شیوه های افزایش تمرکز هنگام درس خواندن

رفع خواب آلودگی و حداقل خواب برای کنکوری ها

جهت مشاوره در زمینه شیوه های افزایش تمرکز هنگام درس خواندن

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

اگر می خواهید بدانید، چگونه تمرکز خود را در درس خواندن افزایش دهیم این مقاله آموزشی را حتما بخوانید. موقع درس خواندن تمرکز ندارید؟. راه های افزایش تمرکز حواس و یادگیری را برای افزایش تمرکز در مطالعه کنکور و کلاس استفاده کنید. برای افزایش تمرکز علاوه بر راهکارهای مطالعه و تمرکز ، دارو گیاهی و تغذیه نیز موثر است.

داوطلبان کنکور ، دانش آموزان و دانشجویان و … می توانند برای مشاوره در زمینه اینکه چگونه تمرکز خود را در درس خواندن افزایش دهیم با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند.

راه های افزایش تمرکز حواس در درس خواندن 

 مهمترین اصل برای استفاده از راه های افزایش تمرکز حواس در درس خواندن ، شناخت عواملی است که تمرکز شما را از بین می برد. قصد داریم به شما کمک کنیم تا این عوامل را شناخته و برطرف کندی. در این صفحه راهکارهایی برای افزایش تمرکز را می خوانید. عوامل متعددی در تمرکز تاثیر دارد، شناخت مجموع تمام این عوامل ، قدم اصلی برای رسیدن به تمرکز است.
چگونه تمرکز خود را در درس خواندن افزایش دهیم
حتی نوع تغذیه شما در تمرکزتان موثر است. محیطی که برای مطالعه انتخاب می کنید بسیار مهم است.  هدف گذاری پیش از شروع مطالعه را به خاطر داشته باشید. نکاتی عمومی برای تمامی افراد وجود دارد که رعایت آن ها به تمرکز حواس در درس خواندن کمک می کند. نکاتی هم وجود دارد که اختصاصی و برای هر شخص متفاوت می باشد. به این معنی که هر شخصی در شرایطی خاص تمرکز خود را از دست می دهد. همچنین هر شخص در شرایطی مشخص تمرکز حواس بالاتری خواهند داشت.
 

تکنیک های افزایش تمرکز حواس در درس خواندن

برای مشاهده تمام تکنیک های افزایش حواس در درس خواندن و روش های افزایش تمرکز روی 2 لینک سبز رنگ زیر کلیک کنید:

چگونه تمرکز خود را در درس خواندن افزایش دهیمچگونه ذهن خود را روی درس متمرکز کنیم

چگونه تمرکز خود را در درس خواندن افزایش دهیمبهترین روش افزایش سرعت مطالعه برای کنکور 98

برای جلوگیری از پراکندگی فکر هنگام مطالعه یک روش عملی و روانشناسی وجود دارد. برای استفاده از این روش، یک دفترچه یادداشت بردارید. در هنگام مطالعه هرگاه موضوعی متفرقه به ذهنتان رسید عنوان آن را با نوشتن یک کلمه در دفترچه یادداشت کنید. به خودتان بگویید حتما در زمانی دیگر به این موضوع فکر می کنم و الان فقط زمان مطالعه است. فکرهایی که به ذهنتان می رسد باز نکنید از آنها بگذرید. دفترچه را ببندید و با این روش افکار پراکنده ذهن خود را داخل آن دفترچه حبس کنید. فکر خود را خالی از افکار مزاحم کنید:

کنکور سراسریمغز مانند اسفنج است ، آن را تمیز و خالی نگه دارید و بگذارید مطالب مهم را جذب کند!

محیطی ساکت را برای مطالعه انتخاب کنید. اگر امکانش وجود ندارد، پیشنهاد می دهیم یک موسیقی بی کلام انتخاب کنید که ریتم مناسبی داشته و حواستان را پرت نکند. همیشه همان موسیقی را هنگام مطالعه گوش دهید. به مرور شما متوجه صدای موسیقی نمی شوید و آن موزیک فقط مانع رسیدن صدای محیط ، به گوش شما می شود. اگر برای کنکور مطالعه می کنید می توانید از هدست های عایق صدا استفاده کنید ، با این عایق های صدا، دیگر صدای محیط را نمی شنوید.

 برای تمرکز حواس چه بخوریم : پیش از مطالعه می توانید یک فنجان قهوه بنوشید و یا یک لیوان آب پرتقال میل کنید ، برخی از مواد خوراکی باعث افزایش تمرکز می شود. برای مشاهده لیست مواد غذایی و خوراکی و دارو گیاهی که باعث میشود تمرکز خود را در درس خواندن افزایش دهید ، روی لینک زیر کلیک کنید:

چگونه تمرکز خود را در درس خواندن افزایش دهیم برای تمرکز حواس چه بخوریم کنکور قبول شویم

 

برای افزایش سرعت مطالعه کنکور چگونه درس بخوانیم

 

جهت مشاوره در زمینه شیوه های افزایش تمرکز هنگام درس خواندن

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید