایند.  آمار دقیقی از افرادی که اینترنت رایگان دانشجویی را فعال کرده اند در دست نیست اما تا کنون اساتید زیادی این اینترنت را فعال نموده اند.

اینترنت رایگان دانشجویی شاتل

شاتل موبایل هم اعلام کرد با توجه به شروع فعالیت غیرحضوری مدارس و دانشگاه‌ها در سال تحصیلی ۱۴۰۰، شاتل موبایل به منظور ایجاد سهولت در فعالیت های آموزشی آنلاین، امسال هم برای دانشجویان، معلمان و اساتید دانشگاه بسته اینترنت هدیه اعطا می کند.

این اپراتور تصریح کرد با توجه به اینکه هنوز لیست شماره ها از سوی سازمان به شاتل موبایل اعلام نشده، به محض اعلام شماره ها بسته های اینترنت هدیه به سیم‌کارت شاتل موبایل دانشجویان، معلمان و اساتید گرانقدر اعطا می شود.

در این طرح، بسته های شش ماهه اینترنت با حجم ۳۰ گیگابایت برای دانشجویان، ۴۰ گیگابایت برای معلمان و ۶۰ گیگابایت برای استادان دانشگاه در نظر گرفته شده و این بسته ها به تمامی دانشجویان، معلمان و اساتیدی که مشترک سیم کارت های شاتل موبایل هستند و شماره سیم کارت شاتل موبایل آنان از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به این اپراتور معرفی می‌شوند، به صورت خودکار تخصیص می یابد.

فعال‌­سازی بسته برای بخشی از افراد که در روزهای ابتدایی، درخواست خود را در سامانه ثبت کرده بودند، آغاز شده است و واگذاری بسته برای سایر متقاضیان نیز از امروز آغاز و طی چند روز آینده انجام خواهد شد. همچنین برای کلیه افرادی که نسبت به ثبت اعتراض در سامانه اقدام کرده‌اند، پس از انجام فرایند اخذ تأیید نهادهای متولی و طی مراحل فنی مرتبط، بسته هدیه اینترنت رایگان اختصاص خواهد یافت. هنگام فعال ­شدن بسته نیز این موضوع از طریق ارسال پیامک به اطلاع افراد خواهد رسید.

جمع بندی

با توجه به مقاله بالا می توانید اطلاعیه وزارت ارتباطات کشور در رابطه با اینترنت رایگان سیم کارت دانشجویی را مطلع شوید. این اینترنت برای تمامی دانشجویان در سراسر کشور می باشد و افراد می توانند با توجه به آن در کلاس های مجازی شرکت نمایند. در صورت اختلال در این روند افراد می توانند از سایر موارد و روند گفته شده در این مقاله استفاده نمایند.

 

مقالات مرتبط

لیست دانشگاه ها با اینترنت رایگان

جهت مشاوره در زمینه کد فعال سازی اینترنت رایگان دانشجویی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید